Pootje veel omhoog gehouden? Dan zakt het wel altijd uit naar onder. Is toch wel altijd een worst nightmare als je een van je tenen stoot en de pijn gaat niet redelijk snel weer weg..
Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.
Heb deze week niet getraind, dus qua dat lukt het wel Dinsdag met succes mijn masterthesis verdedigd, dus nu weekendje Antwerpen met vriendinnen om het te vieren, oppassen dat ik daar niet veel te veel loop
Superleuk Arja! Veel plezier en hopelijk dat je even mag invallen!
Heb de laatste 12min meegespeeld, was geen winst meer te behalen... nog wel lekker gerebound en in de verdediging was ballen er tussenuit gehaald... en ik kreeg een stip mee, maar dat was ook een beetje mazzel van de scheids, niet erg terecht.. Maar was erg leuk om mee te gaan en mee te doen!
Arja: Wat super dat je er in mocht, anders zit je ook maar voor niks op de bank. Fijn dat je lekker verdedigd hebt, dat geeft altijd een goed gevoel. Deze week weer wedstrijd?
Dide: Gefeliciteerd met je thesis! Leuk weekend gehad? En hoe is het met je been?
Ik strompel nog steeds , het gaat wel elke dag beter, maar de pijn is nog steeds heftig. Donderdag trainen alvast afgezegd, ik kan nu nog niet normaal lopen, laat staan dat ik donderdag kan korfballen!
Ja superleuk weekend gehad! Van t vele lopen was mn poot wel echt moe, dus dat was een beetje een bummer. Vanavond wel weer getraind. Wel ingetaped.
Woensdag oefenwedstrijd, dus dan moeten we maar weer knallen
Ooh superbalen van je teen! was je nog naar de dokter terug geweest? Hebben jullie dit weekend wedstrijd die je dan moet missen?
Wij hebben ivm carnaval nu dit weekend (en afgelopen weekend) geen wedstrijd. Omdat we 2 weekenden vrij zijn en we volgende week een vd nummers 2 treffen en toch in vorm willen blijven, hebben we die oefenwedstrijd woensdag.
20-20 gelijkgespeeld tegen 2e klasser. Eerste kwartier werd er door ons echt dramátisch gespeeld alsof we een lam trainingspartijtje aan het spelen waren....
Stond de eerste 12,5 minuut ernaast (draaiden met 5 dames door). Eerste balcontact was doelpunt Had een redelijk jonge dame als tegenstander. Ze kwam alleen niet vrij. Vond haar zo schattig "Mag ik alsjeblieft rebounden? Ik kom toch niet vrij..."
Toen nam ze einde 2e helft eindelijk 1 schot, maar echt op een compleet verkeerd moment. Kreeg ze op haar flikker. "Ja... maar ik wilde ook gewoon één keertje schieten"
Nog een update van je teen Angel? Jullie nog gespeeld Arja?
Gewonnen met 8-10! Beetje vreemde wedstrijd, hoop gemopper op de scheids... wel aardig gespeeld. 3 gescoord! We staan nu tweede en los van de nr 3. Kampioen gaan we niet worden, maar het is al leuk om bovenin mee te kunnen draaien
Wij zaterdagavond om half 8 tegen een van de nrs 2 uit. Moeten winnen, anders zakken we ineens van 1e naar 3e plek en dan zouden we helemaal niets hebben...