Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
D_Desteny schreef:Dat kan zeker. Vandaar het advies van dierenartspraktijken om regelmatig huisdieren te ontwormen. Zo hou je de besmettingsdruk laag. Volwassen dieren krijgen er niet zo heel snel last van als ze wat wormen hebben. Mensen hebben er sneller last van.
Klachten zijn voornamelijk maag en darm klachten.
tamary schreef:Wormenbesmetting wordt inderdaad niet meer zomaar als westerse ziekte gezien, kuurtje doen is zeker te overwegen, maar ik zou met zo'n beeld even met huisarts afspreken ivm reactie op de medicijnen, want als dat het is dan gaat dat een flinke reactie geven waar mogelijk meer medisch toezicht verstandig is.
anjali schreef:D_Desteny schreef:Dat kan zeker. Vandaar het advies van dierenartspraktijken om regelmatig huisdieren te ontwormen. Zo hou je de besmettingsdruk laag. Volwassen dieren krijgen er niet zo heel snel last van als ze wat wormen hebben. Mensen hebben er sneller last van.
Klachten zijn voornamelijk maag en darm klachten.
Ik vraag dit voor mijn vriendin die geen internet heeft,maar wel een leuke buitenlandse opvanghond.Zij heeft dus inderdaad maag-en darmklachten en is heel erg afgevallen. Allerlei doktersonderzoeken al gehad en nog bezig, tot nu toe niets gevonden. Maar ik denk dat niet standaard op wormbesmetting zal worden onderzocht omdat dat niet zo veel voorkomt?Dat een arts niet gelijk aan die mogelijkheid zal denken?Ze heeft een heel goede eetlust,eet 5 keer per dag en tussendoortjes ook nog, is toch in korte tijd 18 kilo afgevallen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers