Dilan93 schreef:En als je eens lactosevrij probeert? Kokosyoghurt bijvoorbeeld?
ga nu vast lastig doen maar lust echt geen kokos

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
SecretLIN schreef:Dilan93 schreef:En als je eens lactosevrij probeert? Kokosyoghurt bijvoorbeeld?
ga nu vast lastig doen maar lust echt geen kokos
proven02 schreef:Ik zal mijn schema's toch posten voor degene die het wel leuk vinden voor ideeen![]()
Van gister:
O: Lactose vrije melk, havermout, banaan, rozijnen, honing, halve scoop whey protein (443)
T: 2 volkoren broodjes makreel, 1 volkoren broodje hummus (348)
L: Zelfgemaakte pannenkoekjes van 2 eieren, 1 banaan, kaneel, havermout, magere kwark en bosbessen met nog wat aardbeien (416)
T: Nakd Nut reep (100)
A: Uit eten: Poke bowl van Zalm, Ananas, Kikkererwten, Quinoa en granaatappelpitten + een of ander Bapao brood achtig iets met kip + halve cheesecake en 1 hapje van mijn vriend zijn pita met kip (792)
T: Kwark met honing
B: Geen
Totaal: 2207 (57kcal meer dan mijn doel, maar dat wordt vandaag gecompenseerd)
Dreamy schreef:Kimmie; probeer de gedachten van chocolade = slecht los te laten. Je had er zin in, je hebt het met mate gepakt en ik hoop oprecht dat je er ook van genoten hebt. Zorg dat je geen schuldgevoel gaat krijgen bij etenswaren, dat is denk ik niet de juiste mindset.Je lijstje is erg mooi in balans, goede gevarieerde dag zo!
denice schreef:Het valt me op dat veel van jullie echt weinig fruit eten. Is dat expres?
Dreamy schreef:Kimmie; probeer de gedachten van chocolade = slecht los te laten. Je had er zin in, je hebt het met mate gepakt en ik hoop oprecht dat je er ook van genoten hebt. Zorg dat je geen schuldgevoel gaat krijgen bij etenswaren, dat is denk ik niet de juiste mindset.Je lijstje is erg mooi in balans, goede gevarieerde dag zo!
Gebruikers op dit forum: Franciee, Nora1992, pateeke, PetalBot, poes, Safiera, silverdapple, Sure_lee, XxLMMxX, YandexBot en 73 bezoekers