Afvallen 2019

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:52

Gefeliciteerd *\o/*

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

DideH

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:02

Thanks! :D

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.
[ITP] Sprookjes zonsondergang bij Paard in Nood Spanje..
[BB-ITP] Asielkat Milo; Living the life

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 18:33

Gefeliciteerd!!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 18:39

Gefeliciteerd! *\o/*

Ik ben weer begonnen met hardlopen. Voelde weer heeeerlijk aan. :D

Second to the right, and straight on till morning

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:41

Gefeliciteerd!

Véline dressuur B+3

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:50

Danku! :D Kwartje is nog niet helemaal gevallen, maar net wel heerlijk sushi gebunkerd met vrienden :D rest van de week maar weer een beetje opletten ;)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:53

Wat goed zeg, gefeliciteerd

Bonte Wisse Z startgerechtigd :) Darren ook weer terug <3
Dagmar 2012 ♥♥♥♥ Valerie 2014

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 22:33

Joh, lekker van genieten!
Je slaagt niet elke week van school!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 18:37

Helaas vandaag weer gewoon werken := al heb ik nog wel echt een opgeblazen buik van dat eten van gister :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:26

Misschien weten jullie wel hoe dit komt en hoe ik er weer vanaf kom.
Elke keer als ik ben wezen sporten of zwemmen en ik ga zitten of ik wil opstaan, dan schuiven in mijn knieholte spieren over elkaar heen.. Behoorlijk pijnlijk zegmaar! Het is niet altijd dezelfde knie waarbij dit gebeurd. Opzich zou het best fijn zijn als die spieren dat niet meer doen, want ik kan dan ruim een half uur niet bewegen. (wat op dit moment ook het geval is) -O-

Herkent iemand dit? Fysio heb ik pas over 3 weken weer een afspraak.

Uit het oog, maar nooit uit het hart lieve Beer :+:
Perfectly Imperfect

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 06:40

Ik ben anderhalve week bezig en ben 0,5 kilo aangekomen. :+ Ik snap er niks meer van. Eerste at ik elke week 2 stukken vlaai en gingen we 1 keer in de week een broodje kebab halen. Ik dronk alleen thee met suiker of warme chocomel. In de avond at ik elke keer koekjes of wafels. Dat doe ik nu allemaal niet meer en ik kom gewoon bij. :')

Best frustrerend.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 07:23

Je moet toevallig niet je maandelijkse periode krijgen? Wellicht houd je nu vocht vast of krijg je toch meer energie binnen dan voorheen. Kijk na een maand of je bent afgevallen. Ben je dan nog steeds geen gram afgevallen, kijk dan nog even kritisch naar je calorieinname.

Ik ben zelf 4 weken begonnen met sporten en geen gram afgevallen. Je vraagt je dan echt af waar je al die moeite toch voor doet. :+ Inmiddels ben ik wel weer op oud gewicht (ik was opeens 4 kilo aangekomen namelijk), maar dat gewicht wil maar niet zakken... -O- Ik heb wel het idee dat ik in vetpercentage aan het zakken ben. :j

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 07:52

Kcal inname zal het niet zijn. Of misschien te weinig? Ik scan en weeg alles af dus ik weet hoe veel ik binnen krijg. Zit nu op 1490 kcal op een dag, maar als ik sport op een dag dan eet ik iets meer. :j Ik kijk het nog wel even aan. Hoop dat ik het over een maand wel iets merk aan mijn kleren. :=

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 07:56

Ik heb de weegschaal de afgelopen week even verbannen, zometeen even kijken wat de stand is..
Ik merk nu dat ik het sporten echt leuk vind in tegenstelling tot de eerdere fitnesspogingen die ik gedaan heb, soms zelfs 2x op een dag in de sportschool te vinden nu

Hebben jullie misschien een tip voor een constant hongergevoel?

Frida, Kylianne, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, All of me loves all of you

Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:01

Jessica_1998 schreef:
Ik heb de weegschaal de afgelopen week even verbannen, zometeen even kijken wat de stand is..
Ik merk nu dat ik het sporten echt leuk vind in tegenstelling tot de eerdere fitnesspogingen die ik gedaan heb, soms zelfs 2x op een dag in de sportschool te vinden nu

Meer eten. :P

Even opnieuw betekenen wat je BMR + PAL is nu je zoveel sport. Waarschijnlijk eet je te weinig.

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:20

Hier voor schooltijd een rondje hardgelopen!
Was wel even lekker, maar lang niet meer gedaan dus wel even afzien in het begin :+.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:25

MarlindeRooz schreef:
Jessica_1998 schreef:

Meer eten. :P

Even opnieuw betekenen wat je BMR + PAL is nu je zoveel sport. Waarschijnlijk eet je te weinig.

Welke website/formule gebruiken jullie? Ik krijg nu namelijk echt helemaal uiteenlopende waardes haha

Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:27

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:48

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:54

Ook wel apart. Blijkbaar heb ik een te smalle taille voor mijn gewicht volgens die website en doe ik er met 1800-1900 kcal bijna een jaar over om op een mooi gewicht te komen (terwijl het maar 6 kilo is?) :oo
Vraag me af in hoeverre mijn activiteitsniveau overeenkomt met wat ik denk dat het is want ik val veel sneller af heb ik het idee.

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 17:54

Simoonzel schreef:
Ook wel apart. Blijkbaar heb ik een te smalle taille voor mijn gewicht volgens die website en doe ik er met 1800-1900 kcal bijna een jaar over om op een mooi gewicht te komen (terwijl het maar 6 kilo is?) :oo
Vraag me af in hoeverre mijn activiteitsniveau overeenkomt met wat ik denk dat het is want ik val veel sneller af heb ik het idee.

Lol same (niet de taille). Maar ik zou volgens de website 926 over het afvallen van 7 kilo doen :') Dat hoop ik stiekem toch niet

Ik verkoop mijn kleren op United Wardrobe! (Meestal maat M/L): https://unitedwardro.be/u/vFf?plcl

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 18:21

Ik zou er 191 dagen over doen, maar wil het liefst bijna alles kwijt voor de zomer. :+

Maar ik heb er verder ook geen haast mee. Ik heb geen overgewicht maar ik wil graag mijn platte buik terug. :Y)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 18:47

Citaat:
Met jouw huidige gewicht van 64 kilo heb je een BMI van 22.2 en dit betekent, dat je een normaal gewicht hebt.

Jouw huidige BMR bedraagt 1462. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 2266 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.

Om jouw streefgewicht van 61 kilo te behalen zul je 3 kilo moeten afvallen.

Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 1972 kilocalorieën doe je er 76 dagen over om je streefgewicht te behalen.

Wanneer je op gewicht bent en deze wilt behouden heb je met jouw beweging 2223 kilocalorieën nodig.

Met een taille van 73 cm is de uitslag van jouw taille omtrek: Te licht probeer aan te komen

2223 kcal met om op gewicht te blijven wat ik nu heb, hoe dan :oo
Ook die taille klinkt bijzonder dat je dan moet aankomen _O-

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 07:33

Simoonzel schreef:

Ik heb volgens die calculator ook een te smalle taille. :+ Ik mag om op gewicht te blijven meer dan 2300 kcal :wow: en om 2 kg in 50 dagen af te vallen moet ik 2000 kcal eten.

Vanochtend woog ik 70.1 kg. *\o/* Veel afvallen hoef ik niet meer. Ik focus me nu vooral op het omlaag brengen van mijn vetpercentage.

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 07:45

Hier is er 0,5 af! *\o/*

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.