Moderators: Firelight, Essie73, xingridx, Muiz, NadjaNadja
Escada schreef:Even een update. De babies vinden het nog wel prima in haar buik. Weinig verandering in haar gedrag. Haar werpplek haalt ze elke nacht overhoopVandaag is ze uitgerekend
![]()
[ [url=m/d46f2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Escada schreef:Slapen? Wat is dat?
Hele nacht heeft ze gejankt. Ze probeerde overal een verstopplekje te zoeken dus heeft het hele huis overhoop gehaald. Nu nog steeds heel onrustig maar helaas nog geen babies
Escada schreef:Advies is altijd welkom hoor Poosje71! Ze komen bij ons alleen nooit op de slaapkamer dus dan vind ze dat weer eng. Wij hebben een open kledingkast die we zelfs met planken hebben dichtgemaakt maar de oerkrachten van deze mama kwamen omhoog en ze heeft alle zware planken gewoon weggehaald en ze zit nu in de kast. We laten haar nu lekker daar, ik heb al vrij geregeld met mijn werk en we houden haar nu in de gaten. Sund mijn rolmopsje
Escada schreef:Net 2 dierenartsen gesproken. Ze verwachten wel dat ze vanavond geboren worden.
Ze ligt al de hele middag in der doos, nu ook echte weeën. Nog even aankijken deze avond en anders moeten we toch helaas langskomen om haar te helpen. Vind het zo sneu voor der
Escada schreef:Net 2 dierenartsen gesproken. Ze verwachten wel dat ze vanavond geboren worden.
Ze ligt al de hele middag in der doos, nu ook echte weeën. Nog even aankijken deze avond en anders moeten we toch helaas langskomen om haar te helpen. Vind het zo sneu voor der