Jeetje ik weet even niet wat ik moet zeggen... Het is zo oneerlijk, had je zoveel meer gegund dan dit.. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen, en ik hoop dat je nog even een fijne tijd kan hebben in het hospice!
Lieve Quera, ook ik ben een stille meelezer van je moedige strijd!
Je bent veel in mijn gedachten, mijn kaartje is onderweg.
Ik kan klagen over hoe oneerlijk het leven wel is, maar ik doe het niet, want jij doet dat ook niet... Bedankt lieve meid, dat ik je via bokt mocht leren kennen..
Ik bewonder je over hoe je met deze ziekte omgaat. Je bent een kanjer! Ik wens je nog mooie, warme momenten toe met je familie en veel kracht en hopelijk een pijnvrije laatste reis...
Met zo'n mooie man heb jij geen mooie verplegers nodig Ziet er goed uit meid. Even zonder gekkigheid,ik vind het zo fijn Ro dat je nu inhet hospice bent, hopelijk zijn gauw je kinderen er, fijn je man om je heen, dat is daar allemaal fijner n veel huislijker als in het ziekenhuis . Wouw leuk filmpje ziet er goed uit!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 07-11-19 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg. Y; Dag oude man