Inderdaad, een interessant plekje ! En zo goed gelegen ! Daar zal wel snel iemand op afkomen ! Hopelijk voor jou, Justkid, wordt het een leuk iemand

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
BusyMissy schreef:[ [url=m/SKIHLe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag voor het eerst een oortjes foto durven maken. Ze was zó relaxed! Ben echt trots op m'n paardje. Als ze iets spannend vond liep ze er voorzichtig naar toe en ging kijken wat het was. Wat een verschil met een half jaar geleden!
cissy schreef:Waratje schreef:Dat wordt hard werken in de vakantie, Cissy! Ik heb bijna medelijden met je![]()
Wat gaan jullie goed, Punz! Stoer hoor!
Hard werken?? Echnie! Hoef alleen maar de paarden te verzorgen en in bad te liggen.
Of ik nou 1 paard voer of 3, das nie hard werken nie!
Je hoeft geen medelijden te hebben![]()
Britta31 schreef:Met licht angstzweet op mijn voorhoofd op onze ruin gestapt voor een buitenrit in het bos.Hij gaat sinds 2 maanden mee het bos in.Alleen ging hij niet het bos in,met onze nieuwe bomproef ruin wel.Wel om 08.00 zo dat er geen mountainbikkers in het bos zijn.Laatste stuk zelfs met losse teugel
hiphopje schreef:En nog niet overwerkt van je vakantiebaan? Hihi pf ben je nu helemaal gerimpeld van het in bad liggen?
Gebruikers op dit forum: Breumelhoff, Cavaletto, Cowboy55, DreamGuide, esmee_stip, flavlip, Forbiddenpie, Gimme_Joy, joyce83, Karl66, LadyMadonna, Lalidan, LibertyLucky, miccamaaike, Pharootz, shaddy82, shannen6, Tatjanaa, Tieneke, Wiebsie, zacharyhill en 70 bezoekers