Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
chamion schreef:Ik ben geen fan van Horze. Mede door deze verhalen (ik hoor meer negatieve reacties dan positieve)
Maar ook omdat ze slecht in het nieuws zijn geweest:
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... horze.html
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/10/28/gi ... n-a1528701
https://nl.wikipedia.org/wiki/Noorse_broeders
Heeft mij wel genezen.
iris17 schreef:Helaas heb ik hetzelfde meegemaakt als TS.
Ik bestelde een paar handschoenen en betaalde met IDeal, volgende dag kreeg ik een mailtje dat het artikel niet voorradig was en ze mijn geld terug zouden storten.
Na een tijd wachten heb ik gemaild waar mijn geld bleef en kreeg ik als reactie dat ze mijn bankrekeningnummer en BIC code nodig hadden. Vreemd want bij IDeal is het maar één druk op de knop om iemand zijn geld terug te storten. Bovendien hadden ze me dan in het eerste e-mailtje wel even om d e gegevens mogen vragen..
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ze mijn gegevens ontvangen hadden en het geld binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Na 1,5 week had ik het nog steeds niet en heb weer gemaild.
Toen kreeg ik een mailtje dat hun hoofdkantoor in Finland zit en het daardoor een paar werkdagen langer kan duren. Dat hadden ze ook best even in dat eerste mailtje kunnen zetten toch?!
Maar helaas ben ik weer bijna een week verder en nog steeds geen geld..
AppleSter schreef:Oeh... Nu ik dit lees twijfel ik of ik überhaupt wel wat moet bestellen bij Horze. Ik heb eind november/ begin december 4 paar rijsokken besteld voor mijn dochter en die keurig binnen een paar dagen in huis gekregen. Nu hebben we o.a. een heel leuk paars veulenhalster (precies de juiste kleur) in de webwinkel gezien en nog wat kleine dingetjes, maar als ik de berichten hier lees kan ik beter verder zoeken denk ik...
Skessa_ schreef:Mod heeft mijn bericht verwijderd omdat ze dacht dat het antwoord was van een prive mail, maar dat was niet zo.
Ik kreeg dit terug op reactie van trustpilot (NIET per mail dus
Beste klant,
Het spijt ons zeer om te horen over je slechte ervaring. Vanwege een grote technische systeemupgrade heeft ons bedrijf te maken gehad met verschillende systeemfouten die meer tijd vergen dan verwacht om te worden opgelost. Het spijt ons dat dit jou als klant heeft beïnvloed.
Ons doel is om een betrouwbare webwinkel te zijn voor alle ruiters. Deze keer hebben wij gefaald en wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze slechte ervaring.
Ons systeem wordt momenteel gestabiliseerd en we werken er hard aan om alles weer op het goede spoor te krijgen. Eén van de belangrijkste doelen voor 2019 is het verbeteren van de levering en service.
Hopelijk blijf je in de toekomst nog steeds een klant van Horze.
Vriendelijke groeten,
Horze klantenservice
Het staat hier openbaar: https://nl.trustpilot.com/review/www.horze.nl
Ik vind t nogal onzin dat je als je een slechte review achterlaat je gelijk reactie krijgt, maar op mails niks.
Ik heb 1 mail gekregen of ik fotos kon mailen, dat heb ik nog maar een keer gedaan, maar daarna niks meer gehoord. Heb de schoenen maar goed schoongemaakt, maar ik blijf het een waardeloos bedrijf vinden.
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 2 bezoekers