Nadeel is dat een grote kans op erfelijke spieraadoeningen dus altijd testen daarop voor aankoop.
Aan de andere kant , bijna ieder ras geeft veel wat.
Malik was gewoon een sukkel dus

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
nicky_rilana schreef:Lily_Fee schreef:Oooo dat was niet even spelen, echt niet tof
Groeien paarden altijd uit hun zadel? Ik wil namelijk een custom zadel en ik kan dat ook wel betalen, maar dat wel voor langer dan twee jaar als het kan
Het kan altijd. Je moet er bij custom wel aan denken dat de levertijd redelijk lang is, volgensmij tussen de 12 en 15 weken. Toen ik mijn custom bestelde was de levertijd nog 10 weken en kreeg ik mijn zadel na 15 weken.
Isabel_k schreef:MirandaFuego schreef:Dikke billen zijn wel mooi maar het moet wel bij het paard passen, de billen van Joy zouden op Malik toch wel heel vreemd staan, denk ik!
HAHAHA Ik ben een beelddenker.
CubaLibre schreef:Ik kom ook hier heel even snel Gentle zijn half zusje showen, afgelopen nacht om 3.28u geboren na een dracht van maar 327 dagen
[ [url=m/O3kqtY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur is nog n raadsel, bay maar met of zonder dun of nd1/nd2 weten we nog niet. Hoogstwaarschijnlijk wel w20 gen maar of ze die enkel heeft of dubbel weten we ook pas nadat de test uitslagen terug zijn...
Ze heet Flashy Gold On Black en haar roepnaam is Frosty vanwege de vorst en kou van afgelopen nacht
En nu ga ik echt mijn oogjes sluiten en eens goed bijslapen
Gebruikers op dit forum: Babootje, Esther_r20, Googlebot, Ketly, MariekeS_, Sas_Mon, shadowstar en 8 bezoekers