Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

AlwaysH

Re: Gezocht: Rechtenvrije foto Tinker in de branding vd zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 21:57

Ik ook, ben als student wel even geldloos. :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:19

Mooie kaft, alleen de scherven geven wel een bepaalde spanning weer. Een spanning die er niet zo zou moeten zijn. Misschien een tip: lees eens wat oude berichten van bokker Simpelman .Hij heeft wijze dingen gezegd, ook hoe je het beste kan reageren op een schrikkend paard.

[o]

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:40

Monique1963 schreef:
Dank voor jullie reacties! Mooi ook wat je zegt: scherven brengen geluk en 7 jaar ongeluk. Lol, dan ben ik op de helft van het ongeluk, maar voel me heel gelukkig.

:)* De derde mogelijkheid is, dat ik een stapel vanuit Duitsland naar NL laat sturen, naar iemand van jullie die zich daarvoor vrijwillig aanmeldt *\o/* , die ze dan vervolgens op de post doet naar iedereen die er eentje wil. Dat scheult heul veul eurootjes per persoon, verzenden binnen NL is dan maar 3,50. Dan kost het boek maar 13.50! Het boek zelf is dan nog steeds 10 euro. Degene die zich vrijwillig opwerpt om ze te verzenden, krijgt een boek gratis.

Wat vinden jullie? Laat me weten of je een boek wilt kopen en of jij degene bent die voor postkantoortje gaat spelen...

Ik ben heel benieuwd.

Gefeliciteerd met je boek! Ik ben erg benieuwd!
Ik weet niet of je al iemand hebt maar ik zou wel voor postkantoor willen spelen. Ik zit met de winkel tegenover een Postnl punt maar we zijn zelf een UPS punt, dus dan kunnen de mensen eventueel kiezen.

Groetjes Wendy

Mijn reis met Menda

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:58

Als het idd lukt met een bokker die postkantoor wil zijn (zoals hierboven haha) dan meld ik mij ook aan voor een boek :-)

[o]

frutsel05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 23:07

Hoi ik volg ook nog steeds en wil graag het boek kopen als het zover is

Woestein
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 23:14

Prachtige kaft geworden!

Sint Nicolaas tegen Malle Piet, wat moeten we nou toch doen?
Cadeautjes zie ik niet, we hebben niets voor ieders schoen!
Je moest perse met de stoomtrein ipv met de stoomboot.
Hierdoor zijn er geen letters en pakketjes, we zitten in de nood.
Wie komt daar nou aan, ondanks de koudwatervrees hoopte ik dat wel!
Al stond hij met de witte haren achteraan, gelukkig is daar nu Ozosnel!
Wat is het codewoord of zat dat niet in het gedicht?
Geef me nu chocolade, ik ben gezwicht.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 00:33

Dank jullie Jolliegirl en Elszoekt17, dank zij jullie is de kaft zo gaaf geworden. Erg leuk dat dit door bokt tot stand heeft kunnen komen!

maitestar23 schreef:
Monique1963 schreef:
:)* De derde mogelijkheid is, dat ik een stapel vanuit Duitsland naar NL laat sturen, naar iemand van jullie die zich daarvoor vrijwillig aanmeldt *\o/* , die ze dan vervolgens op de post doet naar iedereen die er eentje wil. Dat scheult heul veul eurootjes per persoon, verzenden binnen NL is dan maar 3,50. Dan kost het boek maar 13.50! Het boek zelf is dan nog steeds 10 euro. Degene die zich vrijwillig opwerpt om ze te verzenden, krijgt een boek gratis.

Wat vinden jullie? Laat me weten of je een boek wilt kopen en of jij degene bent die voor postkantoortje gaat spelen...

Ik ben heel benieuwd.

Ik weet niet of je al iemand hebt maar ik zou wel voor postkantoor willen spelen. Ik zit met de winkel tegenover een Postnl punt maar we zijn zelf een UPS punt, dus dan kunnen de mensen eventueel kiezen.

Hey Maitestar, je bent de eerste die het aanbiedt, dus ik maak heel erg graag gebruik van je aanbod. Hartelijk dank! En mensen kunnen dan inderdaad kiezen of ze het via jouw UPS-punt willen, daar maken we geen punt van ;-) of dat ze het via postnl willen. Ik verzamel op dit moment de adressen. Ik neem contact via de pb met je op over hoe we dat kunnen doen met de verpakkingen en zo want die zal ik dan ook bij je laten bezorgen. En ik zal ook adresstickers van de mensen die bestellen naar je sturen tzt. Ontzettend leuk weer dat dit via Bokt weer tot stand komt!

Dat betekent dat voor de mensen in NL het boek via Maitestar en PostNL slechts 13.50€ gaat kosten incl verzendkosten. Via UPS-Punt Maitestar, weet ik het nog niet. Dus in ieder geval best goedkoop! Dankzij Maitestar! Voor de mensen in België zijn de verzendkosten 8,70 via PostNL Maitestar.

Zodra het zover is dan neem ik contact met degenen op die een boek besteld hebben.

Allemaal hartelijk dank voor jullie bestellingen en complimenten over de kaft.

Iedereen die graag een boek wil hebben, willen jullie svp je adres doorgeven in een pb.

En imaudy, dank voor je tip, ik ga er eens op zoeken.

AlwaysH, het duurt nog even hoor voor het boek er is. Ik verwacht dat het nog wel een maand duurt. Kun je vast sparen ;-)

Callas is mijn alles
Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer :
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 00:42

Weet een van de moderators aan wie van het bokt-team ik een boek kan sturen? Indertijd toen ik overlegde met een moderator over het boek gaf hij/zij aan dat de redactie van Bokt het ook leuk zou vinden een boek te ontvangen.

Callas is mijn alles
Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer :

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 06:29

Ik had niet door dat hij al bij de drukker lag. Anders had ik mijn opmerking over de kaft voor me gehouden.

Je hebt het in eigen beheer uitgegeven of niet? Mag ik vragen bij welke uitgever?

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 07:35

Ik wil ook heel graag je boek lezen dus ik meldt mij ook aan voor een boek naar Nederland.Via jou graag

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 08:02

Hij is mooi geworden! Ik zou ook wel mee willen doen met het Nederland-groepje!
Toch bijzonder, ons paard op de kaft, dat moet ik toch in de kast hebben staan :D
Els krijgt er al 1 begreep ik.

Jasper 121017

❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 08:40

Ik stuur je ook een PB-tje met mjn adres. Vind je schrijfstijl zo leuk.

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:02

Ik heb je ook een pb gestuurd met mijn adres :o

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:04

Tivoli schreef:
    Hij is mooi geworden! Ik zou ook wel mee willen doen met het Nederland-groepje!
    Toch bijzonder, ons paard op de kaft, dat moet ik toch in de kast hebben staan :D
    Els krijgt er al 1 begreep ik.

Yes volgensmij kreeg ik er één. Ik zal ook mijn adres sturen :)

avonturen met Duuk <3

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:12

ik wil ook wel een boek, zal mijn adres pb'en

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 09:26

Hallo goedemorgen allen, Tjee wat gaan jullie hard. Ten eerste Els en Tivoli, begrijp ik dat Duuk van jullie samen is? Zo ja, dan komen er uiteraard twee boeken naar je toe Els. Dan Tivoli ook dank voor het lenen van je paard!

Dank iedereen voor jullie bestellingen! Zo lief! Winst gaat 1 op 1 in het aankopen van module 1 voor Callas haar TRT-training.

Capopjekop, de eerste druk laat ik drukken bij een drukker in Duitsland. Dat is geen uitgever, maar gewoon een drukkerij. Alle boeken erna gaan via uitgeverij BNB, die verkoopt via o.a. bol.com waardoor het in alle elektronische boekenwinkels van NL beschikbaar zal zijn. BNB is een produce on demand uitgeverij en in principe geef je het uit in eigen beheer, maar je kunt van hen taken kopen zoals redactie, ontwerp, opmaken binnenwerk, proeflezen etc. Het jammere is alleen dat ze schandalig duur zijn. Ik moet het boek daar richting 25 euro prijzen voor de koper om er nog geen 3 euro BRUTO aan over te houden.

En wil graag met de opbrengst van het boek de modules TRT aankopen voor Callas. Dat gaat niet lukken met de magere winst van BNB, (Tenzij het een bestseller wordt, hahaha) dus vandaar dat ik één oplage laat drukken gewoon bij een drukker, waardoor ik meer over kan houden per boek.

Callas is mijn alles

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:32

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik wil ook graag den boek bestellen. Zal je een pb sturen met mijn adres! :D

http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
    Blogger voor WeFlyCheap http://www.weflycheap.nl/categorie/gastbloggers/denise-zalm/
    Haflinger Storm B+13 L1+4

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 10:06

Duuk is heel lang van Bo geweest en sinds 2 jaartjes van mij ( ik verzorgde hem al eerder ) maar ik heb nog steeds heel goed contact met Bo :D

avonturen met Duuk <3

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 10:17

@els en bo=tivoli ?

Denise dank! ik heb je terug gepbt

Callas is mijn alles

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 10:21

Monique1963 schreef:
    @els en bo=tivoli ?

Denise dank! ik heb je terug gepbt

Ja! Bo is Tivoli :)

avonturen met Duuk <3

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 10:24

Ok, dan komen er twee boeken naar jou toe als bedankje, kun je Bo er ook eentje geven als herinnering aan goede tijden.

Callas is mijn alles

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 10:27

Monique1963 schreef:
    Ok, dan komen er twee boeken naar jou toe als bedankje, kun je Bo er ook eentje geven als herinnering aan goede tijden.

Is goed!

avonturen met Duuk <3

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 18:38

Ik wil natuurlijk ook een boek!
    Ik pb je even.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-19 20:02

Leuk dan ga ik even naar de pb ;-)

Callas is mijn alles

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 09:50

Wat lief van je, Monique!
    Duuk is vanaf zijn 4e levensjaar eerst mijn verzorgpaard geweest, ik was toen 13.
    Later werd hij van mij. Een jaar of vier (Els... help? :o ) geleden vond ik voor Duuk een lief 12 jarig meisje, op zoek naar een verzorgpaard. Via bokt!
    Het klikte zo goed tussen ons drietjes, het was alsof ik mezelf als kind zag.
    Inmiddels ben ik 31, Duuk wordt bijna 23. Door mijn gezondheid en daardoor financiële gevolgen, heeft Els inmiddels het stokje van mij overgenomen. Maar dit paard zit in mijn bloed, ik ben met hem opgegroeid, heb hem vervloekt en van hem gehouden, en dat laatste zal ik altijd blijven doen. Els is nog steeds een jonge versie van mij, we hebben veel contact over Duuk en eigenlijk inmiddels ook veel over ons eigen leven. Ondanks ons leeftijdsverschil kan ik haar toch zeker wel een echte vriendin noemen.

Zo, nu begrijp je misschien iets meer van het verhaal :D sorry voor het offfopic gaan.
    Ik ben echt erg benieuwd naar je boek.

Jasper 121017

❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596