Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Janine1990

Re: Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:27

Na die foto heb ik zijn insta maar niet verder bekeken... Daar werd ik wel behoorlijk plaatsvervangend angstig van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:32

Begrijpelijk, had ik de eerste keer ook :)
maar de vraag blijft dus inderdaad of het al dan niet een echt account is.. heb via PB vernomen dat er via zijn facebook wordt gelinkt naar een nog ander insta-account van heel andere aard. Ik heb geen fb (meer) en heb zijn facebookprofiel dus ook nog niet bekeken.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:34

Speculeren mag wat mij betreft wel hoor, media speculeerd er ook op lis, dus waarom zouden wij dat niet mogen? Wanneer meer duidelijkheid komt zien we wel weer wat er van klopte. Daarbij, je kunt zelfs met bron speculeren omdat je gewoon niet weet wat er waar is

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:41

Zijn Facebook linkt idd naar een andere Instagram. Die Instagram met de foto's van die kroegbaas vind ik echt bizar.. Als ik de kroegbaas was zou ik bijna bang worden :')

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:50

Relaxed schreef:
Zijn Facebook linkt idd naar een andere Instagram. Die Instagram met de foto's van die kroegbaas vind ik echt bizar.. Als ik de kroegbaas was zou ik bijna bang worden :')

Ik zie geen foto’s daarvan? 1 insta met maar 1 foto en een andere met wat selfies.

Limburgs Ruiterhuis de beste OUTLET-Shop voor Paard en Ruiter.
Vanaf €75 GRATIS Verzending!

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:51

Als je op Insta op zijn naam zoekt kom je een ander account tegen met veelal dezelfde foto's als op zijn Facebook pagina. Ik begrijp daar echt niks van.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:00

Die reacties ook die mensen er onder plaatsen............. Ongekend 8)7 8)7 8)7

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:02

is dat wel zn insta account? Waar jullie het over hebben, want via zn fb kom je op een account waar maar 1 foto op staat met een tekst en dat is dus ook het account wat beschreven was in 1 van de eerste artikelen.
Bovendien, zou je dan ook niet verwachten dat hij op zn fb en twitter account ook niet eens een foto van die kroegbaas gepost had? Maar die staan allemaal in het teken van natuur en milieu met in het bijzonder zn liefde voor bossen en bomen.

Ik vermoed dat dat account met al die foto's van de kroegbaas door een stel grappenmakers uit het dorp zijn gemaakt.
Ik bedoel; de eerste meme is al gemaakt over het gezin, dus zo vergezocht is het niet dat dat account wel eens gemaakt kan zijn door lolbroeken

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:04

Die foto's zijn al van vorige week, voor dat dit allemaal aan het licht kwam

Kan nog dat alles in scene is gezet, maar die scenario's worden ook vast allemaal onderzocht

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:22

xxCYNNxx schreef:
is dat wel zn insta account? Waar jullie het over hebben, want via zn fb kom je op een account waar maar 1 foto op staat met een tekst en dat is dus ook het account wat beschreven was in 1 van de eerste artikelen.
Bovendien, zou je dan ook niet verwachten dat hij op zn fb en twitter account ook niet eens een foto van die kroegbaas gepost had? Maar die staan allemaal in het teken van natuur en milieu met in het bijzonder zn liefde voor bossen en bomen.

Ik vermoed dat dat account met al die foto's van de kroegbaas door een stel grappenmakers uit het dorp zijn gemaakt.
Ik bedoel; de eerste meme is al gemaakt over het gezin, dus zo vergezocht is het niet dat dat account wel eens gemaakt kan zijn door lolbroeken

Al die foto's? 2 van de kroegbaas toch maar? En de rest van de foto's is grotendeels hetzelfde als die Facebookpagina. Ik vind het iig heel erg vreemd en snap er niks van :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:26

Dat commentaar onder zal die foto’s op zn FB...
Schofterig gewoon. Waarom zou je daar reacties gaan plaatsen :? En als je dan al wat wilt plaatsen, waarom van die idiote dingen :=

Maar wel erg opmerkelijk ja.

[o]

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:36

Sardegna, l'isola piu bella del mondo...
Sei l'orizzonte che mi accoglie quando mi allontano

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:37

R.I.P Lieve Pluutel. Geniet maar heerlijk op de eeuwige pijnvrije en groene weide

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:38

Die speculaties over die foto's van die kroegbaas en verliefdheid vind ik wel ver gaan. Het lijkt er wellicht zo op maar weet dat hij geen normale jeugd heeft gehad en gevoelens moeilijk kan plaatsen misschien.
Misschien wist hij niet eens dat anderen zijn profiel konden zien?
Is hij gehersenspoeld? Hele andere gedachtegang daardoor?

De belangrijkste dingen in het leven zijn geen dingen ♥

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:39

Waarom zijn die mensen in de herfstvakantie onder gebracht in een vakantiepark...

Bizar zeg, elk half uur rondjes lopen. Ook nog nooit van de moonsekte gehoord.

[o]

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:41

Relaxed schreef:
xxCYNNxx schreef:

Al die foto's? 2 van de kroegbaas toch maar? En de rest van de foto's is grotendeels hetzelfde als die Facebookpagina. Ik vind het iig heel erg vreemd en snap er niks van :')

hahaha nou ja; ik ga af op wat hier gezegd wordt over dat account. Die heb ik namelijk nog niet gezien...ook niet naar gezocht eerlijk gezegd. Alleen die andere, die via zn fb is gelinkt, heb ik gezien en daar staat maar 1 foto op.
Zoals het beschreven werd, klonk het alsof daar aardig wat foto's van de kroegbaas op staan, maar staan dus 2 op?

Heb verder alleen zn fb en zn twitter bekeken en dus het insta account die beschreven werd in 1 van de eerste artikelen over z'n sm gebruik
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 17-10-19 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:42

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:42

Had blussem (pag 5) toch zomaar gelijk :Y)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:56

verootjoo schreef:
Waarom zijn die mensen in de herfstvakantie onder gebracht in een vakantiepark...

Bizar zeg, elk half uur rondjes lopen. Ook nog nooit van de moonsekte gehoord.

Wel er al over gehoord en gelezen. Dacht alleen dat die sekte jaren geleden al ontbonden was.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:57

:j :D

Komt meer voor dan dat je denkt. Ken zelf kerk die vrouwen uit mensen handel opvang aanbied onder de rader.
En in Afrika hebben ze ook opvang voor kinderen die daar vervolgens helemaal in het geloof worden ondergedompeld.

Als ik ook zo lees hadden mensen echt niet slecht. Vooral als je vrij omhoog hebt gewerkt in zo sekte kan je best goed hebben. Prachtig boederij, zelf voorziende en financiële steun in moeilijke tijden. Eerlijk gezegd zou mij ook aan ene kant het geweldig lijken om zo te kunnen leven in harmonie met de natuur en geen druk/gezeik van de maatschappij maar gewoon je eigen visie volgen.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:36

Ik denk zelf als er geen strafbare feiten aan het licht komen, ze weinig anders kunnen doen dan iedereen weer terug te laten keren naar ruinerwold.

Tot dusver hebben zij niemand gekrenkt.

Neem aan dat de meeste buitenstaanders erover eens zijn dat de kinderen hun jeugd ontnomen is, maar buiten de kring en het hout, hebben ze ook niks.
Als zij allen tevreden zijn met hoe hun kleine wereld was, wie zijn wij dan om ze te veroordelen.

#trotsoponzeboeren

Vooral op de grootste, mien va <3

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:41

Vraag me nu wel af waar de drie oudste kinderen zijn en die Jan?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 15:00

Bokt is super handig omdat hier alle linkjes makkelijk terug te vinden zijn. Beter dan gewoon googlen. Toch een beetje de dorpspomp voor de laatste nieuwtjes zeg maar :+

gebitsverzorger in Noord-Holland aangesloten bij de NVVGP
cursussen hoefbekappen voor paardeneigenaren
http://www.jantineleeflang.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 15:04

bigone schreef:
Vraag me nu wel af waar de drie oudste kinderen zijn en die Jan?

Ik las deze ochtend dat men 'vermoedt' dat deze kinderen (tussen 25 en 29 jaar oud) zich al lang hebben losgetrokken en contact hebben verbroken. Meer nog niet over gehoord.

Pepperrr
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 15:06

Ik snap er geen hol meer van :+

If you can't stand the heat then stay away!
Kom jij de NR versterken? [FZ] Nieuwsredactie zoekt nieuwe leden