Weet niet zo goed of ik het wel op internet moet zetten. Straks zijn er nog mensen die dat dus echt moord vinden. Niks verbaasd mij meer met deze wereld..

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
puppy1128 schreef:Maar even iets heel anders.. Is ongesteld zijn dan ook niet een soort moord? Het eitje had ook bevrucht kunnen raken en in een kind kunnen veranderen. Met ongesteldheid gooi je een soort van half leven weg? Tenminste, lijkt mij dan.
Weet niet zo goed of ik het wel op internet moet zetten. Straks zijn er nog mensen die dat dus echt moord vinden. Niks verbaasd mij meer met deze wereld..
amado7 schreef:Al zou ik 100 keer verkracht worden, het kindje in mijn buik is van mij en wil ik hoe dan ook houden. Het prachtige leventje, een bijzonder wondertje, van wie die dan ooit afkomt. Het zit in mijn buik en daar mag je voor gaan zorgen, hoeveel pijnlijke herinneringen daar ook aan zitten, zo n prachtig levend wezentje kan je nooit maar dan ook nooit vermoorden in mijn buik.
corine1981 schreef:Avalanche81 schreef:Ik vind dit zo onchristelijk.
mensen intimideren en afschuwelijke, kwetsende dingen zeggen tegen mensen die al een zeer pijnlijk proces achter de rug hebben........ zo liefdeloos vind ik dat.......
Heb je naasten lief, maar ze moeten niet van het padje af gaan
Mars schreef:Al is er geen sprake van verkrachting of zware handicap van de foetus. Als een vrouw zwanger raakt en ze besluit dat ze geen kind in haar leven wil moet ze de optie tot abortus hebben. Heeft werkelijk niemand anders iets van te vinden.
Jes schreef:Offtopic maar ik ben wel benieuwd naar deze reportage?Ik ben ook voor baas in eigen buik, of je een kindje nu wilt houden of niet.
Adoptie? Ik heb reportages gezien over adoptie in the US, echt vreselijk, als mensen het kind weer zat zijn gaan ze op een internet site, alsof je bankstellen vergelijkt.
Wij hebben 3 kinderen, tijdens mijn eerste zwangerschap had ik bij niet levensbedreigende afwijkingen denk ik geen abortus kunnen plegen.
Bij de tweede en derde zwangerschap wist ik heel zeker dat hoe verdrietig het ook zou zijn ik altijd voor mijn al geboren kinderen zou kiezen en deze een zo zorgeloos mogelijk leven te geven.
Nou hebben wij de beslissing niet hoeven maken maar ik zou altijd voor mijn al levende kinderen kiezen.
Mars schreef:Al is er geen sprake van verkrachting of zware handicap van de foetus. Als een vrouw zwanger raakt en ze besluit dat ze geen kind in haar leven wil moet ze de optie tot abortus hebben. Heeft werkelijk niemand anders iets van te vinden.
zonnebloem18 schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar voor mij is 1 ding heel duidelijk. Als het de man was geweest die zwanger was had hij het nooit toegestaan dat een ander die beslissing voor hem zou maken. Dan kon je waarschijnlijk nog net niet op elke straathoek een abortus kunnen laten plegen.
DezeNaam schreef:Jes schreef:Offtopic maar ik ben wel benieuwd naar deze reportage?
Adoptie? Ik heb reportages gezien over adoptie in the US, echt vreselijk, als mensen het kind weer zat zijn gaan ze op een internet site, alsof je bankstellen vergelijkt.
puppy1128 schreef:Maar even iets heel anders.. Is ongesteld zijn dan ook niet een soort moord? Het eitje had ook bevrucht kunnen raken en in een kind kunnen veranderen. Met ongesteldheid gooi je een soort van half leven weg? Tenminste, lijkt mij dan.
shilady schreef:puppy1128 schreef:Maar even iets heel anders.. Is ongesteld zijn dan ook niet een soort moord? Het eitje had ook bevrucht kunnen raken en in een kind kunnen veranderen. Met ongesteldheid gooi je een soort van half leven weg? Tenminste, lijkt mij dan.
Je kan zo streng gelovig leven als jij wilt
genoeg geloofs groepen die dus idd vinden dat als jij getrouwd ben je niet de pil moet slikken en gods geschenk moet aanvaarden (of de wil van je man om niet voor het zingen de kerk te verlaten)
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker