Ban-knop werkt niet volledig

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bubblewrap

Ban-knop werkt niet volledig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 13:21

Beste bokt en Bart,

Ik heb al tijden door dat je de 'ban-jezelf-van-bokt'-knop kunt omzeilen. Om eerlijk te zijn heb ik mij op dit moment ook geband :P

Zijn jullie je hier bewust van?
Ik kan bijvoorbeeld op mijn laptop bokken als ik mij via mobiel geband heb. Een andere optie is dat ik naar incognito-scherm van mijn mobiel ga.

Handig wel, als je PB's verwacht... Maar het is dus makkelijk te omzeilen.

En plots was Sinterklaas online op Bokt. Virtueel zette iedereen zijn schoen, met een wortel en hooi voor Ozosnel. Want weliswaar had hij geen koudwatervrees, hij moest wel wennen aan het zware werk op de daken. 'S ochtends keken de bokkers snel naar hun schoentje. En pakten hun pakjes uit. Iedereen keek vol verbazing in het doosje. Er verscheen een papiertje onder de zwarte vegen van de stroomtrein, met de tekst 'gefopt'. Danku Sinterklaasje...

NatasjavE

Re: Ban-knop werkt niet volledig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:24

Had ik ook al een keer opgemerkt.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....
Floris en Sunna
Op mijn paardje,..Ozosnel.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:26

Maar waarom ban je jezelf in vredesnaam als je toch wilt bokken?

Retiens la nuit... ;)

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:30

Waarom jezelf bannen?

Bellatrix
Correspondent Shadowhunter
Always & Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:32

Om huiswerk te maken bijvoorbeeld of je huis te poetsen. :')

Fotoshoot boeken? http://www.marliestrapfotografie.weebly.com
Ik heb paaltjes en lint dus op eigen risico kan je paard los zonder tuig voor natuurlijke foto's!
[BM] Zit je alleen op 1e kerstdag? Kom bij mij gourmetten!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:34

Kun je je ban ook weer zelf opheffen?

Ricie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:35

Dat omzeilen merkte ik een tijd terug al. Toen had ik mezelf ook eens verbannen en toen betrapte ik me er op dat ik op bokt zat. Snapte het even niet, maar later merkte ik dit inderdaad ook op.

Haha, een onderschrift? Wat voor nuttigs moet je daar inzetten? Niks! Nouja bedankt voor het lezen dus! Bye :wave:

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:35

Dat heeft te maken met dat die knop je echt enkel van dat apparaat bant, niet je hele account van Bokt. Technische verhaal weet ik ook niet precies.

Als je het nodig hebt wil ik je wel de real deal ban geven hoor, je roept maar voor hoe lang ~~}> :D

JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:52

Maar is er dan echt geen mogelijkheid om die functie zodanig aan te passen dat je jouw account bant en niet je apparaat?

Sinterklaas krabde zich eens in zijn baard.Want Ozosnel, zijn nieuwe paard
liep voorbij met in zijn mond de schoen van Malle Piet.Wacht eens even, dat klopt toch niet?
Dat het dier koudwatervrees had, had hij al niet kunnen dromen. Daarom moest hij met de stoomtrein ipv de stoomboot komen.Maar dan valt hem nog iets op in het zonnelicht: Op de rug van het paard staat een codewoord verpakt in een gedicht. Dat is creatief gevonden zo en verdient toch echt een mooi cadeau!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:54

Dat is toch al jaren zo?

Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
        For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you

- F. Nietzsche

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:54

Dan ban je je zelf toch in alle apparaten/schermen :)*

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Bubblewrap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 14:07

Palmera schreef:
Maar waarom ban je jezelf in vredesnaam als je toch wilt bokken?

Ach, soms bedenk je je 'o, dat had ik op bokt gelezen! Waar stond dat ook alweer?'
En dan sluip je via een omweg op bokt omdat je datgeen op moest zoeken, en lees je weer wat anders... En oops, weer 10 minuten voorbij.
Althans, dat kan een voorbeeld zijn.

elnienjo schreef:
Kun je je ban ook weer zelf opheffen?

Nope, of je moet via een omweg op bokt gaan. Maar dan is naar mijn idee de functie van een ban er af.

Warboel schreef:
Dat heeft te maken met dat die knop je echt enkel van dat apparaat bant, niet je hele account van Bokt. Technische verhaal weet ik ook niet precies.

Als je het nodig hebt wil ik je wel de real deal ban geven hoor, je roept maar voor hoe lang ~~}> :D

Aah! Opzich zou het wel handig zijn voor de functie om dan als 'account' geband te worden. Zodat je voorpaginanieuws en dergelijke kunt lezen, maar niet in kunt loggen.
Maarja, het is dan vooral de vraag of het technisch makkelijk mogelijk is.

Lief aangeboden, ik pas _O-

En plots was Sinterklaas online op Bokt. Virtueel zette iedereen zijn schoen, met een wortel en hooi voor Ozosnel. Want weliswaar had hij geen koudwatervrees, hij moest wel wennen aan het zware werk op de daken. 'S ochtends keken de bokkers snel naar hun schoentje. En pakten hun pakjes uit. Iedereen keek vol verbazing in het doosje. Er verscheen een papiertje onder de zwarte vegen van de stroomtrein, met de tekst 'gefopt'. Danku Sinterklaasje...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:30

Bubblewrap schreef:
Ach, soms bedenk je je 'o, dat had ik op bokt gelezen! Waar stond dat ook alweer?'
En dan sluip je via een omweg op bokt omdat je datgeen op moest zoeken, en lees je weer wat anders... En oops, weer 3,5 uur voorbij.

|(

Bubblewrap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-19 15:56

Giolli schreef:
Bubblewrap schreef:
En dan sluip je via een omweg op bokt omdat je datgeen op moest zoeken, en lees je weer wat anders... En oops, weer 3,5 uur voorbij.

|(

:(:)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:02

Giolli schreef:
Bubblewrap schreef:

|(

Heeft u te weinig tijd? Kom dan bij de weerwolven! Ineens heeft u veel meer tijd dan u dacht.

Nu op dit moment erger ik me niet maar dit heb ik ook wel gemerkt ja :j
Zou wel tof zijn als je kan kiezen. Want soms moet het gewoon wat moeilijker zijn om erbij te komen en is het heus niet erg als ik op mn mobiel wel bok terwijl ik mezelf op mn laptop voor school heb verbannen
Maar als ik echt goed bezig moet kan ik beter van alles verbannen zijn :=

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:24

Haha ja doei Lara _O-

Van liefde komt niets dan liefs, mijn lief.

EvelijnS
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:32

Deze functie is 10 jaar geleden in het leven geroepen en is daarna vrijwel niet meer aangeraakt. :+ Rond die tijd waren smartphones nét hip, en was een heel groot gedeelte van de websitebeheerders helemaal niet bezig met een mobiele weergave van hun website. Toen was het dus ook vrij normaal dat je niet altijd een computer in je zak had zitten, zoals nu wel het geval is. Dus ja, geen verrassing dat het maar beperkte mogelijkheden heeft. :))

Overigens zijn er tegenwoordig veel apps en browserextensies die een website tijdelijk voor je kunnen blokkeren. https://freedom.to bijvoorbeeld, die biedt zelfs synchronisatie tussen je apparaten en je kunt veel meer websites dan alleen Bokt (tijdelijk) blokkeren. :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie