Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

DideH

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 19:36

Had er wel wat last van, maar heb het overleefd. Hebben gewonnen met 13-15. Ieder 40 minuten doordat we nu met 6 dames zijn. Was niet echt mijn wedstrijd. Woensdag weer een kans!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

[BB-ITP] Asielkat Milo; Living the life

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 14:41

En? Hoe ging het gisteren?

Ik heb gisteren lekker getraind en mag zaterdag met naar de oefenwedstrijd van het 1e! Coach is benieuwd waar ik sta... (En ik eigenlijk ook wel, alhoewel na 3 trainingen je nog niet echt veel kan zeggen denk ik..) de tegenstander speelt 3e klasse en wij 4e klasse, dus zal we pittig worden...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-19 18:36

Ging niet echt lekker deze selectieperiode omdat ik een beetje teveel dingen aan mijn hoofd heb momenteel, dus zat voor het eerst in jaren niet helemaal relaxed bij de bekendmaking van de selectie. Gelukkig wel gewoon gehaald!

Heb me verdedigend prima laten zien (gister hele wedstrijd met mn rug naar mn dame gelopen en tussen de ballijnen gelopen, arme dame, ze kreeg alleen af en toe de bal bij de middenlijn), maar aanvallend kwam ik niet echt lekker uit de verf zeg maar...

Maar weer oppakken dit zaalseizoen!

Lekker bezig Arja! Succes! Laat je ons weten hoe het ging? :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:49

Balen Dide! Fijn dat je wel in de selectie zit. Ik hoop dat je snel je vorm weer terugvindt! Ook sterkte met alles wat je aan je hoofd hebt, pas je een beetje op jezelf! :(:) je lijkt me zo iemand die altijd doorgaat!

Arjaa vandaag mee! Veel succes, ben benieuwd hoe het gaat!

Er is gisteravond verteld dat ik wegga, in de app van mijn oude team superfijn welkom, meteen uitgenodigd voor het teamuitje. In mijn oude app welgeteld 1 reactie van een meisje dat ik heel goed ken en zij wist al dat ik dit ging doen!

Live free <3 [o]

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-19 10:43

Ja daar heb je wel een beetje gelijk in Angel, ik loop mezelf nogal eens voorbij :roll:
Als het goed is wordt het over een paar weken allemaal weer wat rustiger. Tot die tijd moet ik het maar even uitzingen.

Huhhh bizar joh! Ookal heb je niet heel veel met een teamgenoot, dan reageer je alsnog gewoon even uit goed fatsoen. Denk dat je maar blij moet zijn dat je daar uit bent! Je nieuwe team klinkt wel als een fijn team! Heb je daar nog een oefenwedstrijd oid mee?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 12:58

Nee geen oefenwedstrijden, hun eerste wedstrijd is 30 november dus kan nog ff paar keer meetrainen! :)

Vind het inderdaad nogal bizar dat niemand reageert :roll:

Live free <3 [o]

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-19 17:28

Ooh dan heb je nog even inderdaad!
Nog steeds geen reacties? Ik zou dan bijna geneigd zijn om te zeggen: bedankt voor dit hartelijke afscheid en dan de app te verlaten :roll:

Was bij ons een oefenwedstrijd met 2 gezichten. Omdat we met 5 om 5 spelen begon ik op de bank. Toen ik er na 12 minuten in kwam was het al 8-2 >;)

1e helft werd uiteindelijk 15-8. Tweede helft 7-13 voor ons, dus ondanks het 23-21 verlies wel lekker van het veld af gestapt.

Mocht hun aanvallende dame lamleggen omdat die die eerste 12 minuten teveel ruimte kreeg, dat lukte gelukkig en zelf er ook nog 3 gemaakt *\o/*
Gelukkig weer iets van mn oude vorm teruggevonden :)

Ennnn Arja??

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 18:19

Niks, noppes, nada. Werd nu ook aan de beheerder gevraagd mij te verwijderen, ben zelf maar gegaan :+

Fijn dat je weer een begin van je oude vorm hebt, het komt zeker weten goed!

Live free <3 [o]

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 22:20

@angel wat een nare gang van zaken! Fijn dat je nieuwe team niet zo is...

Ik vond het een pittige wedstrijd, maar ik kon aardig meekomen. Conditioneel echt nog wel veel te doen. Vooral na de wat langere aanvallen moest ik aan het zuurstof... wel gescoord, als enige van de dames... en mn medespelers waren zo aardig om te zeggen dat mijn dame de moeilijkste was.. en of dat nou waar is of niet(vind ik lastig om te zeggen), het is wel aardig van ze...
Wel jammer dat na afloop de coach niet heeft geëvalueerd. En ik heb hem ook niet gesproken, dus weet zijn kijk op mijn spelen niet. Maar ik ga gewoon keihard aan de bak, 2x per week trainen en in de sportschool verder conditie opbouwen..

@dide, fijn dat de 2e helft wel lekker liep!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 00:26

Flying_Angel schreef:
Niks, noppes, nada. Werd nu ook aan de beheerder gevraagd mij te verwijderen, ben zelf maar gegaan :+

Fijn dat je weer een begin van je oude vorm hebt, het komt zeker weten goed!

Wow.. dat vind ik echt bizar! Dan had ik toch echt dat bericht van dat hartelijke afscheid gedropt.

Klinkt goed Arja! Kan me er iets bij voorstellen dat het conditioneel even andere koek is dan de midweek. Lekker aan de slag! Kun je de coach niet vragen of hij aankomende week even een momentje voor je heeft om te evalueren? Dan weet je ook meteen wat je krachten en je aandachtspunten zijn?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:58

Had ik achteraf wel kunnen doen, maar ik dacht ik houd de eer aan mezelf. Dacht eerst nog om donderdag naar de sporthal te fietsen om officieel even afscheid te nemen, maar ik denk dat ik dat ook maar niet ga doen. Dinsdag voor het eerst trainen met nieuwe team.

Even om tafel met de coach is misschien wel een goed idee Arja, dan weet je waar je staat. Aan de conditie valt goed te werken! :)

Live free <3 [o]

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 19:46

Is inderdaad ook mijn plan.. ben benieuwd!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:28

Vandaag de coach gesproken... we staan er hetzelfde in. Voor nu ben ik nog niet klaar voor een basisplaats in 1. Conditioneel en ook kwa spel nog wat werk. Maar we zien allebei genoeg ruimte voor verbetering. En hij wil me vanwege mn lengte graag op de bank als reserve...
En heb lekker getraind, ik merk dat ik de feedback die ik krijg kan toepassen, waardoor bv mn schot beter wordt..
Dus ben blij!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-19 23:54

arjaaaaa schreef:
Vandaag de coach gesproken... we staan er hetzelfde in. Voor nu ben ik nog niet klaar voor een basisplaats in 1. Conditioneel en ook kwa spel nog wat werk. Maar we zien allebei genoeg ruimte voor verbetering. En hij wil me vanwege mn lengte graag op de bank als reserve...
En heb lekker getraind, ik merk dat ik de feedback die ik krijg kan toepassen, waardoor bv mn schot beter wordt..
Dus ben blij!

Dat is in ieder geval een begin! :D hopen op zoveel mogelijk minuten en dan laten zien wat je kan!
Blijf je nu dan wel met 3 mee trainen/wedstrijden spelen en dan het reserve zitten als extraatje?

Ik ben net terug van trainen... trainen op de maandagavond in een dorp buiten de stad (20 minuten met de auto) en om f*cking half 10 tot 11 |o
Wekker gaat morgen weer om iets voor 6 en ik ben nu natuurlijk klaarwakker >;)

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:04

En wederom lekker gekorfbald! Eerst een halve wedstrijd bij de midweek en daarna nog met de selectie getraind.. en met t partijtje aan het eind mocht ik met het 1e meedoen, omdat zij een dame miste.. fijn, want zo kan ik een beetje in hun spelletje komen...

Jullie nog getraind?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-19 15:33

Hoe ging t met meetrainen met 1? Nog genoeg energie na de wedstrijd van de midweek? :)

Hier inderdaad gewoon regulier getraind. Zaterdag meteen een belangrijke wedstrijd :j
Ga zaterdag ook met 2 mee (die spelen begin middag, wij s avonds) omdat ze een dame tekort komen.

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 18:12

Goed goed, maar de laatste 10 min was ik op... maar met partijtje toch 2 gescoord!
Zaterdag is het 1e vrij en ik speel bij het 3e..

Speel je dan ook bij het 2e? Of als reserve?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-19 20:16

arjaaaaa schreef:
Goed goed, maar de laatste 10 min was ik op... maar met partijtje toch 2 gescoord!
Zaterdag is het 1e vrij en ik speel bij het 3e..

Speel je dan ook bij het 2e? Of als reserve?

Toch lekker bezig geweest dan!

Dat hoor ik nog, maar als het goed is hebben ze nu wel een 4e dame gevonden, maar ga ik nog wel mee als reserve. Coach van 1 is niet zo fan van het idee me daar te laten spelen met het oog op de wedstrijd s avonds :=

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:51

Nee dat kan ik me voorstellen!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 08:01

Fijn dat de coach je op de bank wil, Arja! Lekker gaan opbouwen!

Wat een tijden, Dide. Niet te doen. Ik snap je coach wel hihi, straks gebeurt er iets.

Ik heb dinsdag met mijn nieuwe team getraind, superfijn en gezellig en ook een gevoel dat ik echt wat gedaan heb.

Live free <3 [o]

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-19 09:47

Flying_Angel schreef:
Fijn dat de coach je op de bank wil, Arja! Lekker gaan opbouwen!

Wat een tijden, Dide. Niet te doen. Ik snap je coach wel hihi, straks gebeurt er iets.

Ik heb dinsdag met mijn nieuwe team getraind, superfijn en gezellig en ook een gevoel dat ik echt wat gedaan heb.

Ja precies := en vooral omdat ik redelijk blessuregevoelig ben :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 19:52

Precies dat, ‘hopen’ dat je er niet in hoeft.

Wij beginnen de competitie met... vrij :(:) had wel zin in wedstrijd.

Live free <3 [o]

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:45

Succes vandaag!

Live free <3 [o]

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 12:22

Thnx! Hoef pas om 21.30... heerlijke tijd, not!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 12:25

:oo wat een tijdstip! Vreselijk.

Live free <3 [o]