In ieder geval een hart onder de riem van mij

Mijn lijstje van vandaag:
O: meegranen triangel met hummus
L: italiaanse bol met hummus
A: wok met noodles, groene asperges en kroepoek

Totaal: 1758
Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
MarlindeRooz schreef:Of gewoon naar een dieetist, wordt vaak gewoon vergoed!
Emmaa_ schreef:MarlindeRooz schreef:Of gewoon naar een dieetist, wordt vaak gewoon vergoed!
Maar dat is precies hetzelfde. Een dietist kan mij ook niet motiveren. Als ik nou niks wist over gezonde voeding en niet wist hoe ik moest afvallen was het wat anders geweest, maar ik weet dat allemaal wel. Het is gewoon het stukje motivatie wat niet mee komt en een dietist gaat me dat niet bieden.
MarlindeRooz schreef:Emmaa_ schreef:Maar dat is precies hetzelfde. Een dietist kan mij ook niet motiveren. Als ik nou niks wist over gezonde voeding en niet wist hoe ik moest afvallen was het wat anders geweest, maar ik weet dat allemaal wel. Het is gewoon het stukje motivatie wat niet mee komt en een dietist gaat me dat niet bieden.
Nou ik dacht, ik betaal haar dus ik moet nu wel...
Daardoor viel ik toch 10 kilo af, en ik weet het ook precies allemaal hoor...
MarlindeRooz schreef:Of gewoon naar een dieetist, wordt vaak gewoon vergoed! Ik wou dat ik je kon helpen Emma...
Mijn dag
O/L: 2 dikke plakken liefde en passie brood met hummus met zongedroogde tomaat
T: peer en pakje toastjes
A: pasta maar geen idee wat
B: minimaal
Laura82 schreef:Heel herkenbaar wat je zegt Em!
Toch helpt WW me echt heel goed, had ik zelf ook niet verwacht. Ook ik had echt voldoende kennis in huis om zelf af te vallen, maar op een of andere manier saboteerde ik mezelf steeds, hield ik me niet aan mijn eigen regels. Nu met ww heb ik daar gek genoeg echt helemaal geen last van.
Je moet wel je gezonde verstand erbij houden, je kan als je bepaalde keuzes maakt idd wel echt makkelijk te weinig eten.
Heb ik gelukkig geen last van, paar keer nagerekend en zit rond 1700/1800 pd gemiddeld. Soms minder, maar dat compenseer ik ergens anders dan ruimschoots![]()
Die frustratie herken ik wel aight, alleen komen in dit topic (en andere) ook regelmatig dat soort mensen voorbij. Soms zeg ik er wat van, maar meestal laat ik het maar gewoon gaan, want dat zijn vaak ook de mensen die toch nergens naar willen luisteren
Emmaa_ schreef:@Aight: ik loop wel bij een psycholoog ja, en het is ook zeker bekend dat dit met elkaar te maken heeft. Mijn psycholoog weet van mijn eetproblematiek en daar gaan we ook mee aan de slag, maar er zijn op zn zachtst gezegd dingen die nu even de prioriteit hebben
Laura82 schreef:Lastig maanlicht, ik herken dat wel. Toen ik nog in Amsterdam werkte (jemig dat ik lang geleden) belandde ik op het station ook erg vaak bij een broodjeszaak of de AH to go... Zo verleidelijk als je trek hebt...
Lekker lijstje!
Laibadji schreef:@Black_Kelpie: Wow al 35 kg afgevallen! Hoeveel wil je nog kwijt? Mag ik vragen van waar je komt en wat je einddoel is? Einddoel alleen mag ook hoor?
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, PetalBot en 10 bezoekers