Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
_Friemel schreef:Oh dat hoor je veel Fok! Ben benieuwd!
Hier vorige week te horen gekregen dat mijn ijzer en b12 weer op peil zijn
Ik mag dus ein-de-lijk verder in het trajectwerd dus ook binnen een week gebeld voor afspraak met de chirurg en die staat de 25ste
Zitten er hier meer tussen van onder de 30 die geen kinderwens meer hebben? Ik word door mijn leeftijd vaak niet serieus genomen als ik dat roep en ik merkte dat ik in oktober bij mijn screening ook al niet serieus werd genomen en dat ze daardoor de sleeve aanraadde, want ik had straks een nieuw leven, misschien wel nieuwe liefde en dan wist ik het maar nooit
Heb haar toen al duidelijk gemaakt dat ik alleen wil blijven met mijn zoontje (Nu 6) maar krijg dat er niet echt in.. Wil echter liever de GB dan de sleeve..
djuulsie schreef:Ik heb een sleeve en ben er heel blij mee. Volgens mij (wat ik om me heen lees en hoor) is dat men denkt dat een gpb meer effect heeft, maar dat is niet zo.
Lau schreef:Het ligt er ook een beetje aan wat je probleem is toch? Als je geen over eter ofz bent heeft een sleeve weinig zin. Ik denk dat de chirurg je daar in een goede keuze helpt maken.
meisje schreef:Lau schreef:Het ligt er ook een beetje aan wat je probleem is toch? Als je geen over eter ofz bent heeft een sleeve weinig zin. Ik denk dat de chirurg je daar in een goede keuze helpt maken.
Bij mij liet chirurg zelf kiezem. Bij onze hele groep. Vond gesprek mer chirurg heel kort denk nog geen 2 min. Was leek wel lopende band werk. Bij de andere was het ook zo kort.
biggirl schreef:Hooi heb me hier vorig jaar al eens gemeld
Hele lange tijd na gedacht of ik het al wilde op mijn jonge leeftijd en ben er eindelijk over uit ik ga het doen. Maandag dietist bellen en dan aan de slag met half jaar daar beginnen en dan het traject bij de kliniek
daffodil schreef:Ik was heel tevreden over het Slotervaart maar iets met een faillissement dus ik ben nu een zwevende patient. Geen idee waar mijn gegevens zijn, daar moet ik nog achteraan maar in de tussentijd wel weer een keer op de ehbo belandt met een verdenking van een darmhernia en je wordt echt wel geholpen dan hoor in een ander ziekenhuis, daar maak ik me maar niet druk om!
Kim_89 schreef:daffodil schreef:Ik was heel tevreden over het Slotervaart maar iets met een faillissement dus ik ben nu een zwevende patient. Geen idee waar mijn gegevens zijn, daar moet ik nog achteraan maar in de tussentijd wel weer een keer op de ehbo belandt met een verdenking van een darmhernia en je wordt echt wel geholpen dan hoor in een ander ziekenhuis, daar maak ik me maar niet druk om!
De bariatrie afdeling van het Slotervaart is in zijn geheel overgegaan naar het Spaarne Gasthuis in Hoofddorp!Ik ben daar vorig jaar geopereerd.
Ik zit in de Facebookgroep van daar dus zo blijf ik op de hoogte.
Morgen mijn surgiversary! Dan is het precies 1 jaar geleden
ruitje schreef:Traject bij NOK is nu wel beter maar dat komt vooral door mijn groep, niet perse door de informatie van het NOK. Ben ook niet ontevreden en denk dat het traject me wel geestelijk wat beter voorbereid
Gebruikers op dit forum: PetalBot, Yinka en 6 bezoekers