Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:23

Fellow schreef:
Hi ik kom hier even binnen vallen hoor. :D

Is er hier iemand met wat meer verstand van DL en squat techniek? Heb vandaag tijdens het sporten filmpjes gemaakt en zou het super fijn vinden als iemand nog wat tips kan geven. Het is alweer een poosje geleden dat ik ze met een trainer heb gedaan.

Zet ze even in de groep? Dan is het voor iedereen interessant. Als je dat liever niet doet, wil ik gerust eens kijken via pb.

Ik werk de laatste weken weer behoorlijk veel uren, weinig dagen thuis, in combinatie met weer wat verkoudheid. Veel vaker dan 1 of 2 keer per week trainen zit er even niet in jammer genoeg. Met dat in het achterhoofd vandaag maar volledig fullbody gedaan, wel met heel lichte gewichten.

Opwarming: 50 burpees en wat stretch oefeningen
Kracht:
3*12 deadlifts (40kg)
3*12 one arm dumbell row (10kg)
3*12 front squats (30kg)
3*12 strict overhead press (20kg)
3*12/12 walking lunges (2*5kg dumbells)
3*12-12 side raises - front raises (2*3kg)

Daarna nog een kwartiertje gefietst. Wel een fijne training. Lastig voor mij (alles boven de 6herhalingen vind ik zwaar, zelfs met babygewicht.... 3/4 herhalingen met zwaar gewicht is veel meer mijn ding), maar ik probeer mezelf wel uit mijn comfort zone te halen.... Ik ben benieuwd naar de spierpijn morgen _/-\o_ _/-\o_

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 07:28

Om het zo op internet te zetten voel ik me nog niet helemaal comfy bij. :o Misschien later een keer, als ik er wat zelfverzekerder over ben!

Florenc en Eulogy, ik stuur jullie vanmiddag even een pb’tje! Thanks in ieder geval!

Het lijkt me sowieso wel gezellig om hier mee te kletsen als jullie dat goed vinden. Goede motivatie om nog net even wat fanatieker te woeden!

Frummels

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:24

Ik lees met een lichte jaloezie jullie berichten over krachttraining. Wat wil ik graag weer!
Nog steeds geen verwijzing voor het ziekenhuis in mn mail van de huisarts dus ik ga na het weekend maar even bellen als ik dan nog niets ontvangen heb.

Strakjes eerste proefles yoga bij een nieuwe studio en ik vind het altijd zo spannend als ik niemand ken. := En ik ben ook nog eens niet zo goed in yoga, dus dan vind ik het extra spannend.. Ook al weet ik dat niemand daar op let :+

Fellow: ik wil ook wel voor je meekijken hoor, maar volgens mij heb je genoeg aanbod gehad. :)
Gezellig dat je meekletst!

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 16:38

Vandaag voor het eerst weer getraind sinds zondag. Dat was te merken. Wat een ellende. Volgens mij stond de airco ook niet aan dus ik zweette me kapot. Werd ook misselijk halverwege. Morgen weer een dag.

Rust zacht mijn lieve, lieve Estada.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:37

ingedebruijn: balen dat het niet lekker ging! Hopelijk gaat het morgen weer beter.

Ik ben vanmiddag ook weer een halfuurtje geweest! Bij mij ging het wel lekker. Na 3 keer geweest te zijn, merk ik dat de crosstrainer al een stuk makkelijker gaat dan de eerste keer! :D
Het schema dat ik nu heb bevalt goed. Kan daar goed mijn grenzen mee opzoeken :)

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:38

Ik ga vanaf maandag beginnen met een personal plan. Ik krijg een voedingsschema en een sportschema. 10 weken bikkelen maar hopelijk met resultaat :D

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 22:16

Goed bezig!!! Wat je doel? Afvallen of sterker worden of?

Vandaag squatten weer gefilmd, balans blijft een dingetje maar hakken zijn op de grond haha. Nu nog oefenen met dieper squatten.

Afbeelding

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:07

Zo, ik ben ook net weer terug van de sportschool. :D

Squat en deadlift gedaan met de tips die Florenc en Eulogy hadden gegeven via pb! Ging goed voor mn gevoel, maar zal het binnenkort weer eens laten filmen. Dan post ik het wel hier.

Frummels, hoe was je yoga les? Vind dat altijd zo heerlijk! En kan soms nog best wel zwaar zijn ook :D

Marlinde, vind hem er al mooier uitzien dan de foto van een paar pagina’s terug! Hoeveel kg heb je er nu aan?

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:49

Lau_ schreef:
Ik ga vanaf maandag beginnen met een personal plan. Ik krijg een voedingsschema en een sportschema. 10 weken bikkelen maar hopelijk met resultaat :D

afvallen en me daardoor weer lekker in mijn vel voelen :D

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 02:46

Lau_ schreef:
Lau_ schreef:

afvallen en me daardoor weer lekker in mijn vel voelen :D

Goed bezig!

@fellow: dankje! En 50 kilo!

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 13:59

Vandaag een lesje abs en core gedaan. Ging best lekker :)

ingedebruijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 16:52

Goed bezig.
Ik armen en schouders. Ben blij dat ik dit nog kan typen haha. Werd wel weer heel misselijk wakker dus dat is balen maar trok gelukkig weg tijdens de training.

Rust zacht mijn lieve, lieve Estada.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 17:21

Ik heb net mijn voedingsschema ontvangen. Ik ben positief verrast. Moet wel veel meer gaan koken dan dat ik deed haha :')

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 19:02

Lau_ schreef:
Ik heb net mijn voedingsschema ontvangen. Ik ben positief verrast. Moet wel veel meer gaan koken dan dat ik deed haha :')

Stiekem benieuwd hoe deze eruit ziet. Zou je deze of een deel willen deken ? Desnoods per pb. En waar heb jij hem vandaan ?

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 20:22

Lau_ schreef:

Dit heb ik ook, en ben nu 3 dagen bezig, vind het oprecht ook gewoon moeilijk om zoveel te eten

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 20:29

Ik hoef niet perse veel te eten. Ik moet 3 maaltijden per dag eten. Alleen ik maakte altijd simpele gerechten met weinig handelingen. :') dat is nu wel anders

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:49

Fellow: Het was echt heerlijk! Aankomende dinsdag heb ik een tweede proefles, maar ik heb al een abonnement voor daarna haha. (Van mijn man kado gekregen <3 )

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:08

Ik ben vanmiddag weer geweest en dat voelt goed! :D. Nu even afwachten of ik vanavond of morgen een na-reactie heb. Maar voor nu voelt het echt goed! :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:11

Ik heb best spierpijn van het roeien :') .

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:49

Afgelopen week braaf 4x geweest. De sportschool van vandaag heb ik naar morgen verschoven.

Vanwege het schietincident moesten wij op kantoor blijven en zag ik online dat de sportlessen geschrapt waren. Ik was 2u later thuis dan vanmorgen gepland. Gelukkig kan ik morgen, woe, vr en zo gewoon gaan en blijf ik in de flow.

Tof trouwens Frummels dat je een abonnement hebt gekregen, heel lief. Veel plezier daarvan!

Succes Lau, Ik ben geen ster in koken, bij gerechten die langer dan 20 min duren haak ik al af, haha
Laatst bijgewerkt door Mama3 op 18-03-19 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:50

Logisch dat je het verschuift mama3.
Als je niet in de war komt met je planning kan dat makkelijk :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 19:59

Ik had hetzelfde mama3, mijn sportschool is/was zelfs dicht...
Morgen weer een dag toch? :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:02

Dit zijn omstandigheden waar niemand wat aan kan doen. En wat Dreamer zegt, morgen weer een dag :).
Ik ga morgen na schooltijd ook even denk ik. Of voor die tijd heel vroeg (als ik Mn bed uit kan komen :') )

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:30

Ik ben begonnen met een 8 weken voedingsschema van gymjunkies en ga het sporten ook weer lekker oppakken. Ivm zere knie en daarna griep nu 2 weken niets gedaan... vanafond 45 min cardio en lesje steps gedaan en vond het echt heel leuk
Vooral omdat ik echt de motoriek van een visstick heb :')
Jullie zijn allemaal lekker bezig!!

Spoiler:
kiekeboe

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 22:12

Wij hebben weer een nieuw circuit, dus ik zal morgen wel spierpijn hebben :')

/3 Jip en Elmo mijn hemel op aarde, Duvel en Estor mijn stars in heaven /3
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.