Jenera: Wat fijn dat je nu weer aan de slag kunt. Wolfstanden kunnen flink in de weg zitten. Ze is ook duidelijk onder de indruk van het "enge" zeil haha
Ik zie inderdaad veel PRE's voorbij komen die qua prijs gewoon niet kloppen. Er wordt beweerd dat ze alles kunnen voor een lage prijs. Jammer dat mensen hier toch intrappen...
Lante: Dat ziet er inderdaad heel goed en vertrouwd uit. Grappig om dit zo te ontdekken. Buiten lijkt ook alles goed te gaan

Azmay: Ik zweer bij Horseware, alleen hebben die geloof ik niet precies wat je zoekt.
Robijntjah: Jullie zijn heerlijk bezig. Zo te zien zijn ze weinig onder de indruk.
xJolien: Wat een onwijs machtig dier heb jij. Straalt ook echt zo uit. Nu het langer licht is merk ik dat ik ook weer veel meer grondwerk aan het doen ben. Het is zo fijn om op die manier je band te versterken. Dat gaat voor mijn gevoel op de grond toch altijd beter dan onder het zadel.
Fluffyfox: wat heerlijk!
ZoeyDercks: Dat ziet er goed uit en wat een heerlijk plekje. Soort zoekt soort he

_Zsazsa_: Ohhh wat enorm fijn om te lezen dat het zo goed gaat. En dat hij al twee dagen zonder deken staat. Het rijden lijkt dus ook positief te werken?
Jenara: Achter een meer ervaren paard lopen wil vaak goed helpen. Daarnaast zou ik blijven werken aan de longe om het uiteindelijk ook zelfstandig op te kunnen lossen. Heb je al geprobeerd om haar echt in die hoek te zetten? Dus de confrontatie aan te gaan. Als ze dat systeem snappen kun je ze heel snel laten relaxen op enge dingen. Hugo weet bijvoorbeeld dat we enge dingen altijd samen even gaan onderzoeken. Wanneer hij nu iets eng vind loopt hij er meteen heel dapper op af.
Fluffyfox: Ze werkt zo fijn! Ik ben een paar keer mee geweest met een vrienidn die haar paard daar zadelmak heeft laten maken. Je kunt nog steeds merken dat hij echt goed is opgevoed daar!