Eston M (Everdale x Wup) kampioen partbreds Arabissimo 2019

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:59

xyzutu2 schreef:
Vanitas schreef:

Die doen helemaal niet mee. Je moet het echt meer zien als een soort van onderlinge setting. Het is een leuke wedstrijd en niet te hoogdrempelig.

Ik bedoelde met big boys eigenlijk de heavy weights die op die dag kampioen zijn geworden over 3, 4 of 5 verschillende onderdelen. Het lijkt me voor de NRPS ook wel interessant welk paard over alle vijf kampioen is geworden, want dat moet ook een veelzijdig paard zijn. Maar misschien dat de andere winnaars ruinen/merries waren?

Misschien was Eston wel de enige NRPS'er die kampioen is geworden?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 11:03

Ze hebben in ieder geval voor mijn categorie de prijsuitreiking naar voren gehaald, omdat Eston al bekend was als de winnaar en wij dan naar huis konden. Dus heb helaas verder niet alles meegekregen, behalve van de western / dawra.

Bedankt! :)

Eston M. (v. Everdale) M1 Dressuur
Carrera (v. Wup) M1 Dressuur

Rivano

Re: Eston M (Everdale x Wup) kampioen partbreds Arabissimo 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:39

Gefeliciteerd. Het is een prachtig paard, en fijn dat ze hem ook zijn goede karakter noemden.
Wat is de Liberty klasse?

"Hey, I saw that..."
~ Karma

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 13:48

Bedankt! Tijdens de liberty wordt hij beoordeeld op zijn bouw, beweging (stap, draf, galop) en karakter / connectie tussen begeleider en paard.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:41

TS heb je ook filmmateriaal of foto's van tijdens de liberty? Ik ben wel benieuwd naar zijn gangwerk :j

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:39

Kleine rectificatie/verduidelijking vanuit de organisatie :)

Eston is Biatlon kampioen, wat betekent dat hij van alle partbreds de hoogste gecombineerde score had in 2 dressuurproeven op eigen KNHS niveau en de liberty. In de liberty wordt het paard los in de ring beoordeeld op (Arabisch) type, bouw, beweging en harmonie met voorbrenger.

Helaas was er bij de partbreds voor de triatlon, quadratlon en allround maar 1 combinatie, EASP merrie Fayah FF. Bij 1 deelnemer wordt de kampioenstitel niet uitgereikt, waardoor bij de partbreds de Biatlon de hoogst uitgereikte titel is :)

@nessie; hopelijk zien we je volgend jaar terug, wat een plaatje is Eston!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:14

Ik heb zelf geen beeldmateriaal gemaakt, binnenkort wel een clinic op de planning en willen buiten wat foto's gaan maken. En ook nog met zijn minipaard maatje nieuw beeldmateriaal. Denk dat daarvan in ieder geval wat op mijn socials voorbij zal komen, topic weet ik nog niet.

Volgend jaar willen we wel weer terugkomen! Of wellicht met Eston zijn moeder Carrera.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:34

Wat gaaf, gefeliciteerd!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:22

BabiiVeeraa schreef:
Kleine rectificatie/verduidelijking vanuit de organisatie :)

Eston is Biatlon kampioen, wat betekent dat hij van alle partbreds de hoogste gecombineerde score had in 2 dressuurproeven op eigen KNHS niveau en de liberty. In de liberty wordt het paard los in de ring beoordeeld op (Arabisch) type, bouw, beweging en harmonie met voorbrenger.

Helaas was er bij de partbreds voor de triatlon, quadratlon en allround maar 1 combinatie, EASP merrie Fayah FF. Bij 1 deelnemer wordt de kampioenstitel niet uitgereikt, waardoor bij de partbreds de Biatlon de hoogst uitgereikte titel is :)

@nessie; hopelijk zien we je volgend jaar terug, wat een plaatje is Eston!

Bedankt! Maar uhm internationaal evenement (Arabissimo dan, dus niet het DAWRA gebeuren dat er ook was)? Nederlands kampioen? Dat valt allemaal wel mee toch?

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 06:24

PeerAppel schreef:
Bedankt! Maar uhm internationaal evenement (Arabissimo dan, dus niet het DAWRA gebeuren dat er ook was)? Nederlands kampioen? Dat valt allemaal wel mee toch?

De western en show was inderdaad internationaal. Wij hebben de arabissimo wel internationaal opengesteld maar er waren geen buitenlandse inschrijvingen. En het is inderdaad geen “Nederlands kampioen”. Het NK dressuur voor het AVS (dus alleen AV’s en niet opengesteld voor partbreds) is in september :)

kyrkelover
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:13

Mijn arabisch volbloed dekhengst heeft de andere kant dus bij de volbloed arabieren bijna alles gewonnen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:17

kyrkelover schreef:
Mijn arabisch volbloed dekhengst heeft de andere kant dus bij de volbloed arabieren bijna alles gewonnen.

Die heb ik voorbij zien komen, leuk dier! Gefeliciteerd :D

kyrkelover
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 11:32

Dankjewel Nessie!.
Hij was 2x 2e in de dressuur.
2e in de Biatlon.
1e in de speed en daarmee 1e in de triatlon.
1e met springen en daarmee 1e in de quadratlon.
En 1e in de cross.
Dit alles van de arabisch volbloed paarden.
Oh en tijdens het Arrabissimo stonden er thuis ook nog een 2 tal dames die hij moest voorzien haha.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 13:39

Jij ook gefeliciteerd, kyrkelover *\o/*

Janouk ZZ dressuur mennen ZZ vaardigheid mennen, L dressuur, Working Equitation
Meneer Anton, M dressuur mennen en M vaardigheid mennen
Aladdin, B dressuur mennen, M vaardigheid mennen, L2 dressuur