Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Remark schreef:Fransje, mikado met je paard? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Jodym schreef:Ook een poging gedaan tot bijlezen...
wat balen van Joep zeg, niet leuk!
Remark heeft een erg leuke buitenrit gehad, altijd leuk die haflingers![]()
Linda proficiat met de prijzen! Gaaf zeg
Granouk; Mooi hoofdstel! Bewuste keuze om bitloos te gaan?
Gentle loopt braaf door!
Hier weer terug van de vakantie. Heb inmiddels een hoofdstel besteld voor Tiesto, gewoon een simpele met een subtiel tintje roze onderlegde neusriem incl bijpassend halster
Granoek schreef:edit: overigens hebben vrienden voor mijn mijn stroomdraad terug aan elkaar gesoldeerd en ik hoop gewoon dat dat houdt tot januariHeb in ieder geval weer eens een nacht door kunnen slapen YAY
Remark schreef:Miranda, laat dan maar zittenFijne vakantie trouwens!
Lekker bezig Lily_fee. Ben benieuwd naar de filmpjes!
Echt he Jodym. Waar heb je je hoofdstel besteld?
Wat goed Eskaisland! Ik zie hotel de witte bergen haha. Daar reed ik eerst dagelijks langs voor mijn werk. Wist niet dat je daar zo mooi buiten kon rijden joh. Die heide is prachtig. En wat goed dat de eerste stappen zijn gemaakt en dat ze het Zo goed deed.
Jodym schreef:Er is er 1 jarig hoera hoera![]()
![]()
[ [url=m/3Dh3SS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Animal, anjali, Blaze1994, bowena_84, Century, cissy, DogWords, Elienn22, Elleen, Emoreoa, fetisje, Folani, Foreverkliek, hasufel, inge_romeo, janineskolla, jilinda, judith_irene, kyrkelover, lissssan, Lizziewizzie, Loisbregonje, Marijkeeee, Merexa, MightyMike, Mirre1415, MiVita, Niika, pluklief, Poezebeest, Poosje81, posje, Roosje1993, roosjenat, sas66, SentiBot, Sokje_6, Sunnevalover, xKatinkii, xmarritw, Zitaaa en 19 bezoekers