Gister hadden we een andere pony bij Silke en Jill gezet en toen had ze het veulen afgepakt . Arme Silke maar rondjes rennen om die 2. Gelukkig had ze haar even later weer terug veroverd . Nu staan ze vredig met zijn drietjes in de wei.
Nee die klik je echt in elkaar. Ik heb vier dekens liggen van verschillende merken en allemaal dat systeem. Ik ga vanavond eens zoeken naar een geschikte deken die andere sluitingen heeft.
Ik was even de weg kwijt met het topic. Ik vond het al zo bijzonder dat er maar 2 pagina's bij waren gekomen haha. Maar weer 11 pagina's bijgelezen
Wat een mooie veulens zijn erbij gekomen! Van harte gefeliciteerd met alle knappe baby's!
Volgende week vrijdag zit mijn Ushi op 300 dagen. Dat vind ik altijd het moment om echt af te gaan tellen! Ze is wel mega rond! Nog geen uier ontwikkeling verder de aderen zijn wel alweer goed zichtbaar!
Verder hebben we al 5 gezonde veulens bij ons op stal, 3 Arabische merrie veulens en een kwpn hengstveulen (van trafalgar) en een kwpn merrieveulen (van totilas). Er moeten nog 5 Arabische veulens geboren worden (waaronder 1 van een draagmerrie) en een kwpn veulen van van Gogh en die van mij natuurlijk! Een grote hoeveelheid veulens dus haha!
Handig die clips! Ik ga ook 1 bestellen. Hier de vliegendeken alweer op. Vervelende beesten
Jeutje cl. Spanband er maar om. Haha niet best
Siko zou t
Oh babyboom lovelyn. Wat leuk!! Je merrie is ook super dik
Zilver had opgedroogd bloed bij haar vulva. In de vulva was niks raars te zien. Ze was 38 graden. Is dit de slijmprop? Hoeveel dagen/weken van te voren komt die eruit? Ze moet nog 19 dagen. Uier nu En het bloed
My dear... If pretty is all you have , ugly is all you are