Er zijn genoeg mensen die alleen een verzorgster zoeken en geen bijrijder. De markt voor beide partijen is klein, voor eigenaar en verzorgster.
Wat ik nu weer aan mijn klomp heb hangen.
Heb een advertentie voor mijn lespony Elsa staan.
Was vorige week iemand wezen proefrijden en dit ging super en ze was er absoluut geschikt voor en ze vond het een leuke uitdaging.
We hadden alleen nog maar contact gehad via mp en niet via de Whatsapp. Dus ze zou mij nog even haar mobiele nummer doorsturen, want ze was haar mobiel vergeten uit de auto mee te pakken.
Ze zag het totaal zitten en vond Elsa een leuke uitdaging.
Ik na het weekend nog steeds geen nummer gekregen, dus via mp weer een berichtje gestuurd, van dat ik op haar nummer wacht, zodat ik haar in de bijrijdersapp kan toevoegen.
Nog steeds geen reactie, na een dag wachten nog een berichtje gestuurd of ze nog ziet zitten of als ze ervan af ziet.
Na een dag stuurt ze dat ze er toch vanaf ziet, omdat ze in de zorg zit en geen vaste dagen ervoor aan kan houden.
Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ze vaste dagen aan moest houden, ze kan de hele week zelf indelen.
Dus dit stuurde ik ook, nog steeds geen reactie erop gehad.
Echt werkelijk, een halve middag aan tijd in gestoken om alles uit te leggen en te laten zien waar alles ligt. En dan krijg je dit
Ze heeft zelf op mijn advertentie gereageerd, ze wist de voorwaarden en dan laat je het zo afweten.
Heb steeds vaker het idee om maar gewoon geld te gaan vragen voor het proefrijden, ik had ook dat moment ook les kunnen geven.
En dit gebeurd mij steeds vaker.