_Friemel schreef:Zelfde tijd als ikal begin fase 2 met mijn groep al in juni, dus nog kleine kans dat het juni wordt
Spannend

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
djuulsie schreef:Lau schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met het individuele traject? Dat zou mij beter passen blijkbaar
Ik heb in t sfg in Rdam een individueel traject gedaan. Vond ik echt prima, ben niet zo van die groepsbijeenkomsten.
daffodil schreef:Ik heb bewust voor het individuele traject gekozen en dat beviel mij echt heel prima. Denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe je zelf in elkaar zit. Ik heb geen steun nodig van een groep, sterker nog ik erger me erg snel aan mensen dus dom gedrag (wat echt heel veel voorkomt) heb ik geen zin in.
Ik heb bij de tweede controle 1 groepsbijeenkomst gehad en was direct genezen. Vol trots vertellen dat je softijs kunt eten en meer van dat soort dingen. Prima, ik snap best dat je zo nu en dan iets eet wat je niet hoort te eten maar als je toch verdorie net geopereerd bent zou je op zijn minst moeite kunnen doen. Rokers, ook zo'n irritatie.....wil je naar een gezonde toekomst of niet? Dat is voro mij de reden geweest om vooral niet naar zo'n groepstraject te gaan.
_Friemel schreef:Ik had dat nu ook al... hier is alleen individueel niet mogelijk.. zat er van de week en het valt tussen de vakanties door, zegt haar man ja maar je moet wel je lever ontvetten dus dat betekent gezond op vakantie... haar antwoord: jaaa daag ik ben dan op vakantie hoor schijt!
Dan denk ik van ben je hier überhaupt wel klaar voor? Wil dat soort mensen echt meppen:=
genja schreef:Nee helaas de vitamine d 800 ie is voor iedereen uit het pakket medische noodzaak geldt niet. Alleen de hogere sterktes nog in pakket .
Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, cindyy_1993, Doubtless, enzino, Es_ther, gemske, jessdaniels, LISA_L, MariskaFally, MarJon, meisje2000, meklabo, Miran, Pippaa, Princesj, RubyRed, san4nie, Selina, WithinYuuri, Xanthippe en 72 bezoekers