En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:16

R.i.p. Roby Y;(

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden...man, kinderen, familie en vrienden.
Sterkte toegewenst met het verlies van deze mooie vrouw.

ggk dekhengst VENCO, NSvT en Z2-dressuur startgerechtigd, staat ter dekking bij Stal de Zwanepol in Kamperveen
info: staldezwanepol@gmail.com

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:17

Wat verschrikkelijk. Het bericht wat je niet wilt lezen en niet wilt dat deze er überhaupt komt, is toch gekomen. Het is triest en heel erg verdrietig dat je dit heb mee moeten maken en op zo'n jonge leeftijd. Dagelijks pijn en iedereen in verdriet zien, als je geliefden langs komen. Je weet dat het eind nadert en dat lijkt mij zo verschrikkelijk eng. Ik heb zoveel respect voor jou dat je het gedeeld hebt met ons en dat je zo sterk bent gebleven. Dat je durfde te praten over deze situatie en zo eerlijk was. Je hebt ons altijd op de hoogte gehouden wat het bericht ook was. Je bent een mooi mens en de hemel is een mooie ster rijker.

Niet te vergeten jouw partner en jouw kinderen en alle geliefden. Jullie hebben een lange weg afgelegd maar ook weer oh zo kort. Dan is tijd ineens heel erg kort en betekent elke minuut heel veel. Jullie hebben een zware periode achter de rug en veel onzekerheid. Nu zal het allemaal op de automatische piloot gaan. Straks als alles achter de rug is komt het besef. Hulp zou komen maar durf het ook te vragen als jullie er aan toe zijn. Jullie zijn nu niet alleen en zullen nooit alleen zijn. Wij (bokt) zijn er niet fysiek maar wensen jullie wel een warm hart toe en proberen jullie met woorden en veel liefde te steunen. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en heel veel kracht toe. Ik brand een lichtje en denk aan jullie.

Roby zal altijd waken en van bovenaf mee kijken. Ze zal trots zijn op haar gezin, familie en vrienden.
Laatst bijgewerkt door DonDon op 14-11-19 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

A good rider can hear his horse speak to him. A great rider can her his horse whisper. But a bad rider won’t hear his horse even if it SCREAMS at him.

BloemBloem

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:18

Dag lieve Roby.....
Morgen ga ik als eerste naar de oliebollenkraam!

Lieve nabestaande als ik de woorden wist die jullie zouden troosten dan had ik ze geschreven, maar ik weet ze niet.... Heel veel sterkte met dit enorme verlies!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:21

<3 Nora Valentin José 16 mei 2014 <3
<3 Femke Leah Hendrika 3 januari 2016 <3

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:22

Hier vanmiddag een oliebol gehad, moest onbewust toch aan jou denken.

Afbeelding

Lekker met mayo :)) :P

Ssstt ben ozosnel /3 <:) :){

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:24

Wat fijn dat het rustig en vredig is gegaan. Zo snel...…..

Porva, trotse merrie, spiegel en soulmate, ren over de velden en waak nog een beetje over Valiente.
Dank je wel meis, ik zal je missen!
[IM] Porva mijn trotse dame, mijn spiegel.....wat mis ik je meis!

JJ4Photoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:36

De zon komt op
En gaat onder
Maar nooit uit.

Dag mooi mens! Y;(

A horse is a thing of beauty... None will tire of looking at him as long as he displays himself in his splendor.

Etreros in the picture
[ITP] PRE in the picture

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:36

Rust zacht Roby

Gezin , familie en vrienden heel veel sterkte voor jullie voor nu en in de toekomst gecondoleerd met dit grote verlies

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:45

Heel veel sterkte aan iedereen die haar lief heeft. Dit is zoooo oneerlijk... -O-

Gecondoleerd Y;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:47

Lieve Quera, rust zacht. Jouw Knorretjes houden de wacht.
Morgen zal ik een oliebolletje op je halen en mijn zegeningen tellen.
Gecondoleerd voor de nabestaanden en heel veel kracht voor de twee kleine meiden gewenst.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:57

Dag lieve Roby

Rust zacht. Ik hoop dat je bent verlost van alle pijn en kwaaltjes en dat je als een mooie ster naar beneden kijkt naar je prachtige dochters en je lieve man. Het ga je goed daar boven Y;(

Sterkte aan alle nabestaanden.

Hier zal ze nooit worden vergeten :(:)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:06

Dagen lang niets getyped en alleen gelezen. Wat kan ik nog toevoegen na alle mooie woorden? Wauw. Sprakeloos ben ik er van. Wat een bijzonder, mooi en lief mens was Roby. Wat een prachtige vriendschappen zijn er ontstaan uit dit topic. Wat enorm vreselijk dat haar leven zo kort heeft moeten zijn.

Ik hoop dat haar dochters in de toekomst met behulp van dit topic hun moeder zullen herinneren. Dat zij weten hoe veel ze van hen hield.

Heel veel sterkte aan alle vrienden, familie, bokkers die haar hebben gekend.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:25

Vreselijk bericht. Ik wens iedereen die haar lief had, heel veel sterkte toe. Rust zacht Roby.

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:26

Rust zacht, lieve sterke meid! Y;(

Veel moed en kracht voor haar meiden, haar man en familie en vrienden toegewenst

Do or do not.
There is no try!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:26

Woorden komen tekort.

Right now, we are alive. And in this moment, I swear we are infinite.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:33

Wat kun je nu nog zeggen, niks kan ook maar iets van de pijn wegnemen. Heel veel sterkte met dit immense verlies.

[o]

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:55

Rust zacht lieve Roby Y;(

Ongelofelijk veel sterkte gewenst aan haar man, lieve meisjes, familie en iedereen die haar kende en lief had!

04-04-2017 ^&+ & 30-06-2017 :+: 08-01-2019 :+:

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:07

19.30. Al de hele dag spookt dat door mijn hoofd. Wat deed ik gisteren om 19.30? Toen een gezin hun moeder verloor, ouders hun dochter, en al de andere om haar heen. Deed ik dan iets nuttigs?

Gisteren om 19.30 was ik aan het lachen en spelen met mijn dochter. Ze was een chicken nugget aan het eten en ondertussen gekke snoeten aan het trekken samen met de slappe lach. Mijn dochter die maar enkele weken jonger is dan Roby haar jongste. Samen zwanger, samen aan de borstvoeding. Zoveel tips van haar gekregen. Op de vraag: Deed ik iets nuttigs? Was ik niet zo maar mijn tijd aan het verspillen? Kan ik antwoorden: Ja.

Ik deed het nuttigste en belangrijkste van allemaal. Ik genoot van mijn dochter. Als er iets is dat Roby mij heeft geleerd, is dat je sterk en positief in het leven kunt staan. Dat zelfs in donkere tijden er diverse lichtpuntjes zijn. Dat je moet genieten van de kleine dingen en elke minuut een geschenk is. Toen Roby gisteren om 19.30 overleed, was er heel even, extra veel liefde, plezier en gelach hier in huis. Een extra warmte. Op jou Roby. Je zal mij altijd bijblijven als de oermoeder, die zoveel liefde en warmte gaf, dat het soms overweldigend was. Je bent een topper.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:24

Mooi geschreven nele <3

ONDERSCHRIFTLOOS

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:25

DeMolenhoek schreef:
19.30. Al de hele dag spookt dat door mijn hoofd. Wat deed ik gisteren om 19.30? Toen een gezin hun moeder verloor, ouders hun dochter, en al de andere om haar heen. Deed ik dan iets nuttigs?

Gisteren om 19.30 was ik aan het lachen en spelen met mijn dochter. Ze was een chicken nugget aan het eten en ondertussen gekke snoeten aan het trekken samen met de slappe lach. Mijn dochter die maar enkele weken jonger is dan Roby haar jongste. Samen zwanger, samen aan de borstvoeding. Zoveel tips van haar gekregen. Op de vraag: Deed ik iets nuttigs? Was ik niet zo maar mijn tijd aan het verspillen? Kan ik antwoorden: Ja.

Ik deed het nuttigste en belangrijkste van allemaal. Ik genoot van mijn dochter. Als er iets is dat Roby mij heeft geleerd, is dat je sterk en positief in het leven kunt staan. Dat zelfs in donkere tijden er diverse lichtpuntjes zijn. Dat je moet genieten van de kleine dingen en elke minuut een geschenk is. Toen Roby gisteren om 19.30 overleed, was er heel even, extra veel liefde, plezier en gelach hier in huis. Een extra warmte. Op jou Roby. Je zal mij altijd bijblijven als de oermoeder, die zoveel liefde en warmte gaf, dat het soms overweldigend was. Je bent een topper.

Precies dit DMH.

En dit heeft me ook weer stil gezet bij wat het belangrijkste is in de opvoeding: mijn kinderen nabijheid bieden wanneer dat maar kan en meegeven dat boven al het materiële de liefde voor elkaar het belangrijkste is. Ik hoop dat Roby's meiden dit ook altijd bij zal blijven <3

R a m a e l ♡ 29.11.2018

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:35

Ik blijf maar denken aan haar meisjes. Zo klein nog. Opgroeien zonder mama. Zonder herinneringen.
Heel veel sterkte an alle familie en vrienden

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:39

Rust zacht lieve Roby Y;(
Woorden schieten tekort.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst aan het gezin, familie en geliefden.

JM :#

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:39

Afbeelding

Weer ben ik al de hele dag aan het denken over wat ik kan zeggen, beginnen met typen en toch weer weghalen wat ik heb opgeschreven, ik weet het gewoon niet, zo verschrikkelijk oneerlijk is het allemaal...

Toen vond ik deze tekst en Roby jouw verhaal was nog lang niet af, ik had je nog zo veel meer tijd gegund met je gezin, je meisjes, je man, je hele familie en alle mensen die je lief hebben.

Rust zacht Roby..

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:42

Wat kunnen sommige bokkers zich toch prachtig uitdrukken.

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 22:46

RoosG schreef:
Dagen lang niets getyped en alleen gelezen. Wat kan ik nog toevoegen na alle mooie woorden? Wauw. Sprakeloos ben ik er van. Wat een bijzonder, mooi en lief mens was Roby. Wat een prachtige vriendschappen zijn er ontstaan uit dit topic. Wat enorm vreselijk dat haar leven zo kort heeft moeten zijn.

Ik hoop dat haar dochters in de toekomst met behulp van dit topic hun moeder zullen herinneren. Dat zij weten hoe veel ze van hen hield.

Heel veel sterkte aan alle vrienden, familie, bokkers die haar hebben gekend.

Wat mooi gezegd! Hier zou ik me graag bij willen aansluiten Y;(