Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden...man, kinderen, familie en vrienden.
Sterkte toegewenst met het verlies van deze mooie vrouw.
Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
DeMolenhoek schreef:19.30. Al de hele dag spookt dat door mijn hoofd. Wat deed ik gisteren om 19.30? Toen een gezin hun moeder verloor, ouders hun dochter, en al de andere om haar heen. Deed ik dan iets nuttigs?
Gisteren om 19.30 was ik aan het lachen en spelen met mijn dochter. Ze was een chicken nugget aan het eten en ondertussen gekke snoeten aan het trekken samen met de slappe lach. Mijn dochter die maar enkele weken jonger is dan Roby haar jongste. Samen zwanger, samen aan de borstvoeding. Zoveel tips van haar gekregen. Op de vraag: Deed ik iets nuttigs? Was ik niet zo maar mijn tijd aan het verspillen? Kan ik antwoorden: Ja.
Ik deed het nuttigste en belangrijkste van allemaal. Ik genoot van mijn dochter. Als er iets is dat Roby mij heeft geleerd, is dat je sterk en positief in het leven kunt staan. Dat zelfs in donkere tijden er diverse lichtpuntjes zijn. Dat je moet genieten van de kleine dingen en elke minuut een geschenk is. Toen Roby gisteren om 19.30 overleed, was er heel even, extra veel liefde, plezier en gelach hier in huis. Een extra warmte. Op jou Roby. Je zal mij altijd bijblijven als de oermoeder, die zoveel liefde en warmte gaf, dat het soms overweldigend was. Je bent een topper.
RoosG schreef:Dagen lang niets getyped en alleen gelezen. Wat kan ik nog toevoegen na alle mooie woorden? Wauw. Sprakeloos ben ik er van. Wat een bijzonder, mooi en lief mens was Roby. Wat een prachtige vriendschappen zijn er ontstaan uit dit topic. Wat enorm vreselijk dat haar leven zo kort heeft moeten zijn.
Ik hoop dat haar dochters in de toekomst met behulp van dit topic hun moeder zullen herinneren. Dat zij weten hoe veel ze van hen hield.
Heel veel sterkte aan alle vrienden, familie, bokkers die haar hebben gekend.
Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Bindy73, dressagelady, Felicxa, GoogleAdsense, Imaani, lianne125, Mediatoolkitbot, Pepfer, Tarico en 61 bezoekers