En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:57

Askja schreef:
Ik wens voor jou dat je, als het moment daar is, weg kunt zweven, licht als een veertje, gedragen door liefde.

Heel mooi gezegd dit. Tranen in mijn ogen!

Wave after wave

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:17

Benthhh schreef:
Askja schreef:
Ik wens voor jou dat je, als het moment daar is, weg kunt zweven, licht als een veertje, gedragen door liefde.

Inderdaad! Ik krijg er kippenvel van. Wat is iedereen in dit topic toch warm en lief <3

Go and hug a tree, or a cactus *D

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:29

Ik hoop dat je de liefde <3 van je ouders, je kindjes, je man en iedereen die je lief is ten volle kunt voelen en ervaren <3. Lieve knuffel :(:)

amaliajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:46

Benthhh schreef:
Askja schreef:

Hier sluit ik mij bij aan! Super mooi verwoord. <3
Heel veel kracht!! Knuffel voor iedereen die je lief hebt en aan jou :(:)
Mijn virtuele kaarsje brand!

Mijn tinkerfamilie Amalia & Julia

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:49

Pino96 schreef:
Ook ik denk iedere dag aan je, hoe moet dit toch voor jou zijn. Hoe oneerlijk zal het aanvoelen. Je zet mij met beide benen weer op de grond, vooral bij het lezen van jouw opgewekte eigen reacties terwijl het noodlot nadert. Zo bijzonder. Ik hoop dat de pijn je meevalt na de verhoging van medicatie en dat je ergens tussen alle andere gevoelens, een mooi plekje hebt vrij gemaakt voor vrede, rust. Ik gun dat jou.

Omdat ik het niet beter zou kunnen verwoorden, sluit ik me hier bij aan..

Dior du Bois , Z2 + 5

Britt_xxx

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:54

Lieve Ro en familie,

Heel veel sterkte en liefde gewenst in deze moeilijke tijd... geen woorden voor.
Zoals zo mooi op het kaartje stond wat ik van mijn tante heb gekregen:
“Voor iedere traan een kus”.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 12:34

Lieve roby, hoop dat je pijn minder is door de ophoging. En hoop ook dat je door hebt wat jou topic een impact heeft hier op bokt. Wij...die jou niet kennen, maar het eigenlijk niet zo voelt. Doordat jij ons mee neemt in jou leven. Je hebt bij een ieder, op zijn eigen manier wel een snaar geraakt. Het topic klik ik maar meerdere naast mij vaker op een dag aan. In de hoop te horen hoe het gaat. Hetgeen wat je leest zijn liefdevolle reacties, zo mooi en zo warm. De foto's die je met ons deelt maakt het de realiteit.... realiteit wat bij de meeste de deur voorbij gaat. Gedurende dit topic je leren kennen als zo een top wijf, je humor maar ook hoe je er mee moet dealen.
Ik denk aan je en nu al bedankt voor alles wat je hier hebt bereikt.
Nu ik dit typ hoor ik op de achtergrond Tino Martin met thuis komen pas de tranen en tranen biggelen over mijn wangen. Om jou...zo dapper!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 12:35

Ik zat terug te lezen. En zag de foto's dat je dochtertje bij je sliep. Breekt echt mijn hart.
Vreselijk...
Sterkte voor de hele familie :(:)

Hopelijk ben je nu pijn vrij.

<3 <3 <3 <3

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 12:38

Hopelijk heb je geen pijn nu lieve Roby. :*
Laat je overladen met liefde, en ik hoop dat je mag gaan zoals je zelf wenst.
Rust, geen pijn, en al je geliefden om je heen. :*

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:06

dito schreef:
Lieve roby, hoop dat je pijn minder is door de ophoging. En hoop ook dat je door hebt wat jou topic een impact heeft hier op bokt. Wij...die jou niet kennen, maar het eigenlijk niet zo voelt. Doordat jij ons mee neemt in jou leven. Je hebt bij een ieder, op zijn eigen manier wel een snaar geraakt. Het topic klik ik maar meerdere naast mij vaker op een dag aan. In de hoop te horen hoe het gaat. Hetgeen wat je leest zijn liefdevolle reacties, zo mooi en zo warm. De foto's die je met ons deelt maakt het de realiteit.... realiteit wat bij de meeste de deur voorbij gaat. Gedurende dit topic je leren kennen als zo een top wijf, je humor maar ook hoe je er mee moet dealen.
Ik denk aan je en nu al bedankt voor alles wat je hier hebt bereikt.
Nu ik dit typ hoor ik op de achtergrond Tino Martin met thuis komen pas de tranen en tranen biggelen over mijn wangen. Om jou...zo dapper!

Mooi gezegd, hier sluit ik me helemaal bij aan

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:15

Ik schrok even met 4 pagina's erbij maar zie verder geen nieuws dus hoop dat je nog lekker wat fijne momenten met je gezinnetje hebt!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:29

Ik luisterde dit liedje in de auto en heb echt gebruld.

In mijn gedachten jouw verhaal, jouw topic en jouw geliefden.

https://youtu.be/zfExEBCvdv0

Second star to the right, straight on till morning.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:37

Roby, ook al reageer je niet meer, MB zal alles voorlezen, en misschien dringt het niet meer door. Maar ook hier denken we aan je!!!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:40

Ik hoop dat het team van De Reizigers ervoor kan zorgen dat je je zo comfortabel mogelijk blijft voelen, en dat je omringd bent door de mensen van wie je houdt.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:46

Ik zit pas sinds kort in jou topic roby
maar ik ben er zo vreselijk mee bezig het heeft me echt gegrepen.
Ik blijf het onwerkelijk vinden hoe snel het gaat.
Hopelijk heeft de morfine je verlichting gebracht en kan je nog genieten van je lieve gezin om je heen.
Ik heb er verder geen woorden ben er stil van.

**Suzie verwacht april 2020 een veulentje** https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=238&t=1976736
Op vakantie naar texel met of zonder paard.
http://www.paardenhoteltexel.nl

Bubblewrap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:53

Hutcherson schreef:
Ik luisterde dit liedje in de auto en heb echt gebruld.

In mijn gedachten jouw verhaal, jouw topic en jouw geliefden.

https://youtu.be/zfExEBCvdv0

Jij gebruld... Ik gehuild.

Ik zat vanochtend op de fiets en ik zat aan jou te denken Roby. Ik besefte me dat elke traan die er is gevallen dit jaar, is gevallen uit liefde. Je hebt zoveel mooie mensen om jou en je gezin verzameld! Ik hoop dat je die zee van liefde voelt op dit moment.

Voor elk probleem is er wel een goede chocola te vinden!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:03

Ik word hier zo slechtgezind van, het is zo oneerlijk.

Mondy
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:10

Hoewel ik je nooit irl heb mogen leren kennen en dit topic ook even kwijt ben geweest ben je elke dag in mn gedachten. Jij, powervrouw, en je gezin.
Ik probeer zo nu en dan hier te posten maar vind telkens niet de woorden die anderen gelukkig wel kunnen vinden.
Ik hoop dat je man en meiden hier later nog eens kunnen lezen en kunnen zien wat je hier betekend hebt.
En tegelijk bedenk ik me dat als je bij ons als vreemden (zoals velen zijn) al zo'n indruk achter laat. Dan is de indruk die je bij je gezin achterlaat een gigantische stempel op hun hart en ziel.
Ik gun je zoveel liefde en geborgenheid bij je laatste momenten met je gezin en anderen die je dierbaar zijn <3

Alle bokkers die dicht bij Roby staan:

Een hele dikke knuffel voor jullie. Je weet dat je een geliefde gaat verliezen maar voor de meeste is dit het dichtste wat je nog bij haar kan zijn en kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn. Ik denk ook aan jullie <3

Mondy R.I.P. 30-05-2012 <3 JollyJoker
    Be a appaloosa in an arena of sorrels.<|-

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:13

ElCamino schreef:
    Roby, ook al reageer je niet meer, MB zal alles voorlezen, en misschien dringt het niet meer door. Maar ook hier denken we aan je!!!

Nee, denk dat haar familie leest.

quera. Voor altijd en langer

Het is de waarheid

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:27

Lieve Roby,
    Ik ken je niet en jij kent mij niet. Ik volg je topic al een tijdje en heb nu pas de moed om iets te zeggen. En ik bedenk het niet eens zelf, ik kwam een paar pagina's terug een post tegen met exact dezelfde inhoud als in mijn hoofd zat voor jou.
    Traiectum schreef:
    Lieve Roby,
    bijna vanaf het begin heb ik je topic gevolgd, en zo vaak heb ik willen reageren, maar nooit geweten wat te schrijven. Want wat zeg je tegen iemand die zo'n vreselijk nieuws krijgt? Sinds je bericht dat je naar het hospice zou gaan, ben je voortdurende in mijn gedachten. Ik had zo gehoopt dat het een foutje zou zijn - verkeerde interpretatie van de foto's, verkeerde dossier, wat dan ook, iets - want het kan toch niet dat een jonge moeder die zo vol in het leven staat spoedig komt te overlijden? Dat kan niet, dat mág niet.

Lieve Roby,
    ik wil iets toewensen, maar ik weet niet wat. Meer tijd met je prachtige gezin, wetende dat het nooit genoeg zal zijn. Dat je rustig en omringd door liefde mag gaan, wetende dat je helemaal niet wil gaan. Dus ik wens je het allerbeste toe, wat dat ook is. En ik hoop dat je, als het moment daar is, je prachtige dochtertjes en je lieve man los kunt laten. Jouw meisjes redden zich wel. Het zijn immers jouw meisjes. Jouw kracht, jouw warmte, jouw liefde, jouw vechtlust, jouw humor, daar zijn die geweldige dametjes mee geboren. Jouw liefde hebben ze iedere dag van hun leven gevoeld, en zullen ze iedere dag van hun leven voelen.
    Je hebt ze alles gegeven, en meer. Ze hebben hun lieve papa, hun familie. Het is zó oneerlijk, zó hartverscheurend, maar echt. Jouw meisjes redden zich wel.

Ik wens jou en de mensen die dicht bij jou staan veel liefde, rust en kracht toe.

~~ Paarden zijn de spiegel van onze ziel ~~
    Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
    [EJL-ITP] Een jaar de Veluwe rond (en meer!) met haflinger Jim

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:34

Wat moet het voor haar dochters als ze wat groter zijn mooi zijn om te lezen wat Roby zelf heeft geschreven en alle liefdevolle reactie's in dit topic.

Roby, man of andere familie printen jullie dit ook uit voor de meiden zodat dit niet verloren gaat mocht Bokt ooit crashen?

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before
    Regenbogen, glitters en eenhoorns

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:45

Lieve meid en familie. Heel veel liefde en kracht voor jullie allemaal!! Ik bid voor jullie gezin en hoop op nog liefdevolle momenten

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:49

MarcoBorsato schreef:
    ElCamino schreef:

Nee, denk dat haar familie leest.

Had jou anders een flinke fles siroop toegestuurd om je keel te smeren als je dit allemaal had moeten voorlezen met de vele berichten die hier geplaatst worden. :(:)

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:52

Onbegonnen werk :')

Moppie is lekker bij haar familie, ik hoop dat ze zich geliefd voelt.

quera. Voor altijd en langer

Het is de waarheid