Sauna Liefhebbers!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:27

Lijkt iets van de laatste 2? jaar. Misschien omdat er vanwege die opgiet dingen meer ander volk op af komt? Maar storend is het wel. Als je wilt kleffen doe dat dan uit zicht, of wacht tot thuis of ga naar een sauna waar het mag {:)-:(

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:58

Ik heb in al die jaren bussloo daar echt nog nóóit iets zien gebeuren wat niet kon... gaan vrijwel altijd in (opgiet)weekenden, dus aan die opgietingen zal t niet liggen.

Swah

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:51

Ik ook niet, kom er al jaren. Hoogstens wat druk op populaire dagen.

darkchrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:37

Ik ook niet maar nu dus wel.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:20

Dat slechte serveren in Soesterberg en de drukte herken ik wel.

Nogmaals, spa sereen is echt een aanrader, ook qua rust maar zeker qua bediening.

*volg* corine1981 @ [BB-ITP] Woezel de herplaats-Poezel...

In a field of horses, always be a unicorn

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:25

Bedankt voor de tips! :)

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 01:20

Ik ga morgen lekker een dagje alleen naar de sauna <3 bussloo word het.
Nu al veel zin in ^^ even tot rust komen na wat hectische diensten op stage (crisis psychiatrie)

Echte naam is Iris :)
15/28 start 04-01-2017 Kerstmuts

Tica_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 07:46

Geniet er van! Lekker bijkomen. Hopelijk is het niet zo druk.

Ik spreek drie talen. Nederlands, Engels en Sarcastisch. wel pas NA de koffie.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 08:33

Gratis bonnen gekregen hier voor sauna swoll. Iemand ervaring?

Veluwse bron staat ook weer op de planning voor nieuwjaarsdag. Misschien dat ik nog even een nieuwjaarsduik doe in het meertje :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:03

Amber_anne schreef:
Gratis bonnen gekregen hier voor sauna swoll. Iemand ervaring?

Veluwse bron staat ook weer op de planning voor nieuwjaarsdag. Misschien dat ik nog even een nieuwjaarsduik doe in het meertje :')

Het is een niet een heel groot complex, maar ik vind het er fijn! Vind het eten ook erg goed
Het is wel een beetje “ons kent ons”
Zeker niet zo groot als de veluwse bron bijvoorbeeld, een beetje “dorpser”/informeler
Als je de bonnen evt kwijt wil, wil ik ze ook wel overnemen maar zou vooral ook lekker zelf gaan als ik jou was :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:53

Heerlijk genoten in busloo vandaag, tegen de tijd dat ik weg ging (16.30) werd het pas beetje echt druk. Dus prima te doen, wel druk bij de opgietingen in de asia sauna, maar die is mijn toch te warm :P. Alleen lunch buffet vond ik beetje karig.. Maar verder niks te klagen. massage van 50 min bijgeboekt die ook erg goed was
Laatst bijgewerkt door Eloya op 22-12-19 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Echte naam is Iris :)
15/28 start 04-01-2017 Kerstmuts

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:01

Was het rustig dan in bussloo?

Wij gaan lekker op 1e kerstdag naar Helmond.

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:32

Ik ben een grote liefhebber en heb mama als kerstkadootje een dagje beloofd. Maar ze is nog nooit geweest. We komen uit West-Brabant. Roosendaal, Tilburg, thermen binnenmaas, Geldrop, zwaluwhoeve bezoek ik zelf al regelmatig. Ik wil graag ook eens iets anders haha iemand tips? Liefst niet al te kolossaal. Een eindje rijden is geen probleem

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 10:37

stalxpaard schreef:
Ik ben een grote liefhebber en heb mama als kerstkadootje een dagje beloofd. Maar ze is nog nooit geweest. We komen uit West-Brabant. Roosendaal, Tilburg, thermen binnenmaas, Geldrop, zwaluwhoeve bezoek ik zelf al regelmatig. Ik wil graag ook eens iets anders haha iemand tips? Liefst niet al te kolossaal. Een eindje rijden is geen probleem

Spa sereen <3

• Difficult roads often lead to beautiful destinations •

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:41

Devarana in Den Bosch misschien?

Wir leben nur einmal
Wir lieben das Leben
Wir lieben die Liebe

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:41

stalxpaard schreef:

Goirle!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:23

stalxpaard schreef:

Lekker naar Rosmalen. Niet groot, brabantse gezelligheid en vriendelijke mensen. Verder een supergoede keuken.

Nieuwe autorijschool regio Den Bosch ('s-Hertogenbosch): https://www.quick2drive.nl. ACTIE: 2 rijlessen van 60 minuten voor € 50,-. Verdien ook je eigen lessen terug! Informeer naar deze actie.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:05

Goirle zou ik ook zeggen.

Wij zijn vandaag naar Helmond geweest. Redelijk rustig op een Belgisch gezin en 2 andere mensen met koters na. Snap dat niet, kinderen horen daar niet thuis, als je wil spelen en herrie maken, ga dan gewoon naar een normaal zwembad...

Verder wel een relaxt dagje gehad.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 08:37

Ik en mijn vriend zijn dinsdag naar Devarana geweest. Het is en blijft toch echt mijn favo sauna! Zo lekker rustig, altijd plek om te liggen rusten, restaurant heeft lekkere versnaperingen, mijn all time love het kruidenbad en super verzorgde opgietingen. I love it!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 17:39

Ik heb jullie hulp nodig! :D Ik ben opzoek naar een sauna wat te bereiken is binnen een uur vanuit Amsterdam. Ik hou niet van erge drukte maar vind vele verschillende sauna's wel prettig. Ik ben al bij Spa zuiver, Elysium, Zwaluwhoeve, Ford Beemster en Veluwse bron geweest!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:09

Die aan de Maarsseveense plassen! Spa Sereen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-19 18:30

Devarana in den Bosch

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 04:25

debsoleino schreef:
Ik heb jullie hulp nodig! :D Ik ben opzoek naar een sauna wat te bereiken is binnen een uur vanuit Amsterdam. Ik hou niet van erge drukte maar vind vele verschillende sauna's wel prettig. Ik ben al bij Spa zuiver, Elysium, Zwaluwhoeve, Ford Beemster en Veluwse bron geweest!

Spa Weesp

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 07:46

Prairy schreef:
Goirle zou ik ook zeggen.

Wij zijn vandaag naar Helmond geweest. Redelijk rustig op een Belgisch gezin en 2 andere mensen met koters na. Snap dat niet, kinderen horen daar niet thuis, als je wil spelen en herrie maken, ga dan gewoon naar een normaal zwembad...

Verder wel een relaxt dagje gehad.

Tsja, mijn kinderen gaan regelmatig mee naar de sauna en weten dat ze stil moeten zijn.
Verder mogen ze in commerciële sauna's lang niet overal mee, sommige sauna's maken daar een uitzondering op met de kerst, je kunt zelf dus van te voren ook onderzoek doen en de kindvriendelijke sauna op die dag niet bezoeken, er blijven er zat over.

*volg* corine1981 @ [BB-ITP] Woezel de herplaats-Poezel...

In a field of horses, always be a unicorn

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 09:31

Maanlicht schreef:
debsoleino schreef:

Spa Weesp

Ik vind spa Weesp echt geen aanrader. Ontzettend druk toen ik daar was, sommige sauna's heb ik de hele dag niet ingekund. Alle zwembaden waren koud en de type mensen waren ook niet helemaal mijn ding