Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
157 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
442 (67%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
25 (3%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
4 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
23 (3%)

Totaal aantal stemmen: 651

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:28

Charaz, wat is dat? Een filler of botox?

sanso

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:43

Botox

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:26

Ja dat is een type Botox.
Ik heb trouwens eindelijk de afspraak gemaakt. Eerst eind juli consult en Botox. Na de vakantie in augustus dan de filler afspraak. Spannend!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:48

Zou ik van iemand die haar traangoot heeft laten doen misschien een foto per pb mogen krijgen?

Ik zit er aan te denken om dit te laten doen...

*Listos Little Lena *

*Dolly*

~Turbohoof Solutions ~

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 08:02

ClauH schreef:
Zou ik van iemand die haar traangoot heeft laten doen misschien een foto per pb mogen krijgen?

Ik zit er aan te denken om dit te laten doen...

Ik ook en dan om het blauwige onder mijn ogen weg te krijgen ben benieuwd of dat dat echt zo goed werkt

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 08:25

Als ik internet af speur lees ik ook veel negatieve ervaringen dus ik ben er een beetje huiverig voor...

*Listos Little Lena *

*Dolly*

~Turbohoof Solutions ~

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 08:50

ClauH schreef:
Als ik internet af speur lees ik ook veel negatieve ervaringen dus ik ben er een beetje huiverig voor...

Hier er erg blij mee, maar dan ook in een goede kliniek laten doen met restylane.
Geen aanbiedings of troepfillers, alleen de beste filler, dan maar wat meer betalen ipv verkeerde fillers of prutswerk :o

Ik heb wel foto's, maar ben de komende dagen erg druk :o moet ik opsnorren...

Ik had het overigens niet voor wallen of blauwe kleur, maar voor volumeverlies onder mijn ogen.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/*

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:34

Ik laat zo mijn lippen bijvullen. Heb er echt geen zin in }:0

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 12:02

Daniqeu jouw onderschrift _O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 14:37

Ik heb gister mijn lippen weer laten doen, en nu twijfel ik heel erg of ik niet wat bij mijn kin laat doen zodat het zijprofiel weer een beetje klopt. :=
Ben dit keer voor iets meer volume gegaan dan normaal.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 15:21

IsabelleN schreef:
Charaz, wat is dat? Een filler of botox?

Inderdaad botox

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Danique_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 15:37

michelle___ schreef:
Ik heb gister mijn lippen weer laten doen, en nu twijfel ik heel erg of ik niet wat bij mijn kin laat doen zodat het zijprofiel weer een beetje klopt. :=
Ben dit keer voor iets meer volume gegaan dan normaal.

Misschien nog een paar dagen wachten? Soms is het nog een tijdje wat gezwollen.

Ik ben vanochtend geweest, ik blijf het echt ellendig vinden. Ik heb ook een tijdje geleden gevraagd hier waarom sommige artsen geen verdoving gebruiken. Dit heb ik ook mijn arts gevraagd en volgens haar, is dit omdat sommige artsen beweren dat ze het minder goed kunnen zien zonder verdoving. Ik was hier al tijdje erg nieuwsgierig naar.

Tot nu toe voelen mijn lippen twee hotdoggies maar ben echt heel erg blij met hoe het eruit ziet <3

Nog een beetje beurs allemaal dus de echte vergelijkingsfoto laat nog even op zich wachten

Afbeelding
Na de eerste keer 1.5 ml volbella

Afbeelding
8 maanden later

Afbeelding
0.5 ml erbij

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:02

Mag ik me hier wel melden? Ik ben niet zozeer op zoek naar ervaringen rondom fillers of botox voor het wegwerken van lijnen en rimpels, maar botox om zweetklieren lam te leggen. Dit wordt gebruikt als je zonder medische aanleiding extreem zweet in je gezicht/je hoofdhuid.

Ik ben er echt hélelmaal klaar mee dat ik bij het minste of geringste nat haar heb, het voelt zó vies en ik voel me er steeds ongemakkelijker bij. Ik wil dit ook nog wel bespreken met de huisarts, maar ik overweeg sterk om botox te laten spuiten om zo dat idiote zweten wat tegen te gaan. Maar, hoe kies je nu een kliniek uit? Ik hoef niet perse de goedkoopste, wel een goede. Er even voor rijden is ook geen probleem. Ik woon zelf in Groningen.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:22

In Groningen zit Dermaclinic. De arts daar is tevens voorzitter van de Ned. Ver. van artsen cosmetische chirurgie. Je bent dus in veilige handen.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:34

Nou, ik ben terug geweest naar arts die mij half april fillers gaf en waarvan ik dus nu nauwelijks meer iets zie. Eerst natuurlijk het verwachte antwoord 'ja maar ik zie het wel, u went eraan bla-bla'. Toen foto's erbij voor/na, en de opmerking die de assisente maakte dat ze eigenlijk ook geen verschil zag.

Uiteindelijk is het netjes opgelost, er is kosteloos 1,5 ml filler bijgespoten. Nu helemaal happy, dit is het resultaat dat ik voor ogen had. Kwestie van elk half jaar netjes laten bijwerken en dan hoop ik het zo te houden :D
Voordeel dat ik (nog) steeds heel slank ben, nadeel dat je gezicht dan veel sneller 'tekent' >;)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 22:58

IsabelleN schreef:
Nou, ik ben terug geweest naar arts die mij half april fillers gaf en waarvan ik dus nu nauwelijks meer iets zie. Eerst natuurlijk het verwachte antwoord 'ja maar ik zie het wel, u went eraan bla-bla'. Toen foto's erbij voor/na, en de opmerking die de assisente maakte dat ze eigenlijk ook geen verschil zag.

Uiteindelijk is het netjes opgelost, er is kosteloos 1,5 ml filler bijgespoten. Nu helemaal happy, dit is het resultaat dat ik voor ogen had. Kwestie van elk half jaar netjes laten bijwerken en dan hoop ik het zo te houden :D
Voordeel dat ik (nog) steeds heel slank ben, nadeel dat je gezicht dan veel sneller 'tekent' >;)

Ben nieuwsgierig naar voor en na foto! Fijn dat het zo is opgelost

Lipicas te koop, weinig gebruikt
, extra smal, maat 37!

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:06

Idd heel fijn. Foto's op internet daar doe ik niet aan... ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:11

IsabelleN schreef:
In Groningen zit Dermaclinic. De arts daar is tevens voorzitter van de Ned. Ver. van artsen cosmetische chirurgie. Je bent dus in veilige handen.

Bedankt voor je reactie! Ik heb even wat rondgekeken op internet, maar lees vooral dat ze heel erg commercieel zijn. Weet niet of dat is wat ik zoek :)

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 15:11

Ik ben benieuwd wat je vindt Berdien, ik zit met hetzelfde zweethaar probleem. Maar dat lijkt me dan wel een enorm gebied om te behandelen, zou het überhaupt mogelijk zijn?

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:57

Bij meerdere klinieken is dit mogelijk. Ik weet niet precies wat je onder 'commercieel' verstaat, ze verdienen allemaal hun geld aan ons he....
Mijn ervaring is dat ze daar niks opdringen en eerlijke voorlichting geven. Ze zijn wel wat prijziger dan de prijsvechters, maar voor erkende en goed geschoolde artsen heb ik dat er graag voor over.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:51

Hier naar Best geweest. Goede ervaring gehad! Aardige man en vrouw, ziet er allemaal goed en professioneel uit. Ga over paar weken, na de vakantie, voor een filler behandeling.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:02

Dat was een eindje rijden voor jou Suzanne! Maar het zijn inderdaad topmensen!

Wat heb je nu laten doen en waar wil je straks je fillers?

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:29

Berdien schreef:
Mag ik me hier wel melden? Ik ben niet zozeer op zoek naar ervaringen rondom fillers of botox voor het wegwerken van lijnen en rimpels, maar botox om zweetklieren lam te leggen. Dit wordt gebruikt als je zonder medische aanleiding extreem zweet in je gezicht/je hoofdhuid.

Ik ben er echt hélelmaal klaar mee dat ik bij het minste of geringste nat haar heb, het voelt zó vies en ik voel me er steeds ongemakkelijker bij. Ik wil dit ook nog wel bespreken met de huisarts, maar ik overweeg sterk om botox te laten spuiten om zo dat idiote zweten wat tegen te gaan. Maar, hoe kies je nu een kliniek uit? Ik hoef niet perse de goedkoopste, wel een goede. Er even voor rijden is ook geen probleem. Ik woon zelf in Groningen.

Beetje een late reactie, maar ik heb dit ook (een aantal keer) laten doen in mijn oksels. Ik woon wel aan de andere kant van het land, dus tips voor een goede kliniek kan ik je niet geven. Ik heb eerst bij 2 klinieken een gesprek gehad. Een kleinere die me voor mijn gevoel wel heel graag lek wilde prikken en een grotere 'commerciële'. Daar heb ik het nu 2 keer laten doen, tweede keer was het Faceland geworden. Wel bij dezelfde arts. De volgende keer ga ik naar een kleinere, lokale kliniek. (Omdat 'mijn' arts naar een andere vestiging is gegaan ga ik nu naar bevriende arts die haar eigen kliniek is opgestart.)

In mijn oksels heb ik er steeds langer profijt van. De eerste keer krap 8-10 maanden, de keer erna 10-12 maanden en het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik ben geweest (moet nu wel weer).

Voor wat betreft het kiezen van een kliniek: ik heb dus eerst een intake gedaan op meerdere plekken met de arts die de behandeling ook uit zou voeren. Daarbij heb ik goed doorgevraagd naar het proces van de behandeling, hun ervaringen daarmee bij ander patiënten en het te verwachten resultaat.

Hold onto what makes you happy
If it tries to buck you off, just hold on even tighter

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:33

PSvanLot schreef:
Dat was een eindje rijden voor jou Suzanne! Maar het zijn inderdaad topmensen!

Wat heb je nu laten doen en waar wil je straks je fillers?

Valt mee hoor, reed het in 35 minuten.
Heb nu fronsrimpel laten doen en de fillerbehandeling moet neuslippenplooi zachter maken en de traangoot. Ben benieuwd. Vandaag viel heel erg mee, voel je eigenlijk niks van.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:47

Ik ben vandaag ook in Best geweest (1,5 uur rijden enkele reis :P ) maar ik had nog nooit wat in mijn gezicht laten doen en ben erg bang voor naalden dus ik wilde graag een goede eerste ervaring :j
En een dagje Eindhoven daarna is altijd leuk.

Frons laten doen en gummy smile, piece of cake, deed echt geen zeer, nu het resultaat afwachten :) !

BERT bedankt voor alles... :+:
ROBBIE | mijn toppertje. :+: