Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 21:53

MarcoBorsato schreef:
Nee, mijn oma zei altijd, eerst moeten de seizoenen er een keer overheen zijn gegaan, dat is het grote verdriet. Het is poedersuiker, gewoon poedersuiker. Wolter laat een grote leegte achter en alleen de tijd kan dat een beetje opvullen.

Maar je hebt ons, je gekke bokkers, je kunt altijd je eitje kwijt.

Dit zegt mijn oma ook altijd. Hetzelfde met samenwonen of een relatie.. Je went pas aan een nieuwe situatie als alle seizoenen erover heen zijn gegaan.

Second star to the right, straight on till morning.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 08:32

Ik vind je zo ongelooflijk dapper en sterk!!

Als ik soms een avond/nacht alleen thuis ben, heb ik ook vaak iets bij me staan als slaghout. Ben ook geen held, ondanks 4 honden (zelfs 1 hele grote). :o
Wij hebben nog wel camerabewaking, is dat nog iets eventueel? Vind het zelf wel fijn om af en toe even te kijken waarom de automatische buitenlamp weer aanspringt ofzo.
Zorg altijd dat ik de poorten goed dicht heb of zelfs helemaal op slot.

Gelukkig wordt het weer wat langer licht, dat vind ik wel heel fijn, misschien helpt het jou ook.

Dikke knuffel.

luuntje

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:57

Ik vind het heel knap dat je toch thuis ben en daar leeft.
Kan mij indenken dat het veel herinneringen oproept.
Ook de angstige momenten.

En alle eerste keren zonder je partner zijn enorm moeilijk.
Ik vind je een sterke vrouw en mama.

[o]

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 11:59

Myfairytale schreef:
Ik denk dat Mariska88 daarmee bedoelde dat Angelique de dappere leuze heeft gemaakt om haar man in slaap te laten brengen i.p.v. nog langer te laten lijden, alleen omdat zij hem graag bij zich wilde houden. Dat denk ik... :o

Anyway, ik denknog iedere dag aan jullie. Hoop zó dat je door deze gitzwarte wolken ook snel weer wat lichtpuntjes zal zien, samen met jullie kleine man. :(:)

Ja dat bedoelde ik idd..
Met alle goede bedoelingen
Heb alle respect voor TS
Vind haar heel sterk en dapper

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-19 21:28

Echt bang voor inbrekers ect is het nog niet eens zo zeer.
Ik weet eigenlijk niet precies waar ik bang voor ben.
Mijn hoofd weet dat er niks is, het is echt puur mijn gevoel die een loopje met me neemt.
Ook al denk ik aan iets heel leuks, dan nog lopen de rillingen over m'n lijf als ik boven kom.
Ben wel al de 2e avond in ieder geval zonder pillen naar boven gegaan.
Eerst nam ik ze beneden in, zodat ik een soort van "rustig" was, en dan pas naar boven.
Nu neem ik ze pas als ik al in bed lig, het is een mini stapje voorruit.

Als liefde het enigste word,
waar je je aan vast kunt houden ♡

Blog Wolter&Angelique
https://www.facebook.com/WolterAngelique-1997556280328153/

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 21:38

Angeliquee18 schreef:
Mijn hoofd weet dat er niks is, het is echt puur mijn gevoel die een loopje met me neemt.
Ook al denk ik aan iets heel leuks, dan nog lopen de rillingen over m'n lijf als ik boven kom.
Eerst nam ik ze beneden in, zodat ik een soort van "rustig" was, en dan pas naar boven.

Ja, dat is een nare vorm van angst ('vrees', zeggen sommigen) rationeel gezien is er niets, maar je instinct (angst is een soort van instinct) 'slaat aan', en je lichaam en geest gaan in 'alarmstand'.
Heel naar. ..! :(:) :(:) :(:)

Giga dapper dat je toch naar boven gaat..!!!
En idd: aan iets anders denken werkt vaak voor geen meter. ;(
De aanpak 'Ja, alarmsysteem, ik weet het - ik hol al/ ik vecht al!' werkt dan vaak beter.

En fijn om te lezen dat jullie veel bezoeker krijgen, zo kersvers na het overlijden van Wolter heb je dat kei- en keihard nodig...!! :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 22:18

Wat ontzettend rot dat je die angst er ook nog is bij hebt. Knap van je dat je al een stapje vooruit bent met de pillen. Denk veel aan je! :(:)

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Slaap zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming ook bling bling, Onderdeken, Bandages, Poetssetje, Hooinetten

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 23:42

Ach lieve TS, wat naar dat je dit er nu ook nog bij hebt... Ik wil je een hart onder de riem steken; ik heb ditzelfde gevoel als jij omschrijft heel erg gehad toen mijn man ploegendiensten ging werken en s nachts werken moest. Radeloos was ik, zo'n angstig gevoel had ik en slapen lukte nauwelijks. Maar het went, echt waar, houd je daar aan vast. Wat bij mij goed werkte was de tv aanzetten op een gezellig praatprogramma, dan voel je je misschien wat minder alleen. Heel veel sterkte meid :(:)

Cayenne
Vlinderlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 02:36

Klinkt heel bekend, lieve TS.
Heb je tv op je slaapkamer? Ik slaap slecht en ben dus ook bijna altijd 's nachts wakker (zie tijdstip van typen :') ) maar het helpt bij mij om de tv aan te zetten wanneer ik in die angst zit.
Gewoon domweg TLC kijken (met geluid uit) zorgt ervoor dat ik mijn verstand dan op nul kan zetten. (Discovery ID kan ik dan weer niet aanraden...)

Humpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 09:31

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 10:03

Angeliquee18 schreef:

Knuffel!
Ik snap je heel goed, ondanks dat ik niet mijn ware liefde ben verloren, ben ik wel mijn schoonmoeder veel te jong verloren.

Na haar overlijden waar ik bij was, ben ik ook heel bang geworden voor donker en alleen zijn. Mocht je tips willen, PBen mag altijd. Heel veel sterkte.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 10:28

Angeliquee18 schreef:

Wat ben je hard voor jezelf. Waarom niet een tijdje ze beneden al nemen?

karuna
Drukke kabouter
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 11:34

:(:) Angelique.

Wat betreft super alert zijn s nachts. Herkenbaar. Ik ben niet bang, heb ook geen stress of zo maar in mijn uppie sta ik kennelijk in de stand waken/alert zijn om bij het minste geluid wakker te worden. Voel me een waakhond dan terwijl mijn echte waakhonden een oog open trekken baas er is niks ga nou slapen >;) .Ga er van uit dat het kennelijk bij me hoort.

Kan me voorstellen dat je naast je intense verdriet ook zoiets hebt. :(:) -O- hopelijk went het "alleen" slapen uiteindelijk gewoon. En tot die tijd lekker je zoontje bij je houden en desnoods de hond. :j

De stoomtrein hoorde ik gaan, fuut fuut met Ozosnel erachteraan. Koudwatervrees, daarom een schoen voor Sinterklaas en Malle Piet
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 11:41

Heel logisch deze gevoelens, onbewust ben je super alert want wat als er iets gebeurt, dan ben jij de enigste die kan ingrijpen want Wolter is er niet meer. Dit gevoel zal afnemen maar is wel erg naar om mee te maken. Het onbewuste gevoel dat je zoontje nu volledig van één persoon afhankelijk is kan voor heftige gevoelens zorgen, zoals extreme alertheid op bvb inbraak. Normaal maar daarom nog niet fijn. Je weet door de ziekte van Wolter en zijn overlijden dat het iedereen, jong en oud kan treffen en het geen ver van mijn bed show meer is. En je wilt er voor je zoontje zijn.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 20:15

Dikke, dikke knuffel... Wat heftig allemaal. Ik hoop dat je veel steun hebt van heel je omgeving.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 20:49

En anders maar een slaapkamer van je woonkamer maken! No matter what..
hou je taai! :(:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 06:54

Lieve Angelique, heel veel dikke knuffels van mij. :(:) :(:) :(:) :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 09:12

Een dikke knuffel.

Het lijkt mij zo enrom moeilijk om in jouw schoenen te moeten staan.

[o]

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 15:13

ik vind jou een hele bijzondere sterkte persoonlijkheid. En zo mooi en moedig hoe jij je gevoelens (inclusief angsten) kan verwoorden. Dat vind ik echt heel knap. Voor mijn ben je een powerwoman _/-\o_

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 17:55

Daar sluit ik me bij aan:)

Every man must decide whether he will walk in the light of creative altruism or in the darkness of destructive selfishness.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:16

...ook hier wordt aan jou en ukkepuk gedacht.
:(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Bubblewrap
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:20

:(:)

En plots was Sinterklaas online op Bokt. Virtueel zette iedereen zijn schoen, met een wortel en hooi voor Ozosnel. Want weliswaar had hij geen koudwatervrees, hij moest wel wennen aan het zware werk op de daken. 'S ochtends keken de bokkers snel naar hun schoentje. En pakten hun pakjes uit. Iedereen keek vol verbazing in het doosje. Er verscheen een papiertje onder de zwarte vegen van de stroomtrein, met de tekst 'gefopt'. Danku Sinterklaasje...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 18:20

Ik vind t ook. Ik kan me ook zo voorstellen dat de verantwoordelijkheid voor jullie kleine mannetje nu ook zwaarder weegt. Al was dat natuurlijk de laatste tijd al zo, het voelt toch anders.
Ik heb bijzonder veel respect voor hoe je alles doet Angelique.

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!
VERMIST!! KLIK HIER VOOR FOTO

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:46

Lieve sterke TS hoe is het met je? Lukt het een beetje voor jou en ukkepuk om weer een wat op de rit te komen?

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:43

Een dikke virtuele knuffel :(:)