Naar de sportschool!

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

ItsMe2

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:56

Met de oefeningen op de bal merk ik ook zeker weten (goede) vooruitgang. Oefeningen die ik eerst bijna niet kon, zijn nu peace of cake :D. En daar heb ik dus ook al wel moeilijkere bij gekregen

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 16:05

In die app Strong.. hoe zie ik dan precies de progressie want ik zie alleen maar dat ie laat zien hoeveel trainingen ik deze week heb gedaan.

Rust zacht mijn lieve, lieve Estada.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 17:29

Hoi, ik kom hier graag meekletsen als dat mag. :D

Mijn naam is Felicity en ik ben anderhalve maand geleden begonnen in de sportschool, maar al wat eerder begonnen met afvallen (-15 kg inmiddels). Nu ik mijn streefgewicht heb bereikt is mijn volgende doel mijn vetpercentage omlaag brengen / strakker worden. Ik heb nu een full body schema en train zo'n 3x per week en anderhalf uur lang. In 5 weken tijd ben ik 1.6% vet kwijtgeraakt (gemeten met een speciale weegschaal op de sportschool). Best een prima score vind ik. :j

In het verleden heb ik veel aan krachttraining gedaan, maar door omstandigheden was ik daar een tijd mee gestopt. Nu pakken we het trainen gewoon weer lekker op. :D

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 18:24

Welkom! Hartstikke goed bezig als ik het zo lees.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 18:26

Welkom! 15kg is echt al veel, lekker bezig!

“But there's still tomorrow, forget the sorrow.”

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:36

Welkom! Echt goed bezig al!

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:18

Ik ben echt kapot. Alles doet me zeer. Iets teveel gesport dit weekend. Hoe is het bij jullie gegaan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:27

Ik sport in het weekend meestal niet. :P Morgen weer! :D

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:32

Zaterdag geweest en nu dinsdag weer. Geen spierpijn. Magnesium en genoeg eiwitten helpt echt.
Vanwege mijn rug slik ik ook
Glucosamine. Kan voor iedereen persoonlijk zijn, maar ik heb het idee dat het echt wel iets doet. :D

Maar de neiging is inmiddels goed aanwezig om morgen ook weer te gaan. Het sporten werkt inmiddels echt verslavend.
Gisteren heb ik ook grote kastdetox gehouden. Inmiddels 11 kg lichaamsgewicht kwijt en heb 70% weg kunnen doen. Te groot/te wijd. *\o/*

Flying high in de sky!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:38

Goed bezig! Ik pas nog wel in alles maar ga wel veel weg doen na die tijd haha. En ga morgen vast dingen uitzoeken die mij niet meer blij maken. Heb de helft bijna niet aan. :P

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:38

Wooop goed man!!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:55

Goed bezig joh!!

Ik heb vandaag en gister wel getraind omdat ik 2 dagen had gemist doordeweeks, normaal ga ik 5x doordeweeks en dan in het weekend niet. Ging prima (3x6 block deadlifts en 3x6 box squats @90kg :D ) en voelde m'n heupen echt behoorlijk vandaag :+ Logisch ook, vanaf morgen deload dus alleen maar goed teken, dat dat echt goede timing is!

“But there's still tomorrow, forget the sorrow.”

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:12

Welkom Adamootje! Supergoed 15 kilo kwijt al, respect hoor! 1,5 uur is lang ook, Supergoed!

@Lous ook knap hey, 11 kilo kwijt! *\o/* lekker zo’n kastdetox :D

WoW Eulogy wat een gewicht :wow: heel tof!

Ik mag morgen weer PTen {:} helaas had ik gisteren en vandaag echt heel erg last van m’n voet, hopelijk morgen weer wat minder. Letterlijk een blok aan mn been die crps :))

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Illustraties instagram: @studiodavesmade

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:40

Zo deze week 5 x in de gym geweest :+. Dat gebeurd ook niet vaak. Maar geeft wel goed gevoel. Vandaag ook nogmaals gewogen en ik verlies wel heel snel kilo's. In nog geen 3 weken, 4 kilo kwijt B-)

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:30

Wat zijn jullie allemaal goed bezig! Woensdag en vrijdag weer heerlijk gesport. Vandaag ook nog 2u kunnen gaan met dank aan de weergoden, waardoor de tenniswedstrijd van mijn zoon last minute werd afgelast. Sneu voor hem, maar een meevaller voor mij, haha.

Morgen, woe, vr en zo staat weer op de planning en vanaf morgen ook weer op mijn voeding letten. Die 2 kg extra zie ik echt goed en moeten er snel weer af. Dus geen ongezonde snacks en snaai meer, al zei ik het vorige week ook al, nu doe ik het echt!

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 08:34

Ik ben de dag maar begonnen met een eiwitshake. Dat zegt wel genoeg denk ik haha.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 13:50

Spierpijn? :D

Ik ben vanochtend weer geweest, lekker bezig geweest! Begin echt enorme vooruitgang te merken, ik kom eerst echt geen lunges omdat het teveel pijn deed aan m’n achillespees en hiel. Inmiddels gaat dat echt heel goed! Doe wel nog vaak m’n voorste of achterste voet op de step omdat me dat nog wel goed helpt, maar ben echt trots! Ook planken gaat goed op m’n tenen! Had ik echt niet verwacht dat ooit nog te kunnen <3

Mn bestelde broeken zijn ook binnen, had een maat M en een L besteld en de M zit gewoon goed! Zo trots op :):) paar jaar geleden toen ik best veel sportte droeg ik nog XL! Maar toen deed ik ook maar wat :')

Afbeelding

Mooi blauw is niet lelijk :*

Volg mijn kleine windhonden vriendinnetje: [BB-HK] [VOLG] Otje de Silken Windsprite of op Instagram: Otje_the_Windsprite

Illustraties instagram: @studiodavesmade

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:39

Lekker kleurtje hoor!! Fijn dat het nu goed gaat. Ik doe nooit meer lunges. Knieën gingen aan gort van die krengen haha.

Inderdaad flinke spierpijn in m'n rechter kuit. Probeer maar wandelingen te maken tussentijds.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:42

Trots op je :D Ben blij dat je zo lekker gaat en er van geniet <3

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:21

Hoi! Mag ik mij hier ook melden?

Ik ga nu steeds begin feb veel naar de sportschool. Morgen heb ik een afspraak bij een voedingscoah en zaterdag Boksles bij een personal trainer.

Doel is om af te vallen en gewoon wat fitter te zijn. Zit nu 2 maanden thuis dus ik ga er voor!

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:45

Welkom Lau!
Heb je vanuit de sportschool ook een schema/begeleiding, of doe je dat zelf?

Ik ben vanmiddag ook weer geweest! :D. Er waren nu wat meer mensen dan de vorige keer, maar nog steeds een fijne sfeer.
En ik voel me goed, gewoon om het feit dat ik ben geweest :j. Daarnaast ging het ook nog best lekker :D

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:49

Nee ik doe nu eigenlijk maar wat in de sportschool. Ik heb zaterdag dus die boksles bij die PT. Hij zal daarna ook een sportschema voor mij samen stellen.

Ik voel me nu nog zo’n leek in de sportschool haha. Gister kwam wel heel lief iemand me helpen omdat die zag dat ik het apparaat niet begreep haha :=

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:51

Heeft je sportschool niet zo'n sessie dat je een rondje maakt met een PT en dat die een basis schemaatje voor je geeft? Dat kost meestal twee tientjes ofzo, en dan heb je in ieder geval een goede uitleg van alle apparaten/onderdelen van een sportschool en kan je ergens mee beginnen.

Bij apparaten kan je op zich best zelf wat aankloten maar als je met een specifiek doel komt (of dat nou spier opbouwen of afvallen of gewoon bezig zijn is) is het wel handiger om een schema te hebben dat daarop afgesteld is.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 18:07

Dank voor het warme welkom, dames. :o

@ingedebruijn, spierpijn is heerlijk dan heb ik echt het idee dat ik goed bezig ben geweest. :D

@Lous, goed bezig! Fijn dat je kast weer uitgemest is.

@MarlindeRooz, dan uitmesten die kast!

@Eulogy, wow! Heftig man! Wat is een deload exact?

@briitje, dat gaat inderdaad snel. Goed bezig hoor.

@mama3, die snacks blijven toch altijd gevaarlijk. Ik kan ze ook niet altijd weerstaan helaas.

@Warboel, mooie broek! Dat gevoel wanneer je een maatje kleiner past. *\o/* Lunges vind ik echt een topoefeningetje. Voel het altijd heel goed in mijn beentjes als ik ze gedaan heb.

@Lau_, welkom!

@ItsMe2, go you!

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 18:08

Welkom Lau!

@warboel, gave broek zeg! Mooie kleur ook :).

Gister geweest en wil morgenavond weer gaan. Ben laatste tijd vooral bezig met cardio, waarom weet ik eigenlijk niet haha, maar t voelt ook super lekker :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!