Too good to go

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:21

Ik ben ook echt zo benieuwd wat het gaat doen voor de totale uitgaven aan boodschappen per maand. Denk dat het drastisch naar beneden gaat. :+

Pakketten van de coop zijn geannuleerd, maar nog wel 2 van de spar kunnen reserveren. Weer eens een andere winkel. Straks eens zien of ik al die broden nog in de vriezer kwijt kan.... := :=

PSvanLot

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:36

War voor gezinnen hebben jullie? Wij zijn met 4, waarvan 2 kleine kinderen.
Al regelmatig pakketten gehaald maar het kan hier toch niet (gedeeltelijk) de wekelijkse boodschappen vervangen.

Vanmiddag weer eentje van de bakker in het dorp.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:43

2 volwassenen en 1 kind van 9 jaar. Bij ons vervangt het prima 70-90% van de wekelijkse boodschappen zo lijkt het. Ik heb de afgelopen week enkel wat kleine aanvullingen gekocht. Nou heb ik wel bijna dagelijks een pakketje opgehaald, waarvan 1 x vd bakker.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:47

Hier 2 volwassenen en 2 kinderen, maar ik haal sowieso niet vaak genoeg een pakket om de wekelijkse boodschappen te vervangen.
Maar heb al een aantal keer pakketten gehad waarvan ik geen volledig maaltijd kon samenstellen (bijv alleen maar groenten) dus dan zal ik toch nog van alles bij moeten halen.
En het is me nog niet gelukt een bakkers bon te scoren.

Maar goed, ik vind het vooral leuk voor het verrassingseffect en voor soms, ik ben te veel gehecht aan mn eigen ingrediënten/gerechten en recepten om volledig via too good to go te doen

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:54

SkyMarian schreef:
2 volwassenen en 1 kind van 9 jaar. Bij ons vervangt het prima 70-90% van de wekelijkse boodschappen zo lijkt het. Ik heb de afgelopen week enkel wat kleine aanvullingen gekocht. Nou heb ik wel bijna dagelijks een pakketje opgehaald, waarvan 1 x vd bakker.

Met dagelijks een pakketje zou ik idd ook wat meer kunnen vervangen. Maar dan ben je nog ongeveer 35 euro pw kwijt pw?
De pakketten missen voor mij toch wel cruciale dingen om een volledig ontbijt/lunch/diner samen te stellen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:55

Laura82 schreef:
Hier 2 volwassenen en 2 kinderen, maar ik haal sowieso niet vaak genoeg een pakket om de wekelijkse boodschappen te vervangen.
Maar heb al een aantal keer pakketten gehad waarvan ik geen volledig maaltijd kon samenstellen (bijv alleen maar groenten) dus dan zal ik toch nog van alles bij moeten halen.
En het is me nog niet gelukt een bakkers bon te scoren.

Maar goed, ik vind het vooral leuk voor het verrassingseffect en voor soms, ik ben te veel gehecht aan mn eigen ingrediënten/gerechten en recepten om volledig via too good to go te doen

Hier gaat het inderdaad ook om het verassingspakket.
Maandag had ik brood etc bij de bakker.
Straks weer wat ophalen, misschien nu wel wat zoets. Beide is goed ;)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:24

Heel blij met mijn pakket van de Coop (€4,99)

Afbeelding

Optimel en groentepakket met champignons aan mijn moeder gegeven. We houden allebei niet van champignons en, genoeg andere keuze :) (liggen nu in de vriezer)

+ 01.03.2018
Ik mis je, grote vriendin
♥♥♥

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:35

Ik ben net gezwicht voor een pakket van de viswinkel O:)

FNRS Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS
KNHS Jury Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+9

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:41

Ik kom redelijk goed uit met de pakketten :j Ik haal er zo nu en dan nog wat dingen bij als pasta, rijst, bonen, havermout, broodbeleg, plantaardige melk en wat kruiden.. maar we eten vrij veel fruit en groente.. 's morgens havermout met fruit of een fruit en groente smoothie, 's middags een soepje of salade of wat brood, en 's avonds lekker veel groente met wat aardappeltjes/pasta/rijst :9
Ik afgelopen paar maanden zit ik aan 20 euro per week aan boodschappen, voor twee personen :') De groente + fruit pakketten kosten €3,50 per stuk.

Vanavond een broodpakket. Wel bij een duurdere bakker, dat is wel jammer, maar wie weet zit er wat moois tussen!

Op zoek naar een (trouw)videograaf? ABCreatief Videoproducties Bokkers krijgen een leuke korting!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:44

PSvanLot schreef:
Met dagelijks een pakketje zou ik idd ook wat meer kunnen vervangen. Maar dan ben je nog ongeveer 35 euro pw kwijt pw?
De pakketten missen voor mij toch wel cruciale dingen om een volledig ontbijt/lunch/diner samen te stellen.

Eerste inschatting is dat we ongeveer 4-5 pakketten per week hebben. Lang niet alles zit er in, maar het is al een mooi uitgangspunt en de rest vul ik aan naar wens. Basisdingen zijn toch wel in huis, zoals aardappelen/ rijst/ pasta/ halvarine/ bakboters ed. De pakketten leveren nu vooral vlees/ groente/ beleg en wat lekkers. Oh ja en brood.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 11:50

Wij zijn met 2 volwassenen, ik eet alleen speltbrood van de AH, dus dat moet ik sowieso halen. Ik haal 1-2 pakketten per week en kom daarmee redelijk uit. Ligt wel wat vlees in de vriezer waarmee ik 'nog wat moet' maar weet niet altijd wat ik er makkelijk mee kan maken.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:03

Wat een heerlijk topic. Ik zou er eigenlijk graag aan mee doen, maar bij mij in de regio staat er bijna nooit iets op. Ik zit in Zwolle en heb nog nooit beet gehad helaas.

Als ik dan zie wat jullie her en der kunnen ophalen word ik daar wel jaloers van haha.

Star <3 † 12-3-2018
Target :+: † 18-9-2012

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:21

Wordt er niks aangeboden Amethyst_ of zijn er vooral veel kapers op de kust. :D
Bij ons gaat het redelijk vlot qua verkoop vd pakketten, maar op mijn werkplekken zijn ze vaak niet te slijten zo lijkt.

Wat heb je nog in de vriezer liggen Prairy waarvan je het niet weet?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:22

SkyMarian schreef:
Bij ons gaat het redelijk vlot qua verkoop vd pakketten, maar op mijn werkplekken zijn ze vaak niet te slijten zo lijkt.

Mergpijp bijvoorbeeld. Maar denk dat ik die gewoon aan de buren ga geven binnenkort...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:34

SkyMarian schreef:

Beetje van beide denk ik! Want zie wel eens 'uitverkocht' maar ook bij meer dan de helft denk ik dat ze die dag geen aanbod hebben.

Mijn lokale Coop heeft wel regematig vers spul met 50% korting liggen, is dan ook wel weer leuk. Ooit gaat het me lukken! Binnenkort ga ik naar regio Emmen, daar is het helemaal drama haha. Maar 2 aanbieders geloof ik.

Star <3 † 12-3-2018
Target :+: † 18-9-2012

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:54

Tica_81 schreef:
Hoe kan iets nou de standaard zijn als het hele concept is gebasseerd op verspilling tegen gaan? Dit pakket was een hele mooie, maar de volgende keer kan het ook maar net aan de waarde zijn en 7 zakken andijvie ofzo. :+
Dat begrijp ik natuurlijk ook :') Ik weet alleen dat er best veel supermarkten zijn waar ze heel dicht bij de minimale waarde proberen te blijven en dat was hier absoluut niet het geval dus dat zegt al iets. En omdat het een grote winkel is met een luxe assortiment is de kans dat er iets moois tussen zit natuurlijk een stuk groter dan als ik naar mijn lokale Jumbo ga waar er toch al niet zoveel bijzonders te koop is.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 17:21

Mijn bon van vandaag bij de bakker.

4 krentenbollen
2 heel tarwe
Suikerbroodje

Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 17:36

Pakket van de visboer

Zalmsalade, garnalen salade en pekela

Afbeelding

FNRS Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS
KNHS Jury Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+9

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 17:55

Afbeelding
Mooi pakket van de jumbo in Zuidlaren! Lekkere soesjes!
Ik wilde wel graag wat meer groente, zoveel vlees eten we niet. Maar vooruit, in de vriezer ermee en het komt wel op!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:06

ik heb weer een pakket bij le pain quotidien nu in amsterdam. Maar daar ga ik nooit meer heen. Midden in red light district _O-

1 wit brood
1 chocolade croissant
1 amandel croissant
1 stukje chocolade taart
1 stukje cheesecake

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:15

Ohhhhh die amandelcroissants van hun :9 te lekker!

Wat is er mis met de wallen?
Ze denken heus niet dat je aan het werk bent hoor :+

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:28

Nou er lag ontzettend veel afval en kots. en de mannen probeerde mij dus een paar winkels in te "lokken" of iets. Ik ben snel doorgelopen en vond het echt niet fijn.
Er zijn veel meer winkels in amsterdam dus dat scheeld _O-

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:29

Afbeelding

En dit x2 voor 2 pakketten AH. Haalde de waarde net niet dus dat heb ik wel even bij Tgtg gemeld.

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:35

Hey Annelot! :D leuk dat je er ook bent!

Ik ga zo naar Coop, ben benieuwd wat ik mee krijg!

Overigens, ik woon alleen en had een lege vriezer. Dus ben die aan het vullen! :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 18:37

En OMG!! Dat vispakket! <3