_Evelien schreef:rits in laten maken had bij Schoenen maker waar ik was geweest was ca 25 euro.Heb (nog) geen laarzentrekkers. Wat kost een rits erin laten zetten? Wordt dat mooi?
Laarzentrekkers zijn denk ik ook.ca 20 euro
_Evelien schreef:Rechts kom ik wel in de laars, vrij makkelijk, alleen eruit is een dingetje. Lukt uiteindelijk wel. En links blijf ik hangen op dit punt wat zo ingezakt is:
[ [url=m/bz9hXL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand tips om dat flexibeler of iets te maken? Zou mooi zijn als ik ze aan kon doen!
germie schreef:belle_boef schreef:Oh ik snap dat je die rits lelijk vind. Snap ook niet waarom de rits daar is geplaatst. Ritsen in laarzen kunnen veel beter aan de achterkant als ze later geplaatst worden.
Bij deze dus niet? Het niet achter kunnen plaatsen heeft te maken met de balijn en dan kun je daar geen naaimachine langs halen. Vergeet niet dat dit nog model kachelpijp is (en daarom wel enorm fijn). Die dunnere laarzen kun je creatiever zijn met de plek van een rits.
Dus je snapt nu denk ik wel dat ik echt niet aan elastiek begonnen ben.
Maar goed, ik ga ze testen binnenkort en dan bij goed bevallen ga ik hetzelfde doen met mijn andere perfects waar ik soms ook lastig in en uit kom.
IsabelleN schreef:@ Carika: ja, mijn nicht die in Roden woont gaat naar een schoenmaker in Leek (centrum), hij zit aan het watertje wat door het dorp loopt, naast een makelaarskantoor. Sorry, weet echt de straatnaam niet![]()
Van horen zeggen: lastige dingen brengt Divoza daar ook heen...?
Zij heeft op aanraden van die schoenmaker elastiek bovenin laten maken. Ziet er netjes uit.
carika schreef:Ik vind het wel leuk staan. Misschien kun je ergens nog leren veters vinden? Dat staat nog mooier denk ik.
Iemand nog advies voor een goede schoenmaker in Drenthe of Groningen? Ik wil ook graag een rits en de divoza vraagt inderdaad 75 euro, als het goed en goedkoper kan zou dat natuurlijk leuk zijn.
Suzanne F. schreef:Ik denk niet dat een veter 20 kilo gewichtstoename oplost helaas.
carika schreef:Iemand nog advies voor een goede schoenmaker in Drenthe of Groningen? Ik wil ook graag een rits en de divoza vraagt inderdaad 75 euro, als het goed en goedkoper kan zou dat natuurlijk leuk zijn.
Gebruikers op dit forum: Ellen_ov en 9 bezoekers