Inderdaad een erg lekker lijstje, Venthe. Goede pizza toppings ook!
Gisteren nog als tussendoortje drie droge rijstwafels gegeten. Soms weet ik niet goed of ik echt trek heb of emotionele trek. Normaal zou ik zeggen dat het echte trek is als ik drie droge rijstwafels kan eten want normaal zou ik daar niet zo snel naar grijpen, maar ik heb echt weer carb cravings dus ik weet het niet... Ik ga proberen tussendoor met wat rauwkost te snacken dus ik heb net een komkommer en selderij gekocht
O: 1 proteïne shake, 1 koffie met havermelk light (ga weer overstappen op Oatly Barista hierna, is toch veel lekkerder) en havermout Zweedse stijl (minus lijnzaad, honing en ei, dat is mijn eigen creativiteit
): 40g havermout, 10g lijnzaad, 1el honing en 1 ei gekookt in water met een topping van 30g vossenbessen jam light en 50ml havermelk light - eigenlijk best wel lekker zo, ga ik vaker doen! Ik ben sowieso erg verslaafd aan havermout
T: 250g vanille proteïne pudding
L: 2 broodjes van durum tarwe, één met een vega worstje, alfafa en mosterd en de andere met hüttenkäse en alfafa en 1 koffie met havermelk light
T: 2 kiwi's, 10g Lindt 85% chocolade, wat komkommer
A: een kom erwten-spinaziesoep met alfafa en 2 broodjes van durum tarwe
B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam)
Life flows on within you and without you ☮
Nash <3