Ervaringen kep italia

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

debster1991

Ervaringen kep italia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-19 19:01

Heee allemaal,
Ik merk vooral bij warm weer dat ik ontzettende hoofdpijn krijg na het rijden met een warme cap op mijn hoofd. Ik heb nu gewoon een standaard cap zonder ventilatie of iets.
Nou lees ik veel verhalen over kep italia waar je de ventilatie van je cap kan regelen. Heeft iemand hier ervaring mee? En wordt het daadwerkelijk minder warm op je hoofd?

Alvast bedankt voor de reacties!:)

Groetjes debby

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:14

Ik heb kep en samshield en vind samshield wel aanzienlijk beter ventileren. Kep heeft volgens mij een speciaal endurance model cap en ook een liner die luchtiger is, maar daar geen ervaring mee. De Casco (een van de moderne modellen) is ook echt lucht doorlatend.

artosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:23

ik heb mn kep nu drie maanden en het scheelt enorm , geen zweet hoofd meer . Heerlijk.
Ik ben er erg blij mee

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:29

Don't take anything for granted

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:36

Vergeleken met m’n oude harry’s horse is de kep een stuk luchtiger. Dat neemt niet weg dat ik er alsnog een zweet hoofd in krijg met echt warm weer :D maar het voelt niet warm als ik hem op heb. Met m’n oude cap had ook vaak hoofdpijn, nu kwam dat ook mede door de pasvorm, maar met de kep heb ik dat nooit. Ik heb trouwens ook de endurance liner. Deze heeft mesh stof aan de bovenkant. In het begin merk je wel dat er wind door je cap komt, maar na een paar keer rijden ben je het al gewend en voel je het niet meer. Je kan enkel het rooster aan de voorkant open en dicht zitten.

Jiwendy (Blue Hors Zack x Spielberg) L1 + 4

debster1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-19 17:22

Super bedankt voor de reacties! Hier heb ik zeker wat aan. Ik ga gelijk nog even kijken op het andere topic en van de week toch maar eens een bezoek brengen aan de winkel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie