Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
Romeo2007 schreef:Even een gepost sorry!
Na 50kg kwijt te zijn had ik nooit gedacht zo’n jurk aan te trekken! Kan niet geloven dat ik dit ben...
[ [url=m/HQlV0M.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Izqf9H.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is hoe ik eerst was
[ [url=m/ofF21j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Christadk schreef:Ik wil mij hier ook even melden. Ik heb 5 december 2018 een sleeve gehad. Ik ben nu 33 kilo kwijt. Ik kan alles eten in mate. Eigenlijk heb ik nergens last van dus ik mag echt niet klagen. Enkel last van vermoeidheid, niet dagelijks gelukkig maar af en toe een paar dagen wat vermoeid en daarna ben ik weer super fit.
Wat betreft de groepen bij het NOK, ik ben de enige jongere in mijn groep (30), de rest is wel wat ouder maar ik heb daar opzich geen last van. Alleen zijn hun ervaringen soms net wat anders.
Diarree klachten heb ik niet, ik kan juist heel moeilijk naar de toilet! Ze zeggen wel meer drinken en voldoende vezels eten maar dat heeft tot nu toe echt geen resultaat helaas. Ik moet dus echt lactulose gebruiken. Zo zie je maar dat het bij iedereen anders is.
Pien1989 schreef:Eerder hier mee gepraat in de periode van Mn operatie en daarna een tijdje (augustus 2016 GBP België).
Aankomende maandag word ik helaas opnieuw geopereerd dit keer in Arnhem. Heb onverklaarbare hevige buikklachten sinds december en ze willen een darm hernia of poortbreuken allemaal nalopen. Ik heb er nooit geen seconde spijt van gehad maar ik vind wel dat het zeker mentaal enorm wordt onderschat... tenminste, ik heb het echt wel een beetje onderschat. Met name de veranderingen die je lichaam doormaakt en je mentaal niet “gelijk” mee loopt. Herkennen jullie dit?