Geen woorden voor

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
Goof schreef:Hier nog een meelezer, ik heb nooit eerder gereageerd, maar je topic wel dagelijks gecheckt.
Quera, ik ken je helemaal niet en volgens mij ben ik je ook nooit in andere topics tegen gekomen, maar je topic raakt me enorm. Wat schrijf je vol liefde en vol kracht. Wat heftig dit laatste nieuws, ik zit met tranen in mijn ogen.
Ook ik wil laten weten dat ik jou en je familie kracht toewens en aan je denk.
Pauline schreef:Je bericht is inmiddels wat ingezonken. Het komt ook voor mij heel dichtbij. Kanker is een ziekte die zo wreed is, genadeloos..
Ik kende je niet echt, en na het openen van dit topic me met diep respect incidenteel gemengd in de prachtige gesprekken die je hier voert met zoveel lieve meiden. Die samen met jou de humor erin houden. MarcoB dik compliment.
En dan lees je dat het slechter gaat en hopen we allemaal, in onze huiskamers, dat het goed komt. Dat het beter zou gaan en dat je lang met je lieve kinderen zou worden gegeven.
Nu is het niet het geval, en dat is ontzettend verdrietig.
Ook hier lopen tranen over mijn wangen maar gemengd met een groot gevoel van genegenheid. Ik hoop dat je rustig en goed afscheid kunt nemen de komende weken van je dierbaren. En als moeder je kinderen loslaten lijkt me een vreselijke taak.
Onmogelijk.
Pien zegt het mooi, het zal goed met ze komen. Echt. Maar pff. Hele dikke knuffel van mij.