Moderators: Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Escada schreef:Nog om even terug te komen op mijn eerdere vraag, zijn jullie lid van het stamboek?
En als je PRE uit België komt, kan je toch gewoon lid worden van de NL Stamboek of beter die in België?
SwPck schreef:Hallo allemaal, stille volger hier, maar ik mag mijzelf ook de trotse eigenaar noemen van deze mooie, sinds kort geruinde, 3 jarige PRE: Dondus ik meld mij bij deze aan
![]()
Ik heb mijn handen er nogal vol aan maar ik geniet van elk moment
[ [url=m/JRAvG7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkqadn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aranel schreef:Hoi!
Ik kom even binnenvallen als dat mag, ik heb een topic geopend binnen dit subforum en werd naar dit topic verwezen.
Even gekopieerd en geplakt
--- Weet iemand een fijn adres waar ik eens een les kan nemen op een PRE om te kijken of het ras bij mij past?
Ik heb veel rij ervaring maar ben geen held met hete paarden, heb eigen paarden gehad en in de wedstrijdsport gereden maar ben momenteel paardloos.
Liefst in omgeving Zwolle, maar wil er ook wel een stukje voor rijden---
Ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen.
_Zsazsa_ schreef:Mijn paard staat in Helmond dat is een beetje ver weg denk ik. Anders mocht je die best proberen, die is alles behalve een heethoofd.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik echt geen enkel heethoofd als Pre heb gehad. Wel gevoelig en soms wat apart, maar geen drammerige stampers. Maar dat wilde ik zelf ook echt niet hebben.
Er staan er vast wel enkele in de buurt die je kunt proberen. Ik zou alleen niet op al die handelstallen gaan rijden.
Aranel schreef:Dat was ik ook niet van plan. Sowieso stallen als Ypenburghoeve en Buitengewoon vallen af voor mij. Zij hebben ook niet het type paard wat ik zoek.
Wat een lief aanbod! Helmond is jammer genoeg nog wel een stuk rijden inderdaad
TessJazz schreef:Aranel schreef:Dat was ik ook niet van plan. Sowieso stallen als Ypenburghoeve en Buitengewoon vallen af voor mij. Zij hebben ook niet het type paard wat ik zoek.
Wat een lief aanbod! Helmond is jammer genoeg nog wel een stuk rijden inderdaad
Ja ik zit ook verweg, maar ik geef ook les op mijn paarden. http://Www.tessdeweerdt.jouwweb.nl
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers