En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:02

Stille meelezer... Jeetje, wat een klote nieuws :(
Geen woorden voor Y;(

Ik ben meestal niet zo serieus

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:05

En ja, weer een stille meelezer, die zich nu toch maar meldt...

In het begin meegelezen, toen een tijdje niet, maar na een paar maanden weer opgepikt en jouw topic niet meer losgelaten...

Jouw laatste bericht had in deze vorm pas na jaren moeten komen, niet al binnen het jaar na je eerste bericht...

Pien heeft het naderende einde goed verwoord, uit het bericht van Vumana begrijp ik dat je niet bang bent om te sterven. Dat is goed om te lezen. Ik hoop voor je dat je snel naar het hospice kan en nog tijd hebt om met je kinderen, je man en je verder familie te zijn! Heel veel sterkte voor de komende tijd van een stille meelezer.
Laatst bijgewerkt door Jet op 05-11-19 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:07

Ik wens jou en je naasten heel veel kracht en sterkte voor de komende periode.... En wat lijken deze worden totaal ontoereikend in deze ongelofelijke #%%^&%#@ situatie.... Maar in verhouding tot wat jullie nu mee maken vallen alle worden in het niet.... mijn gedachten zijn bij jullie.....

Dankjewel dat wij deel mochten hebben aan jullie leven. Wat ben je een prachtig mens. Lieve moeder en mooie vrouw. Als je er voor kiest dit laatste stuk zonde ons( bokt) te gaan dan heb ik daar alle begrip voor. Geniet zoveel mogelijk van je familie. Je prachtige dochters. Je man. Ik hoop dat de artsen in ieder geval het lichamelijke "ongemak" kunnen beperken zodat je deze laatste periode in ieder geval zo pijn vrij en niet constant misselijk kunt doorbrengen.....

Firelight
Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:13

Als het zou kunnen zouden we met zijn allen een stukje van je verdriet en pijn dragen. Helaas kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen.

Voor Oscar een dikke knuffel :(:)

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:14

Verschrikkelijk om dit te lezen.....

Levey 27-4-2011 Voor altijd in ons hart.....
Trotse mama van Stacey 24-9-2012 :+:
[ITP] Joris op de heide en aan het water door MelanieVS

Veraaaaah

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:23

Ook hier een stille meelezer in tranen. Wat een kl*te nieuws, ik heb er geen eens woorden voor.

Wat moet ik zeggen? Niks dekt de lading van zo’n bericht... Ik wens je alle sterkte komende tijd, het is zo verdomde oneerlijk.

Geniet van de mooie/fijne momenten met iedereen die je lief is, ik (en ik denk heel bokt) denkt aan je Y;(

Glamour Girl de mooiste schimmel <3
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:28

Lieve, dappere,mooie, grappige en super moeder en vrouw. Wat een heftig bericht. Als stiller lezer heb ik alleen meegelezen. Genoten van je humor en genoten voor alle mooie verhalen. De mooie vriendschappen die er zijn ontstaan en hoe dapper je elke nieuwe behandeling onderging. En nu zijn de behandelingen geen optie meer en we schrikken er allemaal van. Lieve TS geniet van de mooie groep mensen die dicht bij jouw staan. En ik hoop dat er nog mooie herinnering worden gemaakt met weinig pijn zodat jij er ook nog van kan genieten.

PEPPER mijn gouden paardje altijd in mijn hart [o]

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:28

Godsamme.. Dit mag en kan niet en toch gebeurt het. Wat een machteloosheid zullen jullie voelen.. Woorden schieten tekort.
Vol bewondering je topic vanaf het begin gevolgd. Je humor, doorzettingsvermogen, kracht, je relativeringsvermogen, je dankbaarheid en zorgzaamheid hebben een diepe indruk gemaakt. Het is niet te bevatten dat zo’n sterke, dappere jonge vrouw ineens zo fragiel en kwetsbaar wordt.
Ik wil jou en je naasten heel veel kracht en fijne, warme en liefdevolle momenten en herinneringen wensen. Houd elkaar stevig vast..

Ik brand een kaarsje voor jullie.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:31

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:45

Goof schreef:
Hier nog een meelezer, ik heb nooit eerder gereageerd, maar je topic wel dagelijks gecheckt.
Quera, ik ken je helemaal niet en volgens mij ben ik je ook nooit in andere topics tegen gekomen, maar je topic raakt me enorm. Wat schrijf je vol liefde en vol kracht. Wat heftig dit laatste nieuws, ik zit met tranen in mijn ogen.
Ook ik wil laten weten dat ik jou en je familie kracht toewens en aan je denk.

Hier wil ik me bij aansluiten.

Amando <3

Fnanne
BKB 2020 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:54

;(
Steeds weer probeer ik woorden te vinden, maar het lukt niet...
Maar niets schrijven voelt ook niet goed...
Heel veel sterkte en kracht gewenst, voor jou en je naasten.

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 00:15

Stille meelezer hier.... vreselijk bericht wat echt veel te vroeg komt. Probeer je laatste tijd zo veel mogelijk van kwaliteit te voorzien.... maak herinneringen voor je naasten..... beleef het zoveel mogelijk samen..... hier zijn gewoon geen woorden voor.... Diep respect dat je dit deelde met ons.

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 00:22

Wat een ontzettend klote nieuws.. |(
Heel veel sterkte en kracht voor jou, je familie,man en kinderen.
Ik denk aan je.

Sjors ♥

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 00:22

Wat verschrikkelijk! Ik ken je niet eens, maar dit wens je niemand toe.
Wat een vreselijke rotziekte is het toch.

Beetje stom misschien om nu over mijn eigen situatie te beginnen, maar ik ben zelf als jong kind mijn moeder verloren aan kanker. Mocht je dit nog lezen wil ik je graag zeggen dat ik nu (27 jaar later ) nog steeds kan voelen hoeveel ze van mij hield en dat ze mij nog dagelijks veel kracht geeft, omdat ik haar altijd bij me draag in mijn hart. Liefde overwint alles. Ik wens je daarom ook heel veel liefde en fijne momenten met je gezin toe. Geloof mij maar dat je altijd bij ze blijft.

<3 Tirzah & Serena <3

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 00:24

Wat een vreselijk bericht. Ik wens je heel veel sterkte en kracht lieve quera, ook voor je man, kids, familie en vrienden ;(

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 01:21

Ook deze stille meelezer wil laten weten dat er aan jullie gedacht wordt... wat een afgrijselijk nieuws... ben in tranen..

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 01:49

Pauline schreef:
Je bericht is inmiddels wat ingezonken. Het komt ook voor mij heel dichtbij. Kanker is een ziekte die zo wreed is, genadeloos..
Ik kende je niet echt, en na het openen van dit topic me met diep respect incidenteel gemengd in de prachtige gesprekken die je hier voert met zoveel lieve meiden. Die samen met jou de humor erin houden. MarcoB dik compliment.
En dan lees je dat het slechter gaat en hopen we allemaal, in onze huiskamers, dat het goed komt. Dat het beter zou gaan en dat je lang met je lieve kinderen zou worden gegeven.
Nu is het niet het geval, en dat is ontzettend verdrietig.
Ook hier lopen tranen over mijn wangen maar gemengd met een groot gevoel van genegenheid. Ik hoop dat je rustig en goed afscheid kunt nemen de komende weken van je dierbaren. En als moeder je kinderen loslaten lijkt me een vreselijke taak.
Onmogelijk.
Pien zegt het mooi, het zal goed met ze komen. Echt. Maar pff. Hele dikke knuffel van mij.

Ik sluit me bij deze mooie post aan. Heel veel sterkte Roby en iedereen die haar lief heeft.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 02:14

Wat een verschrikkelijke update. Tranen rollen over mijn wangen. We zijn bijna van dezelfde leeftijd en ik heb ook een dochtertje. Ik vind je zo ontzettend sterk. Wat zullen je man, kinderen en verdere familie trots zijn om familie van jou te mogen zijn. Om je te kennen en lief te hebben.

Heel veel sterkte, ook ik denk aan jullie

Rex & Jazz

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 02:28

Heel veel sterkte! Y;( :(:)

Nora <3

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 06:32

poedersuiker. Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je nog mooie momenten met jouw man en kinderen mag hebben.

harimas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 07:45

Hier ook een stille meelezer. Wat een verdriet! Ik hoop dat je de tijd die nog rest zonder al te veel pijn mag beleven met je dierbaren.

Heel veeel sterkte!

Bas & ik vormen steeds meer een team... Aah we zijn Z!!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:04

Hier ook een stille meelezer, maar juist stil omdat ik hier die positieve vibe niet wilde verpesten , zie helaas dit soort dingen dagelijks op mijn werk voorbij komen, dus blijft dat lastig vinden.
Ik was al bang na je laatste updates dat het niet goed ging en helaas is mijn gevoel dus juist.
Gisteren toevallig niet gekeken en dan vandaag lezen dat het binnenkort voorbij zal zijn.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het laatste stukje van je reis. Hij was natuurlijk veel te kort, maar het laatste jaar ook heel intens denk ik. Geniet nog van de laatste momenten met je familie.
Woorden komen verder te kort, dus nogmaals sterkte.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:13

Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik wil het nu niet bij de stille mee lezer houden....

Er zijn nu alleen geen juiste woorden.

Ik denk aan jou, je gezin en familie Y;(

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:14

Pffff, zo heftig.
Je bent nog zo jong.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Verder weet ik niks zinnigs te zeggen, sprakeloos.
Veel mensen denken hier aan je, hopelijk sterkt je dat een beetje.