girlyggirl schreef:Liever paardenpoep in mn hand dan hondenstront onder mn shoen!
Juist

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
troi schreef:Als we nu allemaal wat minder egoistisch zijn en de stront van paden / wegen afschoppen dan voorkom je die ellende!
Onali schreef:troi schreef:Als we nu allemaal wat minder egoistisch zijn en de stront van paden / wegen afschoppen dan voorkom je die ellende!
Ja maar waar stop je?
30 km zone, 50? 60?
Nogmaals het moet voor de afstappende ruiter wel veilig blijven.
En teruggaan? Kom op zeg.
Ik sta in het buitengebied en als hij het daar al doet dan doe ik er niks mee.
QuintaenJojo schreef:En ben toch verbaasd/verrast dat de meeste hun mest opruimen, positief.
Heb wat reacties gezien alsof mensen zich moeten verantwoorden voor wat ze wel of niet kunnen of doen, dit moet niemand willen, aannames zijn vaak fout en je kan mensen kwetsen. Da's niet nodig. Vind ik erger dan poep op de stoep.
Zag wel een goede tip, er schijnen ook al poepzakken te bestaan voor onder t zadel.
opisop_shop schreef:Lijkt me duidelijk. Ze komt er door welke fysieke reden dan ook niet meer op zonder krukje. Dus niet omdat paard niet wil stil staan buiten.
Welke fysieke reden doet er dan niet toe.
troi schreef:Onali schreef:
Ja maar waar stop je?
30 km zone, 50? 60?
Nogmaals het moet voor de afstappende ruiter wel veilig blijven.
En teruggaan? Kom op zeg.
Ik sta in het buitengebied en als hij het daar al doet dan doe ik er niks mee.
Waarom ‘kom op zeg’? Omdat jij het irritant vind? Jij kan wel uren buitenrijden maar niet ff terug? Moet een ander last hebben, uitglijden en goor worden voor jouw lolletje.. Kom op zeg!
xyzutu2 schreef:Hoezo zou mest op een fietspad geen of minder een probleem zijn?
Juist ook fietsers ergeren zich dood aan een gladde plak mest op de weg. Om over wielrenners die gewoon over de straat fietsen niet eens te spreken, die breken hun nek als ze over een door auto's platgereden mestplaat glijden.
Dat je niet op de stoep rijdt is natuurlijk super, maar mest op de stoep is niet het probleem, en mest laten liggen op het asfalt en het fietspad is al helemaal niet de oplossing...
Cowgirl schreef:Maar ik heb wel eens een rondje gedraaid met de wagen...afgestapt en de stront aan de kant geveegd.
(en nu gaat natuurlijk iedereen zeggen dat je als menner niet moet afstappen)
Gebruikers op dit forum: BlogBeat, MightyMike en 10 bezoekers