DaisyDarling schreef:Gefeliciteerd geslaagden!
Ik mag over 2 weken op examen, op een zaterdagmiddag. Iemand ervaring met dat tijdstip in Amsterdam?
Nu moet ik verplicht daarvoor ook nog 2 uur lessen, dus bijna 3 uur achter elkaar rijden. Normaal ben ik na 2 uur al flink moe, dus ik hoop dat ik in combinatie met de stress nog overeind blijf![]()
![]()
Ik twijfel om nog een tussentijdse toets aan te vragen, maar dat is dan zo kort van te voren dat het waarschijnlijk weinig zin heeft.
Mijn instructrice ging vorige week ook nog volledig uit der plaat tegen de lesser na mij die een fout maakte (een hele domme gevaarlijke, maar toch), waardoor mijn zin om te rijden vrijwel 0 is
Nu nog een toets plannen gaat niet qua tijd. Je kan wel van je examen een toets laten maken en dan een nieuw examen inplannen als je nog teveel twijfelt. Weet alleen niet wat je instructrice er van vindt dat ik deze info nu met je deel

En jeetje, wat lang moet jij van te voren rijden zeg. Dan is je spanningsboog op het moment dat je echt moet presteren toch al lang ingezakt?