Dinsdag is bij ons traditioneel pizza avond maar met een beetje beheersing kan ik me dat wel permitteren vandaag.
Het lijstje dat geciteerd wordt, zet iedereen daar zijn streef|start|huidige gewicht in? Even voor mijn duidelijkheid

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
_evelien_ schreef:ik heb mijn streefgewicht gehaald
![]()
Simoonzel welkom.
Neverland schreef:Mag ik mij ook melden?Sinds ik ben begonnen met fulltime werken (kantoorbaan) ben ik 9 kilo aangekomen. Deze wil ik er nu heel graag vanaf hebben!
Lekkere dingen kan ik makkelijk laten staan. Mijn probleem was dat ik te veel (gezonde) dingen at. Te veel is nog altijd te veel ook al is het gezond.![]()
Dus ik heb nu een schema waarbij ik 1490 kcal op een dag mag eten en dat is verdomd lastig voor mij. Ik mag maar 3 x op een dag eten dus ik heb best vaak een hongerig gevoel. Maar ik hoop dat mijn maag er nog even aan moet wennen en dat het over een week minder is.
vec schreef:1500, dat haal ik met normaal eten niet. Dan zit ik rond de 1100.
1500 bij 65kg is toch best veel?
Simoonzel schreef:Ik weet niet hoeveel je beweegt Neverland? Als je alleen zit op je werk en er met de auto heen gaat snap ik dat je al snel op 1500 kcal uitkomt. Mag je op werk verder helemaal niet eten? Ik schuif de hele dag snoepgroente naar binnen omdat ik onverzadigbaaar ben.
Emmaa_ schreef:vec schreef:1500, dat haal ik met normaal eten niet. Dan zit ik rond de 1100.
1500 bij 65kg is toch best veel?
Nee, vind ik niet veel. Als je 1.50 bent en je weegt 65 kilo is je BMR al 1520 en ik kan niemand aanraden om systematisch onder je BMR te gaan eten. Ik denk persoonlijk dat jij te weinig eet als ik het zo lees.
Coconut schreef:Hier nu -7!!!
Vanavond lekker wokken. Vriendlief z'n laatste dag op het werk. In maart start hij bij een nieuwe werkgever.
Vanavond beetje opletten, maar ook genieten! Ik ben gek op zalm van de gril en de wok dingen. Niet super slecht gelukkig
__Sannne schreef:Waarom zou je met 1500 kcal niet veel afvallen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers