[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:23

:(:) Hopelijk hoor je snel hoe het is gegaan.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:24

Je kunt het beste de kliniek straks nog een keertje bellen.

[o]

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 17:26

imaudy schreef:
zijn die altijd bereikbaar?

Merho, Golden oldie
Ranger, Droompony
Adopt to give an animal new chances

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:30

Art_Ificious schreef:
imaudy schreef:
zijn die altijd bereikbaar?

Geen idee, kliniek is natuurlijk 24/7 open.
Weet niet of het te gek is om het spoednummer te bellen.. ik vind het kunnen.

[o]

ingedebruijn

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:35

Ik zou toch zeker wel willen weten wat er met mijn paard gebeurd hoor. Hij stond er al een dag van te voren. Gewoon bellen. Dan hadden zij maar moeten bellen.

Rust zacht mijn lieve, lieve Estada.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:38

DatBenIkNou schreef:
Art_Ificious schreef:
Ze gingen zelf terug bellen.

Factuur heb ik wel al gehad via mail. Deze moet eerst betaald zijn voor je je dier mag ophalen. Lastig ga hen toch vragen of ik de factuur in 2x mag betalen. (mijn loon wordt per week betaald via interim dus heb niet mijn gehele maandloon in 1x helaas)

Als paardenbezitter heb je toch of voldoende spaargeld, of een verzekering??

Lang niet iedereen. Art heeft al best wat kosten aan de paarden gehad op gegeven moment raakt je reserve potje ook keer leeg he. Siert haar juist dat ze ondanks dat toch duur onderzoek laat doen.
Ts gewoon als je om 19 uur nog niks gehoord hebt nog keer bellen. En dan vragen als je betreffende dierenarts niet te spreken krijgt of ze wel termijn van uitslag aankunnen geven. En of ze weten of alles goed is gegaan met onderzoek dat kunnen ze je vaak wel melden.
(En advies voor volgende keer al hoop ik dat dit niet nodig is altijd bij brengen even vragen of ze je kunnen vertellen wanneer je de uitslag kam verwachten scheelt je stress. Soms weet degene waar je paard afgeeft dat niet maar dan kan je altijd vragen of ze dat dag van onderzoek ‘s morgens even kunnen doorbellen)

NenaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:39

ik houd daar ook niet zo van, dat je daar wel een oliebol aan geld mag laten maar dat een belletje teveel moeite is. zou gewoon even bellen.

en het zou fijn zijn als de rest nu ophoud met dat gezeur over de financiën. dat is niet aan ons.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 17:39

Gebeld maar receptie kan de arts niet bereiken. Konden mij verder ook nisk zeggen van het onderzoek ofzo.

Of ik nu weet wanneer ik uitslag krijg of niet.. Stress heb ik sowieso.

Merho, Golden oldie
Ranger, Droompony

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:51

Niet gaan zitten panikeren, wanneer er iets fout was gegaan had je het allang gehoord. Soms komen er spoedjes bij en zijn de artsen gewoon niet bereikbaar. Dus rustig aan, kop koffie, Netflix en niet te veel rare dingen in je hoofd halen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:57

Kan ook zijn dat er iets gevonden is maar dat de arts eerst wil overleggen met een collega.
Limo zelf zal het wel goed doen, anders had je wel iets gehoord. Het onderzoek is ook gelukt anders had je geen rekening gekregen :+

[o]

Cayenne
Vlinderlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:58

Geen nieuws is goed nieuws. Pas gaan paniekeren als er echt iets mis is en ze daarover bellen.
Eerder heeft geen zin, hoe moeilijk ook.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:06

NenaC schreef:
ik houd daar ook niet zo van, dat je daar wel een oliebol aan geld mag laten maar dat een belletje teveel moeite is. zou gewoon even bellen.

en het zou fijn zijn als de rest nu ophoud met dat gezeur over de financiën. dat is niet aan ons.

Heel erg oneens. Als je geen spaarpot achter de hand hebt, dien je een verzekering af te sluiten. Daar heb je als eigenaar gewoon de verantwoordelijkheid voor te nemen en andere kan je je gewoon geen paarden veroorloven.

Avalanche81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:08

Als ze heel vlug bellen....... dan moet je panikeren......

Ooit met een hond gehad. Beest moest onder narcose, denk voor castratie. Kreeg toen ik net thuis was een telefoontje..... "het lijkt ons handig als je hier weer even heenkomt". Bleek dat ze HD vermoedden, of ik er akkoord mee was een scan van de heupen te maken nu hij toch onder narcose was. Hond bleek zware HD te hebben. 3 jaar oud......

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 18:13

Avalanche81 schreef:
Als ze heel vlug bellen....... dan moet je panikeren......

Ooit met een hond gehad. Beest moest onder narcose, denk voor castratie. Kreeg toen ik net thuis was een telefoontje..... "het lijkt ons handig als je hier weer even heenkomt". Bleek dat ze HD vermoedden, of ik er akkoord mee was een scan van de heupen te maken nu hij toch onder narcose was. Hond bleek zware HD te hebben. 3 jaar oud......
Jeetje dat is balen zo'n jonge leeftijd :(

Snap dat jullie me gerust stellen.
Vorige keer duurde het ook best lang en belden ze zelfs per ongeluk. Nou dat was pas echt stressen, al kon ik toen wel weten dat ze bezig waren met de foto's. Was toen best een geruststelling.

Begrijp ook dat het bespreken/bekijken van de beelden langer kan duren dan bij echo of foto's.

Merho, Golden oldie
Ranger, Droompony

NenaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:20

DatBenIkNou schreef:
NenaC schreef:

Heel erg oneens. Als je geen spaarpot achter de hand hebt, dien je een verzekering af te sluiten. Daar heb je als eigenaar gewoon de verantwoordelijkheid voor te nemen en andere kan je je gewoon geen paarden veroorloven.

nee dat is niet aan jouw. en 1x melden is ook meer dan voldoende.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:22

Jezelf niet te druk maken hoor, hij is vast in goede handen :(:)

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:27

:z :z :z :z :z

:Y) daar gaan we weer

All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:45

NenaC schreef:
DatBenIkNou schreef:

nee dat is niet aan jouw. en 1x melden is ook meer dan voldoende.

Eens

[o]

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:54

Spannend allemaal, zou het zelfde hebben hoor Art. Je wilt toch heel graag nieuws horen wat dan ook.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)
[o]

sylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:20

DatBenIkNou schreef:
NenaC schreef:

Ach hou toch eens op zeg. Op een gegeven moment is je reserve geld erdoor en moet je het doen met een maandsalaris en wat je daarvan opzij kan zetten. Je koopt een paard, dat blijkt een zorgenkind te zijn en jouw meer dan voldoende spaarpot van enkele 1000en euro die de lading moeten dekken zijn dan een keer op. Geen verzekering die je serieus neemt als je met een paard vol aan mankementen aankomt nadat jouw bijna 10.000 spaargeld erdoor heen is. En dan kan je wel zeggen, verzeker m voor die tijd. Dat is aan TS. Ken zat mensen die bakken met geld aan een verzekering betalen en t nooit hebben hoeven gebruiken. Ook zonde geld. Wat TS met dr paard en dr geld doet en hoe ze het invult gaat niemand wat aan. Als je je eraan stoort dat ze t openbaar post en je dan perse een mening erover wilt vormen, hou die dan lekker voor jezelf zodat we ons kunnen focussen op de uitslag en hoe nu verder ipv door een tiental van dit soort nutteloze reacties scrollen die haar alleen maar onnodig op de kast jaagt. Bah.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:21

Wat is er afgesproken over het ophalen van limo? Is daar niet een bepaalde tijd voor afgesproken en dat je dan meteen een gesprek met de arts hebt?

Wat heb je met hun afgesproken over wat voor onderzoeken ze zouden doen?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:23

Nou jongens, toch hartstikke normaal dat je stress hebt? Ts brengt haar paard weg omdat ze wil weten wat er aan de hand is. Logisch dat je graag meer wil weten dan. En ook gewoon om het feit dat je paard ergens anders staat, soms wil je gewoon geruststelling.

Trotse mama van Julian 15-01-2011 <3 En Nina 06-07-2014 <3

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 19:27

Nog steeds geen nieuws.

Heb de arts zelf niet gezien gisteren. Moest allemaal nogal snel gaan vond ik. Paard trailer uit, stal in en wegwezen. Verder werden geen vragen gesteld door die van de receptie. Sprak ook alleen Engels.

Via mail werd gezegd 24u verblijven voor de straling. Eventueel als ze iets zouden zien een echo ofzo dag na de scintigrafie. Maar zouden ze dan eerst laten weten.

Merho, Golden oldie
Ranger, Droompony

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:30

Ontzettend balen wel, als het mijn paardje was zou ik ook graag nieuws weten. Misschien is er iets tussen gekomen waardoor ze de uitslag nog niet hebben kunnen bekijken? Een spoedgevalletje ofzo?

To ride a horse is to ride the sky.