schurende dijen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 20:41

Kimmie25501 schreef:
Ik meld me ook!
Iemand raadde me een vette bodybutter van de bodyshop aan, dat ga ik nu proberen.
En over vetverlies, maatje 36, maar die bovenbenen verdwijnen niet hor haha!
Hopelijk vind ik hier nog meer goede tips :j

De bodybutter van de bodyshop gebruik ik ook, maar die is met een uurtje ook ingetrokken dan kun je weet opnieuw :)

Kimmie25501

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:44

Ja dat zeiden ze daa4 wel idd, potje meenemen om opnieuw te sneren. Ga her alsnog proberen, iets is beter dan niets haha

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ [o]

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:49

Vevina werkt bij mij wel wat alleen niet op de allerzweterigste dagen

~ ~

[o]

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:53

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:00

Nog even een kleine opmerking over de vaseline, of toch mijn ervaring ermee.
Hoe meer je zweet, hoe "vettiger" het eigenlijk wordt en hoe makkelijker het glijdt,
niets schuurt dan nog, glijden je benen vanzelf langs elkaar :D
Mijn pot staat klaar voor de zomer :p (en is nog eens goedkoop ook)

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 07:16

Aangezien ik gisterochtend spontaan een mailtje kreeg dat mijn bandelettes in nalevering zijn.. (terwijl bij aankoop stond op voorraad..) heb ik gister toch maar even snel bij de kruidvat de vevina gehaald voor dit mooie weer. Zal me benieuwen <3

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 08:03

Ben benieuwd Golden_Angel! Ik heb nu korte leggings aan, maar dit kan best warm worden inderdaad. En korte broeken kopen die nét lang genoeg zijn. Voel ik me in mijn huidige maat ook wel het meest flatteus in overigens.

Bandelettes van Caresse heb ik ook. Vind ze erg mooi! Vindt het alleen niet prettig dragen, dus was helaas de oplossing ook niet... Smoovall werkte voor mij wel, maar vind ik echt te prijzig. Dus hier lezen dat Decathlon (Tot nu toe de goedkoopste die ik gevonden heb) en Kruidvat ook wat hebben is wel fijn haha.

Hoe zijn de ervaringen met het middel van decathlon? Die is maar 5,99 per 100ml. Dus dat is wel interessant... Smoovall is het dubbele in prijs.

Star <3 † 12-3-2018
Target :+: † 18-9-2012

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 08:08

ik heb nu zo'n 1,5 uur de vevina (bij kruidvat) erop zitten en bevalt tot nu toe prima :). Ben erg benieuwd hoelang het effect gaat houden.

De vevina is iets goedkoper dan de smoovall die kost 23 voor 80 ml
de vevina 11 voor 50 ml

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:03

Weet iemand de naam van het middel van Decathlon?

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 09:09

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:12

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:14

Ik zweer bij vaseline, super goedkoop en ik heb nooit meer last van irritatie :)

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:27

Franciee schreef:
Een vriendin van mij zweert bij Smoovall!

Helpt ook maar eventjes en het kost behoorlijk wat.

Ik heb vorig jaar van die banden geprobeerd die je om je boven been kan doen. Heel gedoe om ze om te krijgen, maar het werkte wel enigszins. Het was een verbetering, maar niet zo dat ik nou helemaal geen last meer had. Zit ook niet echt comfortabel

De gouden tip heb ik nog niet gekregen, dus ik lees even mee.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:34

Leo schreef:
Herkenbaar, al lijn ik mezelf nog zo slank, ik ben gezegend met een stevig onderstel. Broekjes kruipen op bij mij, leggings wil ik ook niet altijd als oplossing, ik wil ook wel eens hotpants aan bijvoorbeeld.
Vorig jaar heb ik een poedertje bij Lush gekocht wat echt fijn werkte... Zal de naam eens opzoeken. Erg blij mee geweest vorige zomer!

Heb je de naam van dat poeder toevallig nog? :)

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:37

Ik heb tijden gedacht dat ik de enige met dit probleem was :') ik lees even mee want ik gebruik er nog niks voor.

Glamour Girl de mooiste schimmel <3
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:39

vraagje over de bandalettes.

zijn dat losse dingen of zit er altijd een soort panty aan? op google vind ik ze alleen met panty

~volg mij en mijn haflingers op YouTube
http://www.youtube.com/c/HaflingersStanleyMaximus~
:-)

Jessica007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:41

Bij de Zeeman van die korte katoenen leggings / wielrenbroekjes gehaald. Werkt super en kost bijna niets :)

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:49

JoT schreef:
Leo schreef:
Herkenbaar, al lijn ik mezelf nog zo slank, ik ben gezegend met een stevig onderstel. Broekjes kruipen op bij mij, leggings wil ik ook niet altijd als oplossing, ik wil ook wel eens hotpants aan bijvoorbeeld.
Vorig jaar heb ik een poedertje bij Lush gekocht wat echt fijn werkte... Zal de naam eens opzoeken. Erg blij mee geweest vorige zomer!

Heb je de naam van dat poeder toevallig nog? :)

Silky Underwear. Ik heb het eens geprobeerd maar ik vind het best lastig om aan te brengen. Er viel altijd wel poeder op de grond -O- (het kan ook zijn dat ik gewoon onhandig ben :o )

All was well.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:53

plutolover schreef:

zijn dat losse dingen of zit er altijd een soort panty aan? op google vind ik ze alleen met panty

Zijn losse dingen, zonder panty

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:54

plutolover schreef:

Zijn losse banden van ongeveer10-15cm breed. Zonder panty dus

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 10:08

De vevira zit er nu zo'n 3,5 uur op en nu merk ik toch wel dat het tijd word om bij te werken.. Maar voor zo een paar uur werkt prima ^^

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:37

Die banden verkochten ze vorig jaar ook bij de MS mode.

Goede score van die Vevira creme Golden_Angel! Een of twee keer per dag 'verversen' valt nog te doen.

Bedankt voor de naam van dat poeder Aprella +:)+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:39

Golden_Angel schreef:
Wat een gigantische zielige neerbuigende opmerking. Ik hoop dat mensen als jij toch ooit een keer in de spiegel gaan kijken. En dan even heel heel Heel goed nadenken over wat voor misselijkmakend persoon je bent naar anderen :Y)

Tica_81 schreef:
Wat een kortzichtige, onaardige, neerbuigende, misselijke poedersuiker reactie is dit van jou.
Jouw reactie doet mij denken aan van die zinloze Facebookruzies. Rellen om het rellen?
Voor jouw informatie kun je ook met maatje 34 bovenbenen hebben die tegen elkaar wrijven hoor.

Ashleytjuhh schreef:
[
wat is dit nou weer voor uitspraak 8)7 ook mensen met maat 34 hebben hierlast van... wellis waar minder maar ook die ja

Jéétje wat een hysterische reacties omdat iemand oppert om af te vallen :') Stel je voor zeg...

Lang niet alle asieldieren zijn beschadigd voor het leven. Op zoek naar kat/hond/knaagdier/vogel? Kijk eerst even hier! https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/
Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:43

antje_vip schreef:
Golden_Angel schreef:
Wat een gigantische zielige neerbuigende opmerking. Ik hoop dat mensen als jij toch ooit een keer in de spiegel gaan kijken. En dan even heel heel Heel goed nadenken over wat voor misselijkmakend persoon je bent naar anderen :Y)

Tica_81 schreef:
Wat een kortzichtige, onaardige, neerbuigende, misselijke poedersuiker reactie is dit van jou.
Jouw reactie doet mij denken aan van die zinloze Facebookruzies. Rellen om het rellen?
Voor jouw informatie kun je ook met maatje 34 bovenbenen hebben die tegen elkaar wrijven hoor.

Ashleytjuhh schreef:
[
wat is dit nou weer voor uitspraak 8)7 ook mensen met maat 34 hebben hierlast van... wellis waar minder maar ook die ja

Jéétje wat een hysterische reacties omdat iemand oppert om af te vallen :') Stel je voor zeg...

Zonder me zo krachtig uit te drukken als de bokkers die je gequote hebt, vind ik je opmerking ook wel wat ongevoelig. Je kan niet in alles met iedereen rekening houden, maar dit is zo'n situatie waarin dat wel had gekund :-)

Star <3 † 12-3-2018
Target :+: † 18-9-2012

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:47

Ik ga vaak wandelen op vakantie en had hier tot bloedens toe altijd last van, soms als ik alleen maar naar de supermarkt wandelde en weer terug.
Nu werd mij afgelopen zomer Odorex Marine Fesh Deodorant aangeraden, gewoon klein beetje opspuiten voor je gaat wandelen en klaar!
En ik heb op mijn (wandelvakantie) in het warme Gran Canaria met korte broek of jurkjes, nergens last van gehad! Ik heb hiervoor al meerdere oplossingen geprobeerd, zoals talkpoeder of vaseline, maar dit werkt voor mij het beste (en is ook niet zo duur)