Door de vraag van wanneer komt de heelveelste post, zag ik alle verjaardagen van vandaag staan, met de leeftijden erachter. Ik vraag me nu af wie is de oudste en wie is de jongste bokker? Ik ben t niet, maar heb dit jaar wel Sara gezien...
Een poll erbij lijkt me ook leuk natuurlijk niet van elk jaar...
Één van de mooiste dingen in mijn leven is de wereld, ik maak dan ook graag foto's van de natuur en landschappen, maar wel natuurlijk, geen filters klik hier om de foto's op instagram te bekijken
Ben het met Laurievc eens: Is dit niet een leuk idee voor een paar statjes om deze posts-mijlpaal te vieren? Top zoveel van de jongste Bokkers, van de oudste, van de gemiddelde leeftijd. En dan deze voor alle bokkers bij elkaar, maar ook voor alleen de vrouwen/ meisjes en alleen de mannen/ jongens. Teammies, is dat een ideetje?
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens! &if=1
[KS-MK] [volg] gouden merries Olivia en Ariel Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand x Windspiel Ariel, Waldmeister x Alpenbeu 27-04-2021 uitgerekend van Amazing Star van Beauvoorde