1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Om kwart voor 6 werden wij op onze paarden/pony's ingedeeld. Twee van ons zaten op paarden, de rest op pony's. We hebben eerst een paar rondjes in de bak gestapt totdat iedereen klaar was en daar gingen we!
De paarden zijn echt top mak; bruggetjes, omgevallen wegaanduiding, surfers, ze gingen er rusting langs. En de omgeving is echt prachtig. Eerst door het bos met ruime, vlakke ruiterpaden. We hebben veel gedraafd en gegaloppeerd. Het strand was helaas erg mul. Voor mijn paard en het paard achter mij ging de galop te langzaam, die waren erg heet. Door het grote verschil tussen de paarden en de pony's ging het voor de andere meiden wel hard genoeg en die hebben het dan ook echt super naar hun zin gehad. Alleen de achterste pony kon het allemaal niet bijhouden en lukte het niet om in galop door het mulle zand te komen. Ik vond wel dat we kort op het strand waren voor een 'strandrit'.
Minpunt van de rit was dat het paard voor mij trapte, hierdoor heb ik niet relaxed kunnen draven/galopperen (en mijn paard kon ook amper in galop door het te lage tempo). Heel de rit heb ik mijn paard moeten ingehouden. Een keer in galop reden de begeleider en dit meisje naast elkaar, ik reed achter de begeleiding met gepaste afstand, toch trapte het andere paard flink naar ons. Mijn paard eindigde in de ongelijke berm, een stuk lager. Ik vroeg of we even terug konden naar draf, maar de begeleiding antwoordde dat ik gewoon moest trekken