Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Relaxed

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 16:57

Echt he :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 19:42

Ik stuur dan altijd terug;
'Dat kan voor een kilometervergoeding van 0,19 cent per gereden kilometer plus een werktarief van 30 euro per uur. Graag vooraf te voldoen.'

Fie <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:05

BellaSharon1 schreef:
Ik heb paardenmest op MP gezet, gratis afhalen. Krijg ik een bericht, kan je het ook bezorgen in Almelo :') hou op hoor

:')

30-11-2015
03-07-2018

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:19

Cioccolato schreef:
Ik vind het betaal systeem via marktplaats juist fijn werken en koop er graag mee. Als een verkoper daar niet mee akkoord gaat, zoek ik wel iets anders..

Ik ook hoor, ik gebruik meestal gelijk oversteken, tenzij ik wat verkoop en de koper het prima vind om MP standaard betaalverzoek te gebruiken. Koop ik zelf wat, dan altijd gelijk oversteken! Ik heb ook 5 sterren en geef het geld vrij zodra het pakket binnen is, tot nog toe wordt dat gewoon goed vertrouwd door verkopers.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:18

Vanaf volgend jaar gaan de verzendkosten van pakketjes omhoog naar 7,25... Dat wordt nog minder overhouden met onzinbiedingen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:22

Die post.nl maakt het er ook niet leuker op

ONDERSCHRIFTLOOS

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:41

Ik verzend tegenwoordig bijna alles met DHL. :)

Fie <3

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:21

fjordjes schreef:
Vanaf volgend jaar gaan de verzendkosten van pakketjes omhoog naar 7,25... Dat wordt nog minder overhouden met onzinbiedingen!

Meen je die? Pff nou lekker. Ik snap wel dat ze niet meer twee keer voor een pakketje willen rijden en hem dus meteen bij een postpunt afleveren als je er niet bent, maar waarom gaan de verzendkosten weer omhoog? Iets met milieu ofzo?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:41

pff nog duurder. Tja als je nou gewoon van te voren aan kan melden wanneer bezorgt kan worden.. Hoeven ze ook niet voor een dichte deur te staan.

Ik heb vaak zat dat er volgens de trace code staat bijv woensdag 6 november tussen 10.00 en 12.00 bezorgt.Dan cheak ik nog savonds de trace ivm veranderingen.

Dan denk ik top hou ik dat vrij, En dan staat er op woensdag ochtend ineens bezoger verwacht tussen 13.00 en 15.00. Tja dan grote kans dat ik dan al wat anders in mijn planning heb staan....

Heb zelf keer mee gemaakt dat pakket voor mijn deur stond...(niet postNL)... tja ik moet ook gewoon werken.

maa als ze bij een afhaalpost willen doen is ook prima. Maar moeten er er wel meerdere komen van meerdere bedrijven...

Volg mij en mijn haflingers Stanley & Maximus op instagram
willeke.stanley.maximus :D
klik ---> https://www.instagram.com/willeke.stanley.maximus/

Youtube:https://www.youtube.com/c/haflingersStanleyMaximus

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:45

upendo schreef:
Ik verzend tegenwoordig bijna alles met DHL. :)

Ik ook al jaren
Maar als ik zelf wat koop moet ik vaak duur betalen omdat ze niet met dhl willen of kunnen verzenden

ONDERSCHRIFTLOOS

Equipro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:07

Ik heb net een nieuw Passier hoofdstel aangeschaft via MP, volgens de verkoopster zijn de verzendkosten 7,50. Heb het maar zo gelaten, want het hoofdstel was maar 50,-

"Great minds discuss ideas;
average minds discuss events;
small minds discuss people."

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:21

Duitse marktplaats,
Ik reageer op een advertentie waar 2 nog puppys aangeboden worden. 1 van 5 maand en 1 van 6 maand.
Ik vraag met een mailtje om een foto aangezien die niet bij de advertentie staat.en ik vraag naar de reden waarom de puppies weg moeten.

In de advertentie staat ook hun telefoonnr en dat je maar moet appen voor videos.
Als antwoord op mijn email krijg ik alleen terug, ja app dit nummer maar dan krijg je videos.
Jonges ik wil geen videos, ik wil eerst een foto en ik wil weten waarom ze weg moeten.

Moet ik snappen waarom ik percee een nr moet appen voor videos.
Het is dat bailey toch echt een hondenmaatje mist maar anders was er geen nieuwe hond gekomen
Dus

oh no, my dreamprins fell off his horse again

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:44

Hier ook iemand die er stellig van overtuigd is dat het verzenden 8.50 kost. Kreeg het niet aan zijn verstand dat dit niet klopte heb dan ook van de koop afgezien

Mama van Dani 01-10-2011 en Fedde 15-03-2015
24-05-2013 getrouwd met Michael

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:50

StalNollie schreef:
Hier ook iemand die er stellig van overtuigd is dat het verzenden 8.50 kost. Kreeg het niet aan zijn verstand dat dit niet klopte heb dan ook van de koop afgezien

Wellicht koopt deze de verzendverpakking erbij, en rekent hij deze door?

Vind het soms ook best lastig, reken altijd netjes 6.95 voor verzenkosten of minder als het door de brievenbus past uiteraard, maar koop dan wel speciale grote enveloppen ervoor, die ik niet door bereken, en dichts bijzijnde, waar ik pakket in kan leveren zit 3 km verderop, daarom heb ik ook liever ophalen, vooral bij dingen die nog geen 5 euro kosten, kost mij er dan geld bij :o

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:11

Ik probeer hakken te verkopen.. krijg de vraag om een aan foto te sturen. Dus ik foto maken en de rest eraf knippen.

Oh ja staat wel erg mooi met zulke benen

Ze zijn wel erg hoog maar is mooi met zulke benen.

Uuh oké.

Dus ik zei ja ze lopen erg lekker. Je merkt amper dat ze hoog zijn.

Zegt zij of een hij >;) haha ja misschien wel maar met zulke benen zijn echt mooi.

En ze wilde er over nadenken. Dus ik negeerde dat over mn benen. Krijg ik sorry dus ik waarom. Ja dacht dat je het niet leuk vindt.
En dan oh vindt je wel leuk?

Dus maar gevraagd of ze ze wilt hebben..

De foto, je ziet amper mn benen.. :roll:
Afbeelding

Goedenmiddaghhh

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:12

maar ze zijn wel mooi met zulke benen hoor!

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:22

EmptyWords schreef:

_O-

Wil jouw hond een gave *Halsband *Riem *Snuffelmat of *Speeltje? WoefBanden!

It's you and me, boys. You & me. And that makes all the difference

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:24

Jemig hoe dan!? Kun je daarop lopen? :+ ze staan je wel echt goed idd, maar zulke berichten via marktplaats zit je niet echt op te wachten

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:32

EmptyWords schreef:

_O- Thanks! Ben jij t stiekem? Nee grapje

Relaxed schreef:
Jemig hoe dan!? Kun je daarop lopen? :+ ze staan je wel echt goed idd, maar zulke berichten via marktplaats zit je niet echt op te wachten

Gewoon lopen hahaha. Zelfs al zijn ze 2 maten te groot lukt het me, ziet er alleen niet uit met zo’n ruimte achter je hiel.

Opzich kan ik t begrijpen, want je ziet t zo beter hoe ze zijn als los. Maar ga niet de hele tijd zo praten...

Goedenmiddaghhh

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:49

Freekieee schreef:
Ik probeer hakken te verkopen.. krijg de vraag om een aan foto te sturen. Dus ik foto maken en de rest eraf knippen.

Uuh oké.

Zegt zij of een hij >;) haha ja misschien wel maar met zulke benen zijn echt mooi.

En ze wilde er over nadenken. Dus ik negeerde dat over mn benen. Krijg ik sorry dus ik waarom. Ja dacht dat je het niet leuk vindt.

[ [url=m/ex2dxk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze ook wel erg mooi met zulke benen hoor!! <3

Maar zonder gekheid.. Hoe LOOP je in godsnaam op die dingen? Ik breek m'n benen al als ik ernaar kijk.. :))

<3 Wiebe & Sneakers <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:55

nine1987 schreef:
Freekieee schreef:

Uuh oké.

[ [url=m/ex2dxk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze ook wel erg mooi met zulke benen hoor!! <3

Maar zonder gekheid.. Hoe LOOP je in godsnaam op die dingen? Ik breek m'n benen al als ik ernaar kijk.. :))

Hahaha,

Loop er al sinds mn 13de op. Elke keer weer. En ze zijn 16 cm. Vindt t juist makkelijk lopen

Geen reactie meer gehad nadat ik vroeg of ze ze wilt hebben

Edit nee ze wilt ze toch niet
Laatst bijgewerkt door Freekieee op 05-11-19 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Goedenmiddaghhh

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:56

Hier noemen wij dat tafelschoenen. Dat is net goed om vanuit de auto het restaurant binnen te stappen en van het restaurant terug de auto in.

Vind het wel een mooie kleur :j

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:02

DeMolenhoek schreef:
Hier noemen wij dat tafelschoenen. Dat is net goed om vanuit de auto het restaurant binnen te stappen en van het restaurant terug de auto in.

Vind het wel een mooie kleur :j

Hier ook zoiets. Zeg altijd "doe vanavond m'n zitschoenen aan" :+

Every twist and turn that our life takes
Like a boat in the sea when the wave breaks
Every night is the dawn of a new day
You don't lose if you learn from your mistakes

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:08

Naast onze wei lag een golfveld van de buren, maar dat hadden ze verkocht en ze boden mij hun 4 grote weidesproeiers aan. Ik had er echter maar 2 nodig. Hun aanbod was, als ik er 2 verkocht via Marktplaats, dan mocht ik er 2 houden.
Oké, advertentie plaatsen, met duidelijk erbij dat het om sproeiers ging die zo'n 15 meter waterstraal gaven, met een vraagprijs erbij.

Hmmm … mensen kunnen niet lezen, zo blijkt, want ik kreeg naast onzinbiedingen ook vragen van mensen met een achtertuin van 10 m2 :D

Maar uiteindelijk komen er 2 kerels, uit het noorden van het land (wij wonen in het zuiden), die op de motor wilden komen. Uh, jongens, dat past niet. Oh ohnee? Nou dan komen we gewoon even toeren hoor, we houden er van om lekker rond te rijden met onze cabrio.
Ik dacht, gut, wat gaat dat worden …
Maar twee hele aardige kerels die op een bloedhete dag die dingen kwamen ophalen, glaasje water gegeven binnen en gezellig zitten kletsen ook nog eens.
Ze waren verbaasd over de grootte van die sproeiers, dus wilde ik toch graag weten wat ze er mee wilden gaan doen, want het was duidelijk dat ze niet een weitje hadden om te besproeien.
Nee, ze wilden er hun huis mee koelen, want het was niet meer te harden in hun keuken.

Hihi, ja dat kan ook natuurlijk.
Achteraf mezelf wel een keer afgevraagd hoe ze die dingen aan de gang gekregen zullen hebben, want aansluiten op een gewoon buitenkraantje werkt niet met die dingen hahahaha.

In every heart is a dream, follow this dream, it will open hearts

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:54

Wat heerlijk om te lezen allemaal, en zo herkenbaar soms ook :Y)

Ik had 2 nieuwe Tefal koekenpannen nog in verpakking te koop.
Iemand vraagt naar de vraagprijs, dus ik zeg doe maar een goed bod.
Krijg ik als reactie: 4 euro?
SERIEUS TOE EVEN :roll:

If it doesn't challenge you, it doesn't change you
Flicka (Silberstern x Master Imladris)B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+1
[RIJ-ITP] Laatste M1 wedstrijd met haflinger Flicka!