Wie skate nog meer?

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

julie0307

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 18:06

Nou bij ons zijn ze allemaal best wendbaar. Dan sta ik er echt bij van hoe kun je zo goed draaien aan die snelheid :Y)
En iedereen is super agressief, we hebben de regels moeten maken dat je niemand mag beuken :+ Maar dat ligt waarschijnlijk aan de leeftijd :P

Kerstmuts!
donkere dagen vragen om pure chocolade

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 17:52

Net weer even een rondje van 3 km geskeelert, ben hypermobiel dus doe alles weer even rustig aan.
Wel bijna aangereden door een of andere @#_&+ automobilist die keihard een straatje uitkwam (fietspad heeft voorrang) en ik als een gek een enorme nooddraai moest maken, en dan nog boos op mij zijn ook...

a red sun rises, blood has been spilled tonight...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 09:04

Hier van de week ook weer even een rondje gemaakt heerlijk. Ze zijn alleen in mijn straat bezig met wegwerkzaamheden dus het is echt ruk om mijn straat in of uit te komen helaas. Hoop dat ze snel klaar zijn nu alleen maar stoepen met uitstekende tegels en veel zand of van die rijplaten

Party like there is no tomorrow!
Dance like there's nobody watching!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:10

Ik wil me graag melden, heb sinds kort skeelers gekocht, vroeger altijd graag gedaan, en nu mijn spieren weer ietsje voorruit gaan wil ik dit ook weer eens oppakken.

Had een set 2ehands gekocht, stom geweest om de schoen niet te passen die net een maatje te klein is toch. Dus even op zoek naar een andere schoen. Wil graag weer de powerslide R4 dus houd marktplaats goed in de gaten :)) (40 of 41 nodig). Of andere hogere schoen, dus als iemand nog tips heeft voor merken/types. Steek 165 of 195 frame heb ik.

Had nog wel een setje Zandstra schoenen opgehaald maar die zijn voor mijn slechtere enkels toch te laag, dus die heeft vriendinlief nu in gebruik.

www.MelanievandeBunt.com Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid | Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019
Jimmy/Tommy 2 span: Drs ZZ+10 | Vdh Z+3
Diego/Tommy 2span: Drs L+11 | Vdh M+2
Pablo/Diego 2span: in opleiding

Sylvester: Drs Z+3 + Vdh Z+13 | Jimmy: Drs M+10 + Vdh M+7 | Tommy: Drs L+30 + Vdh M+15 | Diëgo:Drs L+26 + Vdh Z+1| Pablo:Drs L+4 + Vdh M+1| Sandro: In opleiding

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 19:26

Is er hier nog iemand aan het skeeleren? Ik heb ze zojuist weer onder het stof vandaan getrokken :)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:13

Ik ben de afgelopen weken ook weer een paar keer geweest, heerlijk hoor! Had de eerste keren wel spierpijn :')

Soms neem ik de hond mee, die is ook gewend mee te lopen naast de fiets en vindt het meelopen met skates ook erg leuk.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 22:25

Ja ben vorige week geweest. Rondje van 22 kilometer. Was al lang geleden maar was weer fijn om uit te kunnen waaien. Heerlijk. Ben van plan om het weer 2 x per week op te pakken.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:46

Meld me hier ook weer, paar weken terug ook weer begonnen met skeeleren. Vorige week nog een rondje van 14 km gedaan. Merk dat ik er qua techniek wel weer in moet komen, slechte stukken straat en hobbelige klinkerstraten zijn nu echt weer lastig. Maar gelukkig hebben we ook hele mooie fietspaden hier in de buurt waar je lekker snelheid kunt maken.

Ik wil ook minimaal 1x in de week, liefst vaker maar het ontbreekt me vaak aan tijd daarvoor.
Loopt er op dit moment eigenlijk ook weer een Endomondo skate challenge van bokt? In voorgaande jaren motiveerde dat wel namelijk.

julie0307

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:05

Ik skate nog steeds wekelijks bij een club. Afgelopen vrijdag zijn we naar het skatepark geweest. Was eigenlijk super gaaf om te doen (en soms best wel eng :P)
Een challenge lijkt mij ook wel leuk, dan ben ik misschien wat vaker gemotiveerd om gewoon zonder les mijn skates eens te nemen.

Kerstmuts!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:34

I want to thrive, not just survive.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:20

Hier ook sinds een maand of 2-2,5 lekker met regelmaat een rondje over het duinpad 's avonds.
Wist niet dat het eigenlijk zo intensief is, want ben gewoon 6,5 kg kwijt _O-. En dat van een beetje skaten op mijn gemakkie. Ga meestal het duinpad op, dat is een rondje van ongeveer 11 km en het grootste gedeelte is dit jaar opnieuw geasfalteerd dus skate heerlijk bij een fantastisch uitzicht <3. Eens in de paar weken gaat er een vriendin mee en dan gaan we iets verder om een McFlurry bij de mac te halen. Dan komen we wel aan de 16 km totaal.

♥ Rewrite the Stars ♥

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:45

Ik heb gister skeelers gekocht. En ik dacht misschien kan dit topic weer een beetje actief worden.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:36

Zijn er nog mensen fanatiek? Ik heb met me wieltjes gedraaid veel te laat nu raakt 1 wieltje (die van voor komt) de grond niet meer

Oeps!

Hanafubuki
Zeg maar Hans
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:16

Wij willen het deze zomer ook weer gaan oppakken. :j is alweer een hele poos geleden. Laatste keer was 2014 voor ik zwanger was _O- je kan niet ff samen een heel eind gaan als je een jong kind hebt zegmaar :+

@Yv, duinpad vonden wij ook erg lekker rijden namen altijd de skates mee naar mijn schoonouders :))

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:28

Nee, toevallig zag ik vanmiddag iemand skaten en toen begon het weer wel te kriebelen.
Nu nog een keer de tijd voor nemen.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

julie0307

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:30

Ja ik! Ga meestal 3/4x per week. In het weekend met de hond, al ligt het nu even stil met deze hitte -O-

Kerstmuts!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:37

Ik zit er ook aan te denken een paar skates aan te schaffen. Ik wil er niet mega veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of ik het nog kan en leuk ga blijven vinden. Ik vind het lastig te kiezen wat voor skates ik het beste aan zou kunnen schaffen die wel een beetje lekker rijden maar niet meteen de hoofdprijs kosten. Iemand tips? En met wat voor beschermers skaten jullie?

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:44

Wat een afstanden leggen sommige van jullie af zeg, krijgen jullie dan geen zere voeten?

Ik krijg al zere voeten van een kein blokje om.

Ik probeer nu 2x in de week te gaan en ik wil steeds iets verder gaan.
De hond neem ik lekker mee die vindt het geweldig!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:25

Britt_Sisi schreef:
Ik zit er ook aan te denken een paar skates aan te schaffen. Ik wil er niet mega veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of ik het nog kan en leuk ga blijven vinden. Ik vind het lastig te kiezen wat voor skates ik het beste aan zou kunnen schaffen die wel een beetje lekker rijden maar niet meteen de hoofdprijs kosten. Iemand tips? En met wat voor beschermers skaten jullie?

Decathlon

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 06:50

Wat leuk ik wil het na de warmte ook weer op gaan pakken.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:34

Ik heb inmiddels skates aangeschaft en de eerste kilometers gemaakt. Wel weer even wennen, en snel last van mijn voeten/benen. Maar ik gok dat dat vanzelf minder gaat worden na het meer doen. Hadden jullie dit ook?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 11:57

Ik had dit in het begin ook inderdaad. Let erop dat je je skates ook niet te strak of te los vastmaakt dit kan ook voor klachten zorgen.
In het begin had ik ook heel erg last van tintelvoeten als ik klaar was.

Afgelopen vrijdag rondje gedaan van 12km en ga zo weer lekker een rondje van ongeveer 10km

Party like there is no tomorrow!
Dance like there's nobody watching!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 12:13

Ja ik denk dat ik ze net te strak had waardoor ik na een tijdje een slapend gevoel kreeg in mn tenen. Straks iets losser proberen! Ik heb trouwens skates van K2. Een mannen model want ze hadden het vrouwenmodel niet in de goede maar. Enige verschil was de kleur, ze zijn gewoon grijs met zwart maar zitten prima!
Ik kan niet wachten om ook echt grotere rondjes te gaan maken!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 20:37

Net mijn eerste iets langere rondje gedaan! Nog geen 5 km, maar je moet ergens beginnen!
Ik merkte nu pas hoe rot het is als de weg niet helemaal glad is. Sommige wegen gaan mega stroef!

Endomondo weer eens aangezet, best leuk zo!
Afbeelding

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:29

Ik heb er ook besteld. Normaal komen ze morgen binnen.
Waar ik schrik voor heb is dat ik een berg niet zou opkomen of op de grond flikker door berg af te gaan -O-

I know you'll be a sun in somebody else's sky