Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Myfairytale schreef:Ik denk ook steeds weer aan jou en je gezin en je familie. Ik open het topic meerdere keren per dag en sluit het dan weer, na de reacties gelezen te hebben. Want er is gewoon niets te zeggen, niets wat ook maar enigzins kan helpen of de situatie draaglijker kan maken. Ik hoop dat fairytales stiekem tóch bestaan.
Ik weet niet of je het nog meekrijgt, maar dit is echt bokt op zijn best, zovelen leven met jou en je naasten mee. Mooi om te zien, ook al is de aanleiding verschrikkelijk.
Ik wens jou en je naasten wederom veel sterkte, ik hoop dat je vannacht lekker zult slapen. En dat je deze tijd alleen maar liefde mag voelen, geen pijn, angst of onrust meer. Want je bent geliefd, dat blijkt uit alles.
Het kaarsje blijft branden voor jou Roby, zowel hier op bokt als in het echt bij mij thuis.
Bubblewrap schreef:Het maakt niet uit welk topic ik open, want ik kom overal wel kaarsje-avatars tegen. Bokt is overspoeld met mooie mensen die jou verhaal volgen, en dat is een erg mooi gezicht!
Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad, en vandaag geniet van je gezinnetje/vrienden/familie
Gebruikers op dit forum: Bengell, Evilou, fleur_yen, Franciee, Geke_Lizzy, jansenjap, maresie, Questquedit, Roulette_, secricible, soesie, xXlovelyXx en 57 bezoekers