Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
__Sannne schreef:Dat van die negatieve reviews had ik inderdaad gelezen Laura, ik had het merk dan ook nooit geprobeerd als mijn vriendin er niet zo enthousiast over was geweest. Baad het niet dan schaad het niet.
Lekkere lijstjes komen er voorbijHeb zo niet echt tips voor je Damelza, hoeveel kcal zijn dit?
Laura82 schreef:Aight, ik heb gedaan 1 rijpe banaan, 1 ei, 1 eetlepel havermout (evt even fijnmalen in keukenmachine, heb ik niet gedaan en ging ook prima) en 1 eetlepel cacao. Prakken tot glad mengsel en in een beker of bakje (geschikt voor magnetron) doen. En dan 3 minuten op 700 watt.
PinkPrincess schreef:Kimmie, waarom is 1346 kcal weinig?
PinkPrincess schreef:Volgens internet heb ik 1,450 nodig.
Maar ik geloof nooit dat internet hierin helemaal gelijk heeft. Sommige mensen hebben ook een snellere stofwisseling of verbruiken gewoon meer energie ook al is lichamelijke activiteit normaal.
Dus ik vind het niet echt een houvast om te zeggen ik voer enkele gegevens in en dan komt er een percentage uit.
Yonker schreef:PinkPrincess schreef:Volgens internet heb ik 1,450 nodig.
Maar ik geloof nooit dat internet hierin helemaal gelijk heeft. Sommige mensen hebben ook een snellere stofwisseling of verbruiken gewoon meer energie ook al is lichamelijke activiteit normaal.
Dus ik vind het niet echt een houvast om te zeggen ik voer enkele gegevens in en dan komt er een percentage uit.
Serieus??? Nee jij weet het duidelijk zelf beter als een wetenschappelijk onderzoek
Gebruikers op dit forum: Googlebot, lizard, m9ara, ollielief, xAppelmoes, xJennifx en 60 bezoekers