Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
__Sannne schreef:Ik heb een heel boekwerk aan papieren binnen gekregen omdat ik in 2018 geëmigreerd ben naar Nederland. Ben op 20 januari weer in NL komen wonen na 2 jaar buitenland. Geen inkomen in die 20 dagen in januari en dat ook aangegeven. Maar toch mag ik 40 pagina's aan oliebol in gaan vullen. Mijn hemel wat vermoeiend.
Is er trouwens iemand bekend met premie zorgwetverzekering moeten betalen als je niet in NL ingeschreven staat? Ik heb het hele jaar 2017 niet in NL gewoond en gewoon een zorgverzekering in het buitenland gehad enzo, en toch moet ik over dat jaar bijna 400 euro aan premie zorgwetverzekering betalen?
xJurdyWonanx schreef:Ik hoop dat het er morgen op staat. Woensdag is blijkbaar geen betalingsverkeer. Niet dat ik het geld nodig heb haha, maar ik zie gewoon graag mn spaarrekening groeien
KimD schreef:xJurdyWonanx schreef:Ik hoop dat het er morgen op staat. Woensdag is blijkbaar geen betalingsverkeer. Niet dat ik het geld nodig heb haha, maar ik zie gewoon graag mn spaarrekening groeien
In het buitenland toch? In NL is dat volgens mij niet van toepassing, hier is dat geen officiële vrije dag of feestdag.
xMalibu schreef:UltimOo schreef:Bij mij staat op mijn belastingdienst dat mijn definitieve aanslag per post is verstuurd op 26-4. Dan krijg ik die morgen in de bus zeker?
Hier hoopte ik ook op want de van mij is de 26e ook verstuurd, maar hij staat bij post NL niet tussen de brieven die vandaag komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers