Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja
Vjestagirl schreef:Ah ja, ik ga ook weer. Heb me al opgegeven als vrijwilliger dus ik hoop snel t rooster te krijgen
_Juudith schreef:Ik meld me ook! Na 3 jaar zeggen heen te gaan moet het er dit jaar maar weer eens van komen!
Ik ga niet verkleed, maar kom denk ik met m'n camera!
Twilight schreef:Mooie pruik acarofwars. Wordt vast een lekkere klittenbende na elfia haha.
Ahhh leuk judith
[ [url=m/L1kO4c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier langzaam beetje bij beetje verder. Als t weer morgen meezit even een rits kopen voor het lijfje en miss baisband. Kan ik t lijfje in iedergeval heel basis afwerken
Summerfly schreef:Gave pruik Scarofwars! Ga je hem nog stylen? Hij is een mooie lengte, daar kun je veel mee!
Ziet er al goed uit Twilight.
Ik heb vorige week mijn pruik en patroon binnengekregen. Morgen denk ik even wat aandacht besteden aan mijn pruik en dan binnenkort langs de stoffenzaak. Heb eindelijk een kleurenpalet gevonden wat me gaaf lijkt voor mijn kostuumontwerp, dus hoop gauw wat meer te kunnen laten zien!
marleen_usar schreef:Jeukt dat niet zo.n pruik?
xSagan schreef:Hoi,
Ik ga dit jaar ook naar Elfia. Ik ga met een vriendin en we gaan eigenlijk al vanaf 16 jaar er heen. Nu 27, dus een leuke vaste prik geworden. Ik word er alleen wel moe van dat ze die kaarten elk jaar anders noemen. Gelukkig kan je nu wel gewoon via iDeal betalen, weet ook nog dat je een paylogic account ofzoiets nodig had.xD
Weet iemand waarom het ineens Late Elf kaarten worden genoemd? Waren ze eerst nog goedkoper dan?
En heel blij dat ik door dit topic even wist dat de voorverkoop bijna afloopt... 36,- voor een kaartje is niet leuk meer....
Vjestagirl schreef:xSagan schreef:Hoi,
Ik ga dit jaar ook naar Elfia. Ik ga met een vriendin en we gaan eigenlijk al vanaf 16 jaar er heen. Nu 27, dus een leuke vaste prik geworden. Ik word er alleen wel moe van dat ze die kaarten elk jaar anders noemen. Gelukkig kan je nu wel gewoon via iDeal betalen, weet ook nog dat je een paylogic account ofzoiets nodig had.xD
Weet iemand waarom het ineens Late Elf kaarten worden genoemd? Waren ze eerst nog goedkoper dan?
En heel blij dat ik door dit topic even wist dat de voorverkoop bijna afloopt... 36,- voor een kaartje is niet leuk meer....
De voorverkoop stopt nog lang niet, tot op de dag van het evenement kun je nog gewoon online kaartjes kopen. Maar de vroegboekkortingen, ja die stoppen wel op een gegeven moment. En je kunt toch gewoon zien op de site waar je kaartjes voor koopt (weekend, zaterdag, zondag)?
Nizzie schreef:Jaaaaa, elfia
Ga dit jaar het hele weekend
Sowieso 1 dag als Anna (frozen) en de andere dag weet ik nog niet.. Moet nog even inspiratie opdoen
Benthhh schreef:ScarOfWars schreef:Ooh leuk!
Heb echt zon zin om mn corset vaker te dragen alleen met carnaval hahah
Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 0 bezoekers