Baal gewoon dat het weer zo erg roet in het eten gooit. But we have to sit this one out...
Moderators: balance, Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight
Horsie84 schreef:Nou hier shet x welsh die ik zelf beleer voor de wagen.
Longeren zit er goed in, tuig op met broek staartriem etc allemaal oké.
Afgelopen zaterdag er weer achter gelopen met kleppen. Super goed deed ze het. Niet de eerste x hoor. Ik heb haar al een paar x eerder met kleppen getraind.
Dit is: hoofdstel met kleppen en tuig. Alleen borst en strengen niet.
Zondag vrij en maandag weer eventjes met klappen erachter lopen.
En jahoor wat doet: ze draaid dus zomaar vliegensvlug om en als ze de kans krijgt wil ze tollen.
Vervolgens wil ze niet vooruit. Wanneer ze wel weer gaat stappen moet je snel zijn want anders gaat ze weer draaien en ze probeert um te smeren.
Ze gooit ook de neus in de lucht en vind dat ze tegen het bit in moet gaan. Links en rechts is uit het woordenboek verdwenen. :-(
Pfff wat moet ik hier nou mee...
Maandag ben ik streng geweest. En heb ik het gelukkig goed kunnen afsluiten. Geen paniek maar relax en paar x halthouden en easy weg stappen. Daar was ik ontzettend blij mee!
Alleen dat wat ze dus doet zit me behoorlijk dwars.
Ivm het weer.... getraint op de rustige weermomenten. Geen regen weinig wind
Help...tips and tricks
Gimme_Joy schreef:Doe ik ook zeker niet! Ik ben alleen maar jaloers. Longeren moet bij ons helaas buiten. Anders had ik in de binnenbak kunnen gaan, maar regels zijn nou eenmaal regels. En voor Joy maakt een weekje extra luieren niet zoveel uit. Joy heeft gelukkig ook niks van de wind. Ik vind het erger![]()
Baal gewoon dat het weer zo erg roet in het eten gooit. But we have to sit this one out...
linda2008 schreef:Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een mooi-weer-“ruiter” ben, bucks heeft momenteel dus vakantie![]()
(Moet wel zeggen dat Bucks al 7 is en al een jaar lang zo nu en dan in tuig staat... ze kent dat dus inmiddrls wel. En het échte beleren alsin kar erachter, kan ook over 3 maanden nog)
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Lottehorse27 en 2 bezoekers